Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo var patetisk! Synes vi presterte greit i andre omg, men det hjelper jo når ikkje me får mål... Blir for lette på kantene, innlegga ikveld var av elendig kvalitet. Savner Neville ja. Har ikkje nok alternativ med den skadesituasjonen vi er oppe i diverre. Tar ligaen og FA Cup! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Ronaldo har vært på benken sånn ca. to kamper denne sesongen og er den største grunnen til Uniteds suksess. Han kan ikke klandres for noenting.

Lenke til kommentar

Skuffet nå. Men Milan var klart bedre enn oss over 2 kamper. Vi gjør et ærlig forsøk i andre omgang men som det ofte går så blotter vi oss og de kontrer inn mål. Det måtte vel gå galt en gang. Kan ikke lykkes med alt.

Jeg synest vi skal være stolte av CL sesongen i år. Vi spiller oss til semifinale og det er en klar forbedring fra de siste sesongene. Det er mye å ta med oss videre fra denne CL sesongen.

På den posetive siden så er det ikke ligaen som røk. Den er det viktigste. Vi er også i FA-cup finalen. Vi har veldig mye foran oss. Det ble ikke treble, men treble er spesielle ting. Husk at vi er det eneste laget i England som har klart det.

Nå skal jeg surmule en dag eller to og så skal jeg lade opp mot helga. Vi møter City og Chelsea møter Arsenal.

Og en ting til.

Scholes burde ha spilt ut ballen. Ikke bra!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Næmmen så synd. Da blei det ikke United - Liverpool i finalen som dere trodde da.

8523978[/snapback]

Brenn

Liverpool taper uansett.

8524056[/snapback]

Hva er poenget? Hvorfor gidder du å si noe sånt, spesielt etter en kamp som dette? Var du kanskje en av dem som braste ut med "United knuser Liverpool i finalen"-fraser i går også?

Sommerkjøpene i år håper jeg Gatusso og Messi...

Tror det kan bli en forsterkning i laget.

8524059[/snapback]

Det hadde nok gjort susen ja, ikke at United har behov for mer sus i serien. Jeg håper ikke det skjer.

Lenke til kommentar
Næmmen, så gøy det var for (noen av) pool- fansen å kunne hakke på oss. Kjempegøy

8524014[/snapback]

Pool-fansen er bare glad de slipper å pisse på seg ved frykten for å måtte møte United. ;)

Vondt tap, men greit når det var såpass tydelig. Nå blir det fult fokus på ligaen.

Lenke til kommentar

Vi er ikke gode nok, så enkel er den saken, og Ronaldo kan ikke gå god for et helt lag.

Stjernespillerne (de få, vil jeg si) blekner i forhold til det galleriet som blomstrer i Milan.

Håper på noen friske spillerkjøp til neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Pool-fansen er bare glad de slipper å pisse på seg ved frykten for å måtte møte United. ;)

8524083[/snapback]

Ja, dere skremte oss virkelig med kveldens prestasjon. Jeg skjelver.

Lenke til kommentar

Irriterende å tenke på at Milan egentlig aldri skulle ha vært med i mesterskapet engang. Men slik er det.

Man får noen i kassa når man stiller med 75 % av den faste forsvarsrekka ute på Giuseppe Meazza. Skulle likt å se andre lag med 3/4 av forsvaret ute, klare et så brukbart resultat mot Milan over to kamper.

Lenke til kommentar
Sommerkjøpene i år håper jeg Gatusso og Messi...

Tror det kan bli en forsterkning i laget.

8524059[/snapback]

Så vel ærlig talt ikke ut som om Gatusso mistrivdes i Milan når man så han idag, så kanskje ikke han. Messi i engelsk liga kunne vært interessant.

Lenke til kommentar
Ronaldo har vært på benken sånn ca. to kamper denne sesongen og er den største grunnen til Uniteds suksess. Han kan ikke klandres for noenting.

8524054[/snapback]

Enig. Dårlig kamp i dag, men for en jobb han har gjort for oss. Vi bør slikke lorten av fotball skoa hans. Husk Fulham. Vert heldige som har 1-1 mot slutten av kampen og da drar Ronaldo på et raid fra egen banehalvdel og scårer vinnermålet. Gjør hele greia selv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjipe greier. Trøsten er at Milan kommer til å gruse Liverpool i finalen. Tror det blir underholdning nok..

8524120[/snapback]

Eg ganske så deppa nå.

Kaká & Co kommer til å gruse Liverpool.

8524124[/snapback]

Jeg synes å huske jeg hørte det samme i '05.

Jeg tror jammen jeg skal inn her i tråden og finne meg en ny signatur om vi vinner CL.

Lenke til kommentar
Jeg regner ikke med at du mener meg nå, men uansett så legger dere veldig opp til det selv. Kanskje ikke du, men det er mange inne her som elsker å strø salt i sårene til pool-fans i deres egen tråd. Jeg er imidlertid mer opptatt av å forsvare mitt eget lag enn å angripe andres.

8524044[/snapback]

Har faktisk ikke et eneste innlegg i Pool-tråden så der er nok andre enn meg skyldige ja

Lenke til kommentar
Næmmen så synd. Da blei det ikke United - Liverpool i finalen som dere trodde da.

8523978[/snapback]

Brenn

Liverpool taper uansett.

8524056[/snapback]

Hva er poenget? Hvorfor gidder du å si noe sånt, spesielt etter en kamp som dette? Var du kanskje en av dem som braste ut med "United knuser Liverpool i finalen"-fraser i går også?

Fordi den forbanna fjotten kommer og provoserer, prater piss og generaliserer på det høyeste. Og du som moderator, og tilfeldigvis medsupporter, ikke sletter det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...