Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet.

Ja, han er oppskrytt. Derfor han har vunnet 10 PL, 5 FA-cup, 2 LC, 5 CS, 2 CL, 2 CVC, 1 SC, 1 Klubb-VM.

Sikkert glemt masse.

Lenke til kommentar
SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet.

http://liverpool.no/forum/Default.aspx

Eller denne: http://vgd.no/

Hvis ikke anbefaler jeg kommentarfeltet på denne siden www.dagbladet.no.

Hvorfor linker du til VGD? Er en en hel haug med Manchester United-supportere der inne, som er 10x bedre enn flesteparten her inne.

Lenke til kommentar
Hvorfor linker du til VGD? Er en en hel haug med Manchester United-supportere der inne, som er 10x bedre enn flesteparten her inne.

Tja,VGD har vel ikke hatt verdens beste rykte.Har ledd meg skakk av mange uttalelser der inne,men det får vel stå for min regning.

Men hvordan er di bedre supportere,egentlig? :innocent:

Lenke til kommentar

Tja,VGD har vel ikke hatt verdens beste rykte.Har ledd meg skakk av mange uttalelser der inne,men det får vel stå for min regning.

Men hvordan er di bedre supportere,egentlig? :innocent:

På et så stort forum som VGD så er det selvsagt klovner i alle leire. Men det er veldig mye bra supportere også.

Har aldri sagt de var bedre supportere, men mer interessant og diskutere med.

Lenke til kommentar
På et så stort forum som VGD så er det selvsagt klovner i alle leire. Men det er veldig mye bra supportere også.

Har aldri sagt de var bedre supportere, men mer interessant og diskutere med.

Sant nok.Uansett hvor du beveger deg så finnes det klovner.

Og mens vi er inne på klovner...Jeg er sikker på at jeg har sett SjefsKlovnen.Var en fyr i museumet i Kairo som gikk i bar overkropp.Jeg tellte ca.20 tatoveringer på han,og samtlige var av Chelsea logoen,gammel som ny.Jeg fatter å begriper ikke poenget :!:

Edit:Leif

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ronaldo har en god rekord mot Fulham:

Cristiano Ronaldo er Fulhams store skrekk. På klubbenes fire siste møter på Old Trafford, har portugiseren funnet nettmaskene seks ganger! Totalt har CR7 scoret syv ganger på åtte PL-starter mot klubben fra London SW6.
Lenke til kommentar

:rofl:

Takk skal du ha, det gjorde godt å få ledd litt sånn rett etter man har stått opp, god start på dagen.

Lenke til kommentar

Rekorden for flest minutter uten baklengs i verden:

1. Geraldo Mazarópi (Brazil) Vasco da Gama - 1816 minutes (June 1977 - September 1978)

2. Thabet El-Batal (Egypt) Nacional Cairo - 1442 (April 1975 - December 1976)

3. Dany Verlinden (Belgium) Club Brugge - 1390 (March 1990 - September 1990)

4. José Buljubasich (Argentina) CDUC Santiago - 1352 (June 2005 - October 2005)

5. Thabet El-Batal (Egypt) Nacional Cairo - 1325 (March 1978 - February 1979)

6. Essam El-Hadari (Egypt) z Nacional Cairo - 1288 (February 2006 - August 2006)

7. Abel Resino Gómez (Spain) Atlético Madrid - 1275 (November 1990 - March 1991)

8. Gaëtan Huard (France) Girondins Bordeaux - 1266 (December 1992 - April 1993)

9. Armelino Donizete (Brazil) Palmeiras Sao Paulo - 1242 (April 1987 - May 1987)

10. Marios Praxitelous (Cyprus) AC Nicosia - 1221 (October 1981 - February 1982)

11. Edwin van der Sar (Netherlands) Manchester United - 1212 (since November 2008)

12. Vítor Baía (Portugal) FC Porto - 1191 (September 1991 - January 1992)

13. Dimitar Ivankov (Bulgaria) Levski Sofia - 1190 (May 1998 - August 1999)

14. Ibrahim Mujkić (Bosnia) Budućnost Banovići - 1156 (November 1999 - May 2000)

15. Denis Romanenco (Moldova) Zimbru Chisinau - 1154 (September 1998 - July 1999)

16. Ikrami El-Shahhat (Egypt) Nacional Cairo - 1133 (November 1977 - December 1978)

17. Viktor Bannikov (Ukraine) Dinamo Kiev - 1127 (August 1967 - April 1968)

18. Şenol Güneş (Turkey) Trabzonspor - 1110 (September 1978 - February 1979)

19. Marius Poškus (Lithuana) Inkaras-Grifas Kaunas - 1109 (October 1995 - May 1996)

20. Nizami Sadigov (Azerbaijan) Turan Tovuz - 1106 (March 1993 - July 1993)

Lenge til toppen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...