Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Uansett hvordan man vrir og vender på det så har Ferguson knust Benitez på overgangsmarkedet siden Benitez tok over og frem til nå. Så enkelt er det bare. Det er heller ikke fordi Ferguson har hatt muligheter til å bruke så mye av gangen. De to beste kjøpene (mest verdi for pengene) han har gjort siden Benitez tok over var begge billige, og begge spillerne har blitt blant verdens beste i sine posisjoner. Jeg snakker da altså om Evra og Vidic. Vidic (£7m) Evra (£5.5m) Fyfaen for noen kjøp de var. Endret 18. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 £12.24m, så han har nok steget noe i verdi ja Men det var vel året før Benitez tok over, så kan ikke ta det med i sammenligningen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Husker jeg tenkte på hva vi skulle med Evra. Vi hadde jo Silvestre og Heinze. Skjønte heller ikke hvorfor vi kjøpte Vidic, siden midtforsvaret også var god nok. Men SAF har nok en gang vist hvem som er sjefen, og hvorfor han kjøpte disse spillerne. Vidic er nå PL's beste spiller, mens Evra er en av verdens beste i sin posisjon. Håper SAF kan gjøre det samme med Tosic (og andre unggutter) som han har gjort med Evra, Vidic og Ronaldo. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg £12m tror jeg, uten å sjekke opp. E: 2 late Endret 18. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vidic (£7m) Evra (£5.5m) Fyfaen for noen kjøp de var. Kan vel ta med alle kjøpene vi gjorde den sesongen. Patrice Evra - £5,500,000 Nemanja Vidic - £7,000,000 Ben Foster - £1,000,000 Ji-Sung Park - £4,000,000 Edwin Van Der Sar - £2,500,000 Total - £20,000,000 Van der Sar for £2,5 mill var jo et røverkjøp deluxe. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg Ca.170millioner. Regn med en gjennomsnitlig ukelønn på 1.3mill siden han kom + et draktsalg på verdensbasis på ca.500 000(dette kan jo være langt større eller lavere) x i snitt £40 + kanskje videresalg på 800mill Kjøp 170 mill Lønn + 338 mill Er Lik = 508 mill Draktsalg 200 mill Merch. + 100 mill Event.Salg + 800 mill Er lik 1.1 mrd Dette er jo veldig røff beregning,men at jeg befinner meg i nærheten,har jeg troen på Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, han var et kongekjøp. Alle trodde han hadde sett sine beste dager, og var på vei nedover, men Ferguson visste bedre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Beste minne med Igor var den gjennombruddspasninga til Garcia(?) i CL05. Det var klasse. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ingen tvil om at mannen har en sjette sans for alt som har med fotball å gjøre. Stor sannsynlighet for at han faktisk er denne "Gud" som alle snakker om. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg Ca.170millioner. Regn med en gjennomsnitlig ukelønn på 1.3mill siden han kom + et draktsalg på verdensbasis på ca.500 000(dette kan jo være langt større eller lavere) x i snitt £40 + kanskje videresalg på 800mill Kjøp 170 mill Lønn + 338 mill Er Lik = 508 mill Draktsalg 200 mill Merch. + 100 mill Event.Salg + 800 mill Er lik 1.1 mrd Dette er jo veldig røff beregning,men at jeg befinner meg i nærheten,har jeg troen på Oi steike. Ja det var litt av et røverkjøp Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ingen tvil om at mannen har en sjette sans for alt som har med fotball å gjøre. Stor sannsynlighet for at han faktisk er denne "Gud" som alle snakker om. Igor Biscan?? Endret 18. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ingen tvil om at mannen har en sjette sans for alt som har med fotball å gjøre. Stor sannsynlighet for at han faktisk er denne "Gud" som alle snakker om. Igor Biscan?? Ronaldo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ingen tvil om at mannen har en sjette sans for alt som har med fotball å gjøre. Stor sannsynlighet for at han faktisk er denne "Gud" som alle snakker om. Igor Biscan?? Ronaldo Han mente vel SAF. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ingen tvil om at mannen har en sjette sans for alt som har med fotball å gjøre. Stor sannsynlighet for at han faktisk er denne "Gud" som alle snakker om. Igor Biscan?? Ronaldo Han mente vel SAF. Ja, for guds skyld. SAF jeg snakket om ja. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha :!: Det innlegget der mangler så mye innsikt at jeg rett og slett ikke gidder kommentere det engang. Nok en gang kommer du inn her og slenger enn masse drit,uten mening. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet. Som liverpool supporter, ler jeg av det innlegget Her er du virkelig på trynet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet. Og her er det fotballkunnskapen som råder ja, søtt. Endret 18. februar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå