Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett hvordan man vrir og vender på det så har Ferguson knust Benitez på overgangsmarkedet siden Benitez tok over og frem til nå. Så enkelt er det bare. Det er heller ikke fordi Ferguson har hatt muligheter til å bruke så mye av gangen. De to beste kjøpene (mest verdi for pengene) han har gjort siden Benitez tok over var begge billige, og begge spillerne har blitt blant verdens beste i sine posisjoner. Jeg snakker da altså om Evra og Vidic.

Vidic (£7m) :wow:

Evra (£5.5m) :wow:

Fyfaen for noen kjøp de var.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg tenkte på hva vi skulle med Evra. Vi hadde jo Silvestre og Heinze. Skjønte heller ikke hvorfor vi kjøpte Vidic, siden midtforsvaret også var god nok.

Men SAF har nok en gang vist hvem som er sjefen, og hvorfor han kjøpte disse spillerne. Vidic er nå PL's beste spiller, mens Evra er en av verdens beste i sin posisjon.

Håper SAF kan gjøre det samme med Tosic (og andre unggutter) som han har gjort med Evra, Vidic og Ronaldo. :)

Lenke til kommentar
Vidic (£7m) :wow:

Evra (£5.5m) :wow:

Fyfaen for noen kjøp de var.

Kan vel ta med alle kjøpene vi gjorde den sesongen.

Patrice Evra - £5,500,000

Nemanja Vidic - £7,000,000

Ben Foster - £1,000,000

Ji-Sung Park - £4,000,000

Edwin Van Der Sar - £2,500,000

Total - £20,000,000

Van der Sar for £2,5 mill var jo et røverkjøp deluxe.

Lenke til kommentar
Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg :p

Ca.170millioner.

Regn med en gjennomsnitlig ukelønn på 1.3mill siden han kom + et draktsalg på verdensbasis på ca.500 000(dette kan jo være langt større eller lavere) x i snitt £40 + kanskje videresalg på 800mill

Kjøp 170 mill

Lønn + 338 mill

Er Lik = 508 mill

Draktsalg 200 mill

Merch. + 100 mill

Event.Salg + 800 mill

Er lik 1.1 mrd

Dette er jo veldig røff beregning,men at jeg befinner meg i nærheten,har jeg troen på :innocent:

Lenke til kommentar
Hvor mye betalte United for Ronaldo? Han har vel steget i verdi, kan jeg tenke meg :p

Ca.170millioner.

Regn med en gjennomsnitlig ukelønn på 1.3mill siden han kom + et draktsalg på verdensbasis på ca.500 000(dette kan jo være langt større eller lavere) x i snitt £40 + kanskje videresalg på 800mill

Kjøp 170 mill

Lønn + 338 mill

Er Lik = 508 mill

Draktsalg 200 mill

Merch. + 100 mill

Event.Salg + 800 mill

Er lik 1.1 mrd

Dette er jo veldig røff beregning,men at jeg befinner meg i nærheten,har jeg troen på :innocent:

Oi steike. Ja det var litt av et røverkjøp :p

Lenke til kommentar
SAF er jo så jævlig oppskrytt. Alle kunne jo fått til det han gjør med samme midlene. Bare flaks han ikke fiken fyken på slutten av 80-tallet.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha :!:

Det innlegget der mangler så mye innsikt at jeg rett og slett ikke gidder kommentere det engang.

Nok en gang kommer du inn her og slenger enn masse drit,uten mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...