Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Saha har bidratt sterkt til ligagull for oss, spesiellt i 06/07 da han herjet i den delen av sesongen United sleit som mest. Syntes det er verdt 12£. Hans karriere ble ødelagt av skader, ikke pga svakt spill. Jeg er ikke enig i at han var en flopp. Men herregud, alle lag har dårlige og gode signeringer. Tror vi alle er enige om at Benitez har tråkket i salaten med sine lite gjennomtenkte uttaleser og at denne diskusjonen egentlig ikke kommer noen vei. VDS Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Carrick - Giggs - Ronaldo Berbatov - Welbeck Endret 18. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kom på at Forlan kostet jo £7M også :b Og et par til : David Bellion - Sunderland to Manchester United (2 mil) ENIG Eric Djemba-Djemba - Nantes to Manchester United (3.5 mil) ENIG Tim Howard - MetroStars (MLS) to Manchester United (2.2 mil) DELVIS ENIG Louis Saha - Fulham to Manchester United (12.82 mil) UENIG Gabriel Heinze - Paris Saint-Germain to Manchester United (6.9 mil) UENIG, mannen ble jo årets spiller første sesongen hans, krangel med Ferguson som ødela. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 86 kamper og 28 mål for Saha kaller jeg en flopp. Selv om det var skadene som ødela, var han fortsatt en flopp i mine øyne. Skal også sies ast jeg ikke så Heinze i den første sesongen, men den siste han spilte var han håpløs. Treig, dårlig posisjonering, kan vell si akkurat som han er i Real nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 86 kamper og 28 mål for Saha kaller jeg en flopp. Selv om det var skadene som ødela, var han fortsatt en flopp i mine øyne. Skal også sies ast jeg ikke så Heinze i den første sesongen, men den siste han spilte var han håpløs. Treig, dårlig posisjonering, kan vell si akkurat som han er i Real nå Men Heinze var langt unna en flopp, trodde han kom til å være en bauta lenge jeg, skaden mot Villarreal i CL for noen år tilbake som satte han helt ut Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 86 kamper og 28 mål for Saha kaller jeg en flopp. Selv om det var skadene som ødela, var han fortsatt en flopp i mine øyne. Ikke i mine øyne. Uten han hadde vi ikke vunnet ligagull i 06/07, dvs ikke en flopp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 86 kamper og 28 mål for Saha kaller jeg en flopp. Selv om det var skadene som ødela, var han fortsatt en flopp i mine øyne. Skal også sies ast jeg ikke så Heinze i den første sesongen, men den siste han spilte var han håpløs. Treig, dårlig posisjonering, kan vell si akkurat som han er i Real nå Eh. Saha flopp? Seriøst du har jo ikke peiling. Kan tenke meg at du faktisk ikke har sett han i aksjon med baserer deg på målraten. 28 mål på 86 kamper er heller ikke så verst. Hadde det ikke vært for skadene ville Saha vært en klassespiss helt i toppen. Han var en smart spiller med god teknikk og et sykt bra touch. Heinze var enormt god første sesongen da han også ble kåret til årets spiller. Hoppet inn i dueller med livet på spill. Etter noen sesonger ble han dårligere ja, og taklet ikke det å være 2. valg bak Evra. Jeg tror heller ikke skaden gjorde det hele bedre akkurat. Bomkjøp? Ikke faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis Saha er flopp, er Torres også det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "Kan tenke meg at du faktisk ikke har sett han i aksjon". Min umiddelbare reasksjon også. Tror det er tilfellet med flere av ungguttene i Anfield tråden dessverre. At de kommeterer spillere og kamper de ikke har sett engang. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Kom på at Forlan kostet jo £7M også :b Og et par til : David Bellion - Sunderland to Manchester United (2 mil) Eric Djemba-Djemba - Nantes to Manchester United (3.5 mil) Tim Howard - MetroStars (MLS) to Manchester United (2.2 mil) Louis Saha - Fulham to Manchester United (12.82 mil) Gabriel Heinze - Paris Saint-Germain to Manchester United (6.9 mil) Jesus. Bellion og Djemba-Djemba, greit. Men til den prisen er det lov å gamble. Tim Howard en flopp? Nei, var førstekeeper hele sesongen å gjorde sine saker ok. Men det er som kjent ikke godt nok for United. Saha og Heinze flopper?! Du er jo helt på ville veier. Saha var jo fantastisk, å de periodene han var skadefri var han toppscorer for United. En enormt god spiss med akk så mange skader, men i så tilfelle må vel Redknapp og Kewell også kalles flopper hos dere. Heinze var jo kåret til sesongens beste spiller den første sesongen, å den påfølgende var minst like god første halvdel. Synd han er hjerneskadet. Forøvrig var ikke Veron en flopp, fantastisk spiller. Synd Keane og Sir Alex ikke følte han passet inn. Gjorde sine saker godt, spesielt i CL der han var eminent. Men rettferdigjør ikke prislappen sin. Endret 18. februar 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dere har vel alle fått med dere United-supportern som ble pranka. Og siden det var Pool-supportere som stod bak, kan det jo selvfølgelig ikke være (i følge KopForum) noe annet enn... *trommevirvel* Verdens beste spøken ever. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 "Kan tenke meg at du faktisk ikke har sett han i aksjon". Min umiddelbare reasksjon også. Tror det er tilfellet med flere av ungguttene i Anfield tråden dessverre. At de kommeterer spillere og kamper de ikke har sett engang. Vær litt forsiktig med hvem du kaller unggutter du. Vi vet like godt hvem som har vært bannet x antall ganger, og har oppført seg som en 12 åring x antall ganger. Og til Hyrlen, Kewell var helt klart en flopp, går en spiller skadet i 80% av tiden i klubben, er han i mine øyne en flopp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Dere har vel alle fått med dere United-supportern som ble pranka. Og siden det var Pool-supportere som stod bak, kan det jo selvfølgelig ikke være (i følge KopForum) noe annet enn... *trommevirvel* Verdens beste spøken ever. Hahahahahahaha. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spøken var artig den, men vell drøy i mine øyne. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Syns Points sin var gøyere. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Apropos Ngog, jeg skjønner ikke hvorfor Liverpool kjøpte han. Han har virkelig ikke gjort sakene sine godt nok, og fremstår som nok en middelmådighet. Noe som heter et talent, fyren har potensiale. Og Apropos Nani, hvor mye betalte dere for han? Han har vell ikke gjort sakene sine så bra han? Vi har kanskje Nani,og har hatt Veron og Kleberson,men dere har hatt disse: Bolo Zenden (Free) Bernard Diomede (3m) Salif Diao (4.7m) Antonio Nunez (1.5m) Bruno Cheyrou (3.7m) Florent Sinama Pongolle (3m) Anthony Le Tallec (3m) Craig Bellamy (6m) Nick Barmby (£6) El Hadji Diouf (10m) Mark Gonzales (1.5m) Fernando Morientes (6.3m) Jermaine Pennant (6.7m) Andriy Voronin Lucas Leiva (£6m) David Ngog (£1.5m) Edit:vi kan vel også ta med alan smith,så tror jeg vi er i boks. Du glemte Biscan Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eeeeegor! Konge spiller! :b Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Eeeeegor! Konge spiller! :b Syns du? Han var da virkelig en flopp? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Han var tidvis god, og litt mer ofte tidvis helt fantastisk dårlig. Men fyren var kul Edit: Husker på slutten, hver gang han spilte, så trodde jeg altid vi skulle tape. Lucas er vell Eeeegor 2. Og Points, ta deg en bolle. Endret 18. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Verdens beste flopp* Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Husker han scorte på en heading en gang. That's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå