tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det høres perfekt ut ja, håper det er skjer sånn som du "planlegger" der. Haha ja, virker som Ronaldo alltid er glad på treningene. Men å se Rooney der igjen og smile på den måten som bare han kan er jo noe av det beste som finnes! Endret 18. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Det er faen ikke kødd heller. Glemte å nevne det da vi "diskuterte" i går kveld. Moar pics: http://gettyimages.com/Search/Search.aspx?EventId=76938659 Endret 18. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Lurer på hva som får Ronaldo så giret på treningene? Godt å se at Ronaldo er glad og ikke minst at jeg så Berbatov på treningsfeltet. Er ikke ofte det Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Pff. Ser ikke hvorfor Berbatov skal trene. Han er fullkommen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er inne i en meget sterk periode der de vinner alle kamper, dog uten å imponere. Rykter om at Ronaldo vil forlate klubben til sommeren gir meg enda en grunn til å anta at han aldri kommer opp på nivået fra fjorårssesongen. Jeg tør påstå at vi har sett det beste fra jålegutten!MU har en meget jevn og bred stall uten svake punkter. Men selv om mange av ungdommene imponerer og tidvis er på høyde med etablerte spillere, så ser jeg ingen nye stjerner. Den viktigste årsaken til at spillere som Evans, Raphael, Nani og Welbeck er aktuelle for førstelaget, er etter min mening at flere av gamlegutta er klart "over the top".Hahaha, fy faen så morsomt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er inne i en meget sterk periode der de vinner alle kamper, dog uten å imponere. Rykter om at Ronaldo vil forlate klubben til sommeren gir meg enda en grunn til å anta at han aldri kommer opp på nivået fra fjorårssesongen. Jeg tør påstå at vi har sett det beste fra jålegutten!MU har en meget jevn og bred stall uten svake punkter. Men selv om mange av ungdommene imponerer og tidvis er på høyde med etablerte spillere, så ser jeg ingen nye stjerner. Den viktigste årsaken til at spillere som Evans, Raphael, Nani og Welbeck er aktuelle for førstelaget, er etter min mening at flere av gamlegutta er klart "over the top".Hahaha, fy faen så morsomt. Han har aldri tenkt at eventuelt at de har talent til å bli noe stort i forhold til de dårlige akademi spillerne til Liverpool Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Men selv om mange av ungdommene imponerer og tidvis er på høyde med etablerte spillere, så ser jeg ingen nye stjerner. Den viktigste årsaken til at spillere som Evans, Raphael, Nani og Welbeck er aktuelle for førstelaget, er etter min mening at flere av gamlegutta er klart "over the top".Hahaha, fy faen så morsomt. Han har aldri tenkt at eventuelt at de har talent til å bli noe stort i forhold til de dårlige akademi spillerne til Liverpool Når jeg leser slike innlegg,så blir jeg direkte forbauset over hvor liten fotballforståelse enkelte individer sitter inne med.Påstanden om at vi har flere spillere som er på vei "over the top" er jo sant,men å påstå at dette er direkte grunnen til at di unge får sjansen er jo direkte latterlig.Vi har pr. dags dato englands breieste stall.Thats a Fakkt! Synes di forresten at den ekstremt "sterke" stallen dems fortjener ligge på toppen kanskje?Med Ngog i spissen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Apropos Ngog, jeg skjønner ikke hvorfor Liverpool kjøpte han. Han har virkelig ikke gjort sakene sine godt nok, og fremstår som nok en middelmådighet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Som de fleste kjøpene til Liverpool.... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 25 steg til den ultimate sesongen. Syntes denne var litt artig.Men er jo en laaaaaang vei å gå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 25 steg til den ultimate sesongen. Syntes denne var litt artig.Men er jo en laaaaaang vei å gå. Den var snedig. Håper ikke alt som den forutser faktisk skjer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 25 steg til den ultimate sesongen. Syntes denne var litt artig.Men er jo en laaaaaang vei å gå. Skjer alt det der eksakt, da skal jeg gi deg en hundrings den gangen jeg møter deg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) "With "Rafa's Cracking up" reverberating around Old Trafford, United click into gear and cruise past their rivals" Cruise past?? Ville cruising away. Chelsea ligger da bak oss? Samme gjør forøvrig pools hvis det er liverpool de kaller "rivals"..... Fint navn på den pdf'en by the way... Endret 18. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Cruise past når sagt på den måten, betyr strengt tatt berre at vi cruisar gjennom kampen og tar tre poeng utan store problem. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vant vi ikke Community shield i år også Så vi har muligheter på 6 trofeèr Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 25 steg til den ultimate sesongen. Syntes denne var litt artig.Men er jo en laaaaaang vei å gå. Skjer alt det der eksakt, da skal jeg gi deg en hundrings den gangen jeg møter deg Hvis alt det der skjer eksakt i forhold til titler,så skal jeg personlig reise opp til Alta,og få en velfortjent hundrings! Men gi meg da et hint om du går med rosa-strikk rundt hodet,Raphael drakt eller sånn flettegreier Forresten,stemmer det at FA-cupen spilles ETTER champions league finalen?Blir ikke det litt feil? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 25 steg til den ultimate sesongen. Syntes denne var litt artig.Men er jo en laaaaaang vei å gå. Skjer alt det der eksakt, da skal jeg gi deg en hundrings den gangen jeg møter deg Hvis alt det der skjer eksakt i forhold til titler,så skal jeg personlig reise opp til Alta,og få en velfortjent hundrings! Men gi meg da et hint om du går med rosa-strikk rundt hodet,Raphael drakt eller sånn flettegreier Forresten,stemmer det at FA-cupen spilles ETTER champions league finalen?Blir ikke det litt feil? 1. Jeg bor ikke i Alta ^^, 2. Strikket er ikke rosa, det er rødt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vant vi ikke Community shield i år også Så vi har muligheter på 6 trofeèr Hadde vi bare vunnet Supercupen også. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vant vi ikke Community shield i år også Så vi har muligheter på 6 trofeèr Hadde vi bare vunnet Supercupen også. Da hadde sesongen vært komplett!! Altså vis vi tar resterende trofeèr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det gjør vi. Som jeg har sagt tidligere, så trenger vi kun å vinne alle kampene våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå