Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Han måtte ikke satse på kvantitet? Det er det dummeste jeg har hørt. Torres var et knallkjøp for eksempel. Mye bedre å kjøpe en spiller som faktisk duger istedenfor tre-fire som aldri blir gode nok. Benitez har brukt MYE penger på drittspillere som aldri ble gode nok. Det har ikke Ferguson.

Han har måttet bruke penger på disse spillerene da vi ikke har fått tak i spillere som David Villa og Daniel Alves f.eks, nettopp fordi disse ble for dyre. Ser du virkelig ikke det?

Jeg ser ikke logikken. Det er for dyrt å hente en stjernespiller, men å hente 5 middelmådige spillere til samme prisen er ikke for dyrt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke logikken. Det er for dyrt å hente en stjernespiller, men å hente 5 middelmådige spillere til samme prisen er ikke for dyrt?

Tenkte det samme. Spar 5 av spillerne og kjøp en som pisser på de fleste. Gjenta dette med de 20 andre dere har kjøpt og vips har dere til og med flere sinnsvakt gode spillere.

Lenke til kommentar

Tenkte det samme. Spar 5 av spillerne og kjøp en som pisser på de fleste. Gjenta dette med de 20 andre dere har kjøpt og vips har dere til og med flere sinnsvakt gode spillere.

Og istedenfor å kjøpe denne ene stjernespilleren (som slår igjennom og blir en hit, som samtlige av Utd-kjøp), blir vel 4 disse 5 middelmådige signeringene glemt og slengt i søpla. Snakk om dobbeltmoral på kjære Benitez.

Lenke til kommentar
Synes også kjøpene til Benitez har vært helt på trynet, men for å forsvare han litt så har han aldri hatt full kontroll over det hele. Den inkompetente idioten av en daglig leder Rick Parry har hatt mye å si og har nok stoppet en del overganger og fått gjennom en del overganger. De nye eierne har også hatt litt å si. Se forrige sommer, Rafa ville ha Barry inn, men eierne nekter. I stedet kommer Keane som Rafa mest sannsynlig ikke var så gira på i utgangspunktet. Det er dette Rafa forhandler om i den nye kontrakten sin nå, full kontroll over transferene og akademiet.

Det irriterer meg litt at jeg må bruke mitt innlegg nr.500 på å skrive om liverpool,men igjen så syns jeg det er viktig å få frem.

Når liverpool fansen skriver det som du gjør i dette tilfellet,ErlendRU,så får jeg et inntrykk av at dere er til tider svært desillusjonerte.Da tenker jeg ikke på selve innlegget ditt,men heller "rick parry bestemmer alt i forhold til overganger".

For å illustrere mitt poeng,har jeg gravd frem en veldig bra artikkel,faktisk skrevet av en liverpool supporter.

There is an (unproven) conspiracy theory going around about how Rafa didn't want Keane and the transfer was all Rick Parry's doing.

NONSENSE.

No top flight team allows a Chief Executive to sign a £20m player without any input from the Manager, and anyone who actually believes this needs to get their head examined.

Rafa wanted Keane...and then in just 6 months, he almost managed to destroy the player's career and confidence.

Keane - and Liverpool - deserved a hell of a lot better.

Her er artikkelen.

Hvis dere ikke greier bli enige med en av deres egne,da kommer vi aldri i nærheten av å bli enige.

Edit:glemte legge ut link.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hvis "stjernespilleren" ikke hadde slått ann hadde vi tapt så vanvittig mye på det. (Hei Keane, Cisse, Diouf, etc) Logikken blir vel at han tror det er større sjangs for å forsterke stallen med 5 (tilsynelatende) gode spillere enn en verdensklassespiller.

Lenke til kommentar

Du ser det ikke nei? United hadde gode spillere i 11 posisjoner. Liverpool hadde 3 gode spillere i 3 posisjoner. United kunne dermed kjøpe 1-2 GODE spillere å legge til den allerede gode troppen. Benitez har byttet ut omtrent hele 11'ern med middelmådige spillere siden han ikke kunne kjøpe alle 11 på en gang. I det siste derimot begynner vi å nærme oss 11 gode spillere, og de siste kjøpene har derfor blitt av litt større kaliber.

@Hyrlen:

Min mening iallfall. Jeg mener det blir rettere å se på inntekter-utgifter, siden det er faktisk det som teller. United hadde mye større verdi i troppen en Liverpool hadde, og derfor får de også større salgspriser, selvom det er out of the picture.

Tar vi kun spillersalg og spillerkjøp ser vi overfladisk på det, mener jeg. United kunne hatt 30 Ronaldo'er i troppen, og Liverpool 30 Arbeloaer, så ser vi forskjellen. Det var kraftig overdrevet selvfølgelig, men du tar poenget.

Lenke til kommentar

Jeg har for det første aldri sagt at Parry har hatt alt å si, så der gikk jo hele innlegget ditt rett til helvete med en gang. Og hva gjør det som du har quota der til fakta? Jeg kan også si sånt uten å backe det opp med noe som helst, ikke veldig troverdig akkurat. Hvor sannsynlig er det at Rafa hadde lyst på Keane for £20M for så å ikke bruke han og kaste han tilbake til Tottenham for £4M mindre et halvt år senere. Det har aldri Rafa gjort før, han pleier hvertfall å gi spillere ut sesongen til å bevise noe. Jeg har faktisk en liten teori om at hele Keane-saken var en liten greie fra Rafa for å sette et standpunkt i forhold til at han burde få det som han vil i forhold til transfere.

Sier som sagt ikke at Parry har all makt, men han har mye mer enn dere tror, det er jeg veldig sikker på. Hva er ellers grunnen til at Rafa nesten stiller et ultimatum i forhold til ny kontrakt med full kontroll på spillermarkedet? Han hadde vel ikke akkurat trengt det om han faktisk hadde vært fornøyd med tilstanden.

Lenke til kommentar
Bra artikkel. Veldig moro å lese denne dritlange lista til LFC, hvor 1 av 10 har slått igjennom, og når du kommer til Man Utd-lista så har alle spilt seg fortjent inn på laget og har stødige resultater. At de også har kjøpt nesten 40 spillere mer enn oss siden 04 er jo sjukt.

Den lista der tek jo med ALLE Liverpool sine kjøp, mens det manglar ein heil del av United sine. United har nok henta inn mange fleire enn det der.

Lenke til kommentar
Jeg har for det første aldri sagt at Parry har hatt alt å si, så der gikk jo hele innlegget ditt rett til helvete med en gang. Og hva gjør det som du har quota der til fakta? Jeg kan også si sånt uten å backe det opp med noe som helst, ikke veldig troverdig akkurat. Hvor sannsynlig er det at Rafa hadde lyst på Keane for £20M for så å ikke bruke han og kaste han tilbake til Tottenham for £4M mindre et halvt år senere. Det har aldri Rafa gjort før, han pleier hvertfall å gi spillere ut sesongen til å bevise noe. Jeg har faktisk en liten teori om at hele Keane-saken var en liten greie fra Rafa for å sette et standpunkt i forhold til at han burde få det som han vil i forhold til transfere.

Sier som sagt ikke at Parry har all makt, men han har mye mer enn dere tror, det er jeg veldig sikker på. Hva er ellers grunnen til at Rafa nesten stiller et ultimatum i forhold til ny kontrakt med full kontroll på spillermarkedet? Han hadde vel ikke akkurat trengt det om han faktisk hadde vært fornøyd med tilstanden.

I see your point.

Det er langt ifra fakta jeg kommer med,heller spekulasjoner,akkurat som deg.Hele grunnen til at jeg quota det er fordi at jeg regner med at en som blogger på en populær liverpool side,har mye større innsikt enn meg.

Hva som skjer bak i kulissene i liverpool er det ingen som vet,andre enn hovedpersonene selv.

Uansett Keane/Barry sagaen,er en enorm farse som en storklubb som liverpool ikke bør være bekjent med,uansett hvilken teori som er sann.Feks en manager som rafa kan ikke kjøpe og kaste en spiller til 160mill.En direktør (???) som rick parry kan ikke kjøpe spillere uten en managers gunst.Spør du meg,så vil jeg tro sannheten ligger et sted midt imellom.

Lenke til kommentar
Bra artikkel. Veldig moro å lese denne dritlange lista til LFC, hvor 1 av 10 har slått igjennom, og når du kommer til Man Utd-lista så har alle spilt seg fortjent inn på laget og har stødige resultater. At de også har kjøpt nesten 40 spillere mer enn oss siden 04 er jo sjukt.

Den lista der tek jo med ALLE Liverpool sine kjøp, mens det manglar ein heil del av United sine. United har nok henta inn mange fleire enn det der.

Japp. Kan slenge på Heinze og Smith også. De er ikke tatt med på inn-lista, men er på ut-lista.

Edit: Da er vi vel egentlig ganske enige da Corey. Men poenget er at han fyren bare sier at Rafa hadde lyst på han fordi Parry ikke kan kjøre gjennom overgangen alene. Så klart, Rafa hadde jo sikkert noe å si, men tror mye av grunnen lå på Parry/eierne. Og det backer jeg opp med at Rafa nå setter omtrent ultimatum med kravet om den nye kontrakten. Han synes Parry har for mye makt og vil ha mer selv. Slik jeg ser det hvertfall.

Og helt enig at hele Keane/Barry saken burde vært klart unngått av en klubb som Liverpool, er ikke holdbart egentlig, skal kunne forvente litt profesjonalitet hvertfall. Nå har jo også Rafa vist seg som jævla barnslig når det kommer til sånne saker da, går ut i mediene å kritiserer eierne og er furten i stedet for å ta alt på kammerset. For dårlig! Men håper det blir bedre om Rafa får kontrakten han vil ha.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hahaha. Fy faen! Holdt på å le meg i hjel av Special 1 TV på den linken til Corey. :lol:

Hahah.Ja den er dritbra.Er det ikke arse-shavin å Beckham "played at home on san siro"?Anbefaler å søke på special 1 tv episode 00 på youtube.Rooney som har voldsomme problemer med å si "Kaka". :!:

Lenke til kommentar

Hvis "stjernespilleren" ikke hadde slått ann hadde vi tapt så vanvittig mye på det. (Hei Keane, Cisse, Diouf, etc) Logikken blir vel at han tror det er større sjangs for å forsterke stallen med 5 (tilsynelatende) gode spillere enn en verdensklassespiller.

Bedre å ta risken på å kjøpe 1 stjernespiller som sansynligvis vil slå til, enn å kjøpe 5 middelmådigheter der sjansen for at en skal slå igjennom er minimal. Middelmådighetene hadde dere i klubben fra før, så ser ikke poenget med å kjøpe enda fler.

Lenke til kommentar
Hahaha. Fy faen! Holdt på å le meg i hjel av Special 1 TV på den linken til Corey. :lol:

Hahah.Ja den er dritbra.Er det ikke arse-shavin å Beckham "played at home on san siro"?Anbefaler å søke på special 1 tv episode 00 på youtube.Rooney som har voldsomme problemer med å si "Kaka". :!:

Haha, genialt. :D Så den for et par uker siden. Lo som faen. Spesielt av Benitez fakkts.

Og den nye episoden hvor Drogba ringer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...