Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Savage har sagt at Ronaldo ikke spyttet på han. Best for han! Tror du virkelig FA bryr seg? De lar ikke en sånn sjanse til å straffe Ronaldo gli unna. Hva slags sjanse? Vist de ikke har bevis + at den involverte sier at han ikke gjorde det. Har de ikke noe å straffe for. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Savage har sagt at Ronaldo ikke spyttet på han. Best for han! Tror du virkelig FA bryr seg? De lar ikke en sånn sjanse til å straffe Ronaldo gli unna. Hva slags sjanse? Vist de ikke har bevis + at den involverte sier at han ikke gjorde det. Har de ikke noe å straffe for. Nå kan jeg ikke si så mye om det, men han spytter jo der. Men vi kjenner jo til at FA lever for å straffe oss, så en straff vanker nok likevel, selv om han sier at Ronaldo ikke spyttet på han. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er jo ikke sikkert han spytter på han da. Kan være mediaoppspinn eller at han spyttet i bakken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det sier jeg ikke noe imot, men det er det bildet de bruker i alle fall. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ser på kampen no, og den "spytte" -hendelsen var heilt random.. Skjønner ikkje FA viss dei straffer Ronaldo for dette... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Har nettopp sett season review 07/08 ferdig og jeg må si. God damn, Hazza er faen så god. Helt utrolig hvor mange ganger han er involvert i viktige mål. Han har en innleggsfot fra en annen verden og er generellt fantastisk defensivt. Gleder meg som en drittunge til han er tilbake. Rooney også. Glad han er tilbake. Herre jesus, han bommer mye, men dæven så god han er. Endret 16. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hazza, hvem er det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hazza jobber på fabrikken hjemme der eg kommer fra. Pleier å være dommer på juleturneringen. Ellers må eg nesten gjette på Heargreaves. Siden han sier "til han er tilbake".... Endret 16. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er ikke Wazza. Du kan få gjette... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hazza, hvem er det? Ronaldo så klart. Har du ikke visst det en gang? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og kaffor kalles han Hazza? Det må være noe av det absolutt dummeste... Hazza, hvem er det? Ronaldo så klart. Har du ikke visst det en gang? Fantastisk defensiv? Snart tilbake? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Raste 11/11-2007 : 14:51 "Lil' Wayne= Anderson Hazza= Hargreaves" Tror det er Owen H. jeg også. Endret 16. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og kaffor kalles han Hazza? Det må være noe av det absolutt dummeste... Hazza, hvem er det? Ronaldo så klart. Har du ikke visst det en gang? Fantastisk defensiv? Snart tilbake? Snart tilbake i toppform altså. :!: Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jotun, det skremmer meg litt at du har lest her så lenge og ikke visste at Hazza var Owen Heargreaves. lagkameratene kaller han for Hazza og dessuten er det mye lettere å skrive. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Game: Eg trodde jo det var Hargreaves..... Latias som maser om Ronaldo. Og det var det at Ronaldo skulle være Hazza eg syntest var latterlig... Ikke Hargreaves som vil være litt fornuftig å kalle Hazza... Endret 16. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Latias tuller med deg, ser du vel? Men du burde visst! Hvem er wazza da? Ikke google it! Quiz er morro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Wazza er Ferdinand. Alle vet jo det! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har nettopp sett season review 07/08 ferdig og jeg må si. God damn, Hazza er faen så god. Helt utrolig hvor mange ganger han er involvert i viktige mål. Han har en innleggsfot fra en annen verden og er generellt fantastisk defensivt. Gleder meg som en drittunge til han er tilbake. Rooney også. Glad han er tilbake. Herre jesus, han bommer mye, men dæven så god han er. Er han ikke verdens beste samtidig da Game? Voldsomt som du skryter han opp da. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hargreaves er et defensivt geni. Ikke uten grunn at han ble stemt frem som Englands beste spiller under VM i 06. Han har vært veldig uheldig etter han kom til Manchester, håper han får fullt gjennomslag når han kommer tilbake. Virker som en fantastisk type, også. En av mine favoritter sammen med Wes Brown og CR7 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Også en av mine favoritter sammen med Ferdinand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå