DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Greide alle overse mitt innlegg om den feite spanske kelneren sitt siste utbrudd? Nei Bare glemte å kommentere det. Men fine fakkts der! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Når ble han kelner? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Greide alle overse mitt innlegg om den feite spanske kelneren sitt siste utbrudd? URL? He has cracked up...again. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Han er jo kelner Kjetil. Serverer jo fakkts etter fakkts. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Han er jo en klovn. En bitter, sliten og forstyrret klovn. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Edit:Og målene fra kampen mot Derby finner du her Kampen starter om 3 minutter på SportN. Jeg fikk ikke sett den i går, så gleder meg nå Fått med meg resultatene og målene da, men hørte at bl.a. Nani spilte godt. Gleder meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Edit:Og målene fra kampen mot Derby finner du her Kampen starter om 3 minutter på SportN. Jeg fikk ikke sett den i går, så gleder meg nå Fått med meg resultatene og målene da, men hørte at bl.a. Nani spilte godt. Gleder meg. Mye å se fram til Niko Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Haha Rafa driter seg bare mer og mer ut. Hadde vært flau om vi hadde en sånn idiot i klubben vår. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Rafa driter seg ut nesten hver gang han åpner kjeften. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Rafa driter seg ut hver gang han åpner kjeften. Sånn. Nå ble det rett. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Håper Benitez forlater Liverpool til fordel for oss i sommer, så kan SAF bli assistenttrener eller medelm i styret? Endret 16. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja men va faen skeder her? Det va altså Game der prøvede å pranke drengene med den Rafa-spøg. Jeg mene det va riktit, riktit focked op. Ja men ve skæ man si. Jeg ser så på den Pærædais Håwtel og vil ganz gern prøv å prede dansk hæ in så lengt det lar seg gør. Dansk e riktit, riktit fedd. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja men va faen skeder her? Det va altså Game der prøvede å pranke drengene med den Rafa-spøg. Jeg mene det va riktit, riktit focked op. Ja men ve skæ man si. Jeg ser så på den Pærædais Håwtel og vil ganz gern prøv å prede dansk hæ in så lengt det lar seg gør. Dansk e riktit, riktit fedd. wtf? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja men va faen skeder her? Det va altså Game der prøvede å pranke drengene med den Rafa-spøg. Jeg mene det va riktit, riktit focked op. Ja men ve skæ man si. Jeg ser så på den Pærædais Håwtel og vil ganz gern prøv å prede dansk hæ in så lengt det lar seg gør. Dansk e riktit, riktit fedd. Je man. du er så rigitg rigtig dukti Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er Anderson skada eller? Noen flere som mener at vi burde prøve å låne ut Welbeck til en dårlig premier league klubb? Blir lite spilletid på han når vi har Rooney, Berbatov, Tevez og flere å velge mellom. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Andy er skada ja. Forventet tilbake til 23. Februar sist jeg sjekka hvertfall. edit: Står 21st nå! Da har vi også Rooney (18.) og Neville (18.) tilbake Bare Hargreaves igjen. Endret 16. februar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Savage har sagt at Ronaldo ikke spyttet på han. Best for han! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Han blir matchet fint i United, ikke noe grunn for å låne han ut resten av året. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Savage har sagt at Ronaldo ikke spyttet på han. Best for han! Tror du virkelig FA bryr seg? De lar ikke en sånn sjanse til å straffe Ronaldo gli unna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, FA bryr seg vel ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå