Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ok. Gratulerer, vi også taper mot dårligere motstand med noen års mellomrom. Vi var i ræva form på Anfield. Derby slo oss 1-0 i første legg i LC i år, så det er mulig å slå oss om vi ikke har dagen og marginene går i mot. Vi reiste kjærringa og lekte oss med unggutta i går, noe vi fint kan komme til å gjøre mot Liverpool på Old Trafford også.

13/09-08 Liverpool-Manchester United 2-1

22/03-08 Manchester United-Liverpool 3-0

16/12-07 Liverpool-Manchester United 0-1

03/03-07 Liverpool-Manchester United 0-1

22/10-06 Manchester United-Liverpool 2-0

22/01-06 Manchester United-Liverpool 1-0

18/09-05 Liverpool-Manchester United 0-0

15/01-05 Liverpool-Manchester United 0-1

20/09-04 Manchester United-Liverpool 2-1

24/04-04 Manchester United-Liverpool 0-1

09/11-03 Liverpool-Manchester United 1-2

05/04-03 Manchester United-Liverpool 4-0

01/12-02 Liverpool-Manchester United 1-2

Liverpool har scoret 3 mål på United siden 2003. Det inkluderer 2 selvmål (O'shea og Brown) og målet til Babel i fjor. Det er ganske flaut egentlig.

Men skjønner at du er bitter. Dere er ute av LC (vi er i finalen) og FAC (vi er kvartfinale) og ligger bak oss på tabellen, med en kamp mere spillt. Ikke har dere vunnet PL (og kan derfor ikke regnes som en av de store i PL) mens vi sitter i førersettet til enda en bøtte. WC for klubblag og CS har vi alt rasket med oss for året, noe som er verdt å nevne.

http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6469957

Se under bildet av spillerne våre som feirer. Jeg sier som NRK: Engelsk toppserie i fotball. Grunnlagt i 1992.

Det så deilig å være United supporter. Spesiellt i diskusjon med en så bitter Liverpool supporter som han ovenfor. :D United er bedre enn Liverpool på samtlige plan og det, min venn... Is a fakkt.

Edit @ Corey: Jeg samtykker. United fremstår som en stor familie, hvor det er lettere for unge og komme til enn feks hos Chelsea. Dette sier jo spillerne selv også.

Liker at du bruker "vi". Husker ikke å ha sett deg ute på banen i det siste dog, ei heller er du fra Manchester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Gratulerer, vi også taper mot dårligere motstand med noen års mellomrom. Vi var i ræva form på Anfield. Derby slo oss 1-0 i første legg i LC i år, så det er mulig å slå oss om vi ikke har dagen og marginene går i mot. Vi reiste kjærringa og lekte oss med unggutta i går, noe vi fint kan komme til å gjøre mot Liverpool på Old Trafford også.

13/09-08 Liverpool-Manchester United 2-1

22/03-08 Manchester United-Liverpool 3-0

16/12-07 Liverpool-Manchester United 0-1

03/03-07 Liverpool-Manchester United 0-1

22/10-06 Manchester United-Liverpool 2-0

22/01-06 Manchester United-Liverpool 1-0

18/09-05 Liverpool-Manchester United 0-0

15/01-05 Liverpool-Manchester United 0-1

20/09-04 Manchester United-Liverpool 2-1

24/04-04 Manchester United-Liverpool 0-1

09/11-03 Liverpool-Manchester United 1-2

05/04-03 Manchester United-Liverpool 4-0

01/12-02 Liverpool-Manchester United 1-2

Liverpool har scoret 3 mål på United siden 2003. Det inkluderer 2 selvmål (O'shea og Brown) og målet til Babel i fjor. Det er ganske flaut egentlig.

Men skjønner at du er bitter. Dere er ute av LC (vi er i finalen) og FAC (vi er kvartfinale) og ligger bak oss på tabellen, med en kamp mere spillt. Ikke har dere vunnet PL (og kan derfor ikke regnes som en av de store i PL) mens vi sitter i førersettet til enda en bøtte. WC for klubblag og CS har vi alt rasket med oss for året, noe som er verdt å nevne.

http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6469957

Se under bildet av spillerne våre som feirer. Jeg sier som NRK: Engelsk toppserie i fotball. Grunnlagt i 1992.

Det så deilig å være United supporter. Spesiellt i diskusjon med en så bitter Liverpool supporter som han ovenfor. :D United er bedre enn Liverpool på samtlige plan og det, min venn... Is a fakkt.

Edit @ Corey: Jeg samtykker. United fremstår som en stor familie, hvor det er lettere for unge og komme til enn feks hos Chelsea. Dette sier jo spillerne selv også.

Liker at du bruker "vi". Husker ikke å ha sett deg ute på banen i det siste dog, ei heller er du fra Manchester.

Å herre! Den diskusjonen har vi hatt før.

Lenke til kommentar

This is gotta stop!

Manchester United make €65m a year more than we do and buy three £20m players a season, Chelsea must have spent £500m in five years. We have built a team but economically we are way below them and yet we have still managed to compete. In the five years I have been here I have spent less than £40m on Torres and Keane. How are we supposed to compete with them?”

Alex Ferguson controls everything in England! The facts are the facts. They are indisputable. When he started talking about Liverpool, I had to respond.”

Herregud jeg blir flau over denne spanske kelneren.

Denne her er fin å legge til for mr.benitez:Since taking charge of the club in 2004, Benitez has spent £189.9 million on 51 players. In that same time, United have spent £170.35 million on 13 different players (Berbatov (£30.75m), Tosic (£17m), Carrick (£18.6m), Hargreaves (£17m), Anderson (£18m), Kuzczak (£2.5m), Nani (£17m), Park (£4m), Foster (£1m), Vidic (£7m), Evra (£5.5m), Rooney (£30m), Van der Sar (£2.5m)).

Lenke til kommentar
Jeg tror mye av det de tror at vi alltid synest det er fordi vi i Anfield tråden kan finne på til tider å snakke litt høyt om våre egne spillere(men vi gjør det med et lite glimt i øyet ;) ). Det tror jeg ikke folk i denne leiren skjønner.

*Host Hark* Bullshit.

Lenke til kommentar
Ja, nei hvor tar vi det fra.......

Enkelte av dere vrir og vender litt på en kommentar fra en liverpool supporter og tar det forgitt at alle i liverpooltråden mener det samme.

Ikke bland inn Arsenal supportere i dette ;)

Men klart, det finnes noen fra oss alle som man er mer eller mindre "stolte" av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...