Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Derby manager Nigel Clough has backed Manchester United to complete a remarkable quintuple this season.

"If anyone can do it they can," claimed Clough.

"If United had played Arsenal, Liverpool or Chelsea in that form they could have put four past them, they were that good.

Og det var "reserve" laget vårt. Mersyside, are you watching?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Sorry hvis denne har blitt postet før.Syntes den var litt stilig :D[/url]

kult effekt, moro å se på spillerne :D Det forteller mye hvorfor vi elsker fotball!!! :D

Lenke til kommentar

Satt å fulgte med på pre-match commentary etter kampen mot Derby igår,det var gode gamle Teddy Teddy og 2 til som satt i studio.Han ene (if you must know,satt han til høyre for Teddy) poengterte en interessant faktor med MUFC om dagen.Uansett hvem vi hiver innpå av talenter så gir det utslag! Vi har hatt skader i omtrent alle lagdelene i år,utrolig nok så har vi tilgode å lide noen særlig nød av dette.Dette poenget grublet jeg lenge på og tror jeg kom fram til en ok fasit (ikke at jeg sier jeg VET jeg har svaret,men kanskje jeg er close).

Manchester United er en klubb som inkluderer alle!

Vi har en stamme i laget som svinger innom di fleste aldre fra 17 til 38 i alle lagdeler,og ikke minst vi har flere kontinuitetsbærere i Neville,Giggs,Scholes and the Boss himself,Ferguson.Dette gir verdifull erfaring og trygghet til spillere som akkurat har blitt tatt opp i a-troppen.Spesielt med tanke på at mange har komt inn i troppen unge,og gått ut på Old Trafford og blitt superstjerner.I motsetning til klubber som feks chelsea,hvor di fleste spillerne er over 25 år og har i tillegg en drøss med sterke personligheter,eller arsenal hvor jeg føler laget kan bli for ungt(Gallas gjør vel heller ikke laget noen fordel på dette området kan jeg tenke meg).Se på feks Santos i Chelsea.Når han sitter på benken,så sitter han med feks Drogba,Malouda,Alex,Hilario,Kalou og Deco.Spillere over eller rundt 30 år.Vanskelig å stikke fram et hode i denne gruppa mot erfaren "motstand".Jeg må si at jeg ser mye det samme i liverpool,men jeg orker ikke å forsvare meg mot et ynwa-hylekor atm.

Nå nylig ble vi informert om at Macheda og Petrucci ble inkludert i troppen til Champions League.2 italienske 17 åringer.Di fleste er nok enig i at disse ikke kommer til å få 1 minutt i årets sluttspill,men di blir dratt med på lasset for det om.Det er dette MUFC alltid har vært så flinke til.La spillere føle seg inkludert.

For å illustrere et eksempel,fjorårets Champions League finale.Mens troppen var inne på stadion og varmet opp var utlånte Johnny Evans,Wellbeck,Eckersley osv var ute blant fansen i oppvarmingsområdet og sugte inn atmosfæren og stemningen.Noe som jeg er sikker på vil gi hvilken som helst spiller et skikkelig løft!

Lenke til kommentar
Derby manager Nigel Clough has backed Manchester United to complete a remarkable quintuple this season.

"If United had played Arsenal, Liverpool or Chelsea in that form they could have put four past them, they were that good.

*yawn* Husker bare 2-1 jeg.

Lenke til kommentar
Nå nylig ble vi informert om at Macheda og Petrucci ble inkludert i troppen til Champions League.2 italienske 17 åringer.Di fleste er nok enig i at disse ikke kommer til å få 1 minutt i årets sluttspill,men di blir dratt med på lasset for det om.Det er dette MUFC alltid har vært så flinke til.La spillere føle seg inkludert.

Dette har vell mest med CL tropp reglene å gjøre, om hvor mange "home-made" spiller som får være med, og alle som kommer til en klubb før de har fylt 18 blir regnet som det. Om jeg ikke tar helt feil

Lenke til kommentar

*yawn* Husker bare 2-1 jeg.

Sov du i di foregående 19 årene også da?

Dette har vell mest med CL tropp reglene å gjøre, om hvor mange "home-made" spiller som får være med, og alle som kommer til en klubb før de har fylt 18 blir regnet som det. Om jeg ikke tar helt feil

Jeg tviler litt på dette,ettersom Manucho ble fratatt sin plass i CL og gitt til Macheda/Petrucci ;)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ok. Gratulerer, vi også taper mot dårligere motstand med noen års mellomrom. Vi var i ræva form på Anfield. Derby slo oss 1-0 i første legg i LC i år, så det er mulig å slå oss om vi ikke har dagen og marginene går i mot. Vi reiste kjærringa og lekte oss med unggutta i går, noe vi fint kan komme til å gjøre mot Liverpool på Old Trafford også.

13/09-08 Liverpool-Manchester United 2-1

22/03-08 Manchester United-Liverpool 3-0

16/12-07 Liverpool-Manchester United 0-1

03/03-07 Liverpool-Manchester United 0-1

22/10-06 Manchester United-Liverpool 2-0

22/01-06 Manchester United-Liverpool 1-0

18/09-05 Liverpool-Manchester United 0-0

15/01-05 Liverpool-Manchester United 0-1

20/09-04 Manchester United-Liverpool 2-1

24/04-04 Manchester United-Liverpool 0-1

09/11-03 Liverpool-Manchester United 1-2

05/04-03 Manchester United-Liverpool 4-0

01/12-02 Liverpool-Manchester United 1-2

Liverpool har scoret 3 mål på United siden 2003. Det inkluderer 2 selvmål (O'shea og Brown) og målet til Babel i fjor. Det er ganske flaut egentlig.

Men skjønner at du er bitter. Dere er ute av LC (vi er i finalen) og FAC (vi er kvartfinale) og ligger bak oss på tabellen, med en kamp mere spillt. Ikke har dere vunnet PL (og kan derfor ikke regnes som en av de store i PL) mens vi sitter i førersettet til enda en bøtte. WC for klubblag og CS har vi alt rasket med oss for året, noe som er verdt å nevne.

http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.6469957

Se under bildet av spillerne våre som feirer. Jeg sier som NRK: Engelsk toppserie i fotball. Grunnlagt i 1992.

Det så deilig å være United supporter. Spesiellt i diskusjon med en så bitter Liverpool supporter som han ovenfor. :D United er bedre enn Liverpool på samtlige plan og det, min venn... Is a fakkt.

Edit @ Corey: Jeg samtykker. United fremstår som en stor familie, hvor det er lettere for unge og komme til enn feks hos Chelsea. Dette sier jo spillerne selv også.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Veldig enig Corey. For å ta enda et eksempel, United har disse talentene som har fått spille på førstelaget i år: Welbeck, Fabio, Rafael, Evans, Anderson, Gibson, Possebon, Chester, Eckersley, Tosic og Nani (litt i gråsonen). De eneste som har fått spilletid for Chelsea er Di Santo, Stoch og Mikel. Elleve mot tre. Det sier vel egentlig sitt.

Edit: Og i tillegg har vi to lovende spillere i Campbell og Simpson som er på lån, pluss Ljajic.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Ok. Gratulerer, vi også taper mot dårligere motstand med noen års mellomrom. Vi var i ræva form på Anfield. Derby slo oss 1-0 i første legg i LC i år, så det er mulig å slå oss om vi ikke har dagen og marginene går i mot. Vi reiste oss og lekte oss med unggutta i går, noe vi kommer til å gjøre mot Liverpool på Old Trafford.

Vi gjorde dere ræva på Anfield.

Og dere kommer neppe leke med oss på OT ;)

Men hvorfor ikke gjøre ett veddemål. Hvis United vinner skal jeg ikke skrive i fotballendelen av forumet på en uke og vinner Liverpool skal ikke du skrive i fotballdelen på en uke. Hva sier du?

Lenke til kommentar

Nei, vi var i ræva form på den tida. Det samme sa dere i fjor også, vi så hvordan det gikk. 3-0 og burde vært langt mer. Forresten hyggelig om du endrer quoten Bruno, ettersom jeg har redigert litt på innlegget mitt.

Og ja, jeg er med. Syntes ikke straffen var spesiellt hard men. Finn på noe som virkelig svir?

Lenke til kommentar
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Sorry hvis denne har blitt postet før.Syntes den var litt stilig :D[/url]

kult effekt, moro å se på spillerne :D Det forteller mye hvorfor vi elsker fotball!!! :D

Utrolig kul video! Tøft å se de lage noe sammen.

Forresten, gratulerer med seieren. Ikke noe tvil i mitt hjerte om at dere ta hjem seieren i PL denne sesongen. Vi kommer nok til å vinne neste gang mot dere også, men ingen kan stoppe dere fra å vinne.

Lenke til kommentar
Og ja, jeg er med. Syntes ikke straffen var spesiellt hard men. Finn på noe som virkelig svir?

Tja.. Det er vel fordi du er vandt til å være ute fra forumet en uke eller to :p

Den gamle avatarstraffen er etter min mening bare tåpelig...Men du må gjerne komme med noe som svir mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...