Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Kommentator Eggen skriker alltid et langt ord når det skjer noe som kan resultere i mål. "Så kommer Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigs", "Han kommer inn i bokseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Ganske morsomt. Endret 15. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg holdt en knapp på Giggs jeg da, jaja Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 En god kamp Gratulerer med kvartifinale Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Takk, trekning om 6 min folkens. Hvem håper dere på? Coventry/Blackburn på OT hadde vært greit. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommentator Eggen skriker alltid et langt ord når det skjer noe som kan resultere i mål. "Så kommer Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigs", "Han kommer inn i bokseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Ganske morsomt. Nei..han sier.. " OG DER ER DU INNENFOOOOOOOOR!!!!" Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommentator Eggen skriker alltid et langt ord når det skjer noe som kan resultere i mål. "Så kommer Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigs", "Han kommer inn i bokseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Ganske morsomt. Nei..han sier.. " OG DER ER DU INNENFOOOOOOOOR!!!!" Men du tok poenget Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Chelsea på OT hadde vært noe. Faen så fornøyd med gutta i dag. Nani og kanskje Welbeck bør starte mot Fulham. Ahhh, deilig :D Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Takk, trekning om 6 min folkens. Hvem håper dere på? Coventry/Blackburn på OT hadde vært greit. Hvor går trekninga? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 På samme kanalen som jeg så kampen på, ITV. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommentator Eggen skriker alltid et langt ord når det skjer noe som kan resultere i mål. "Så kommer Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigs", "Han kommer inn i bokseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Ganske morsomt. Det har han alltid gjort Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Chelsea på OT hadde vært noe. Faen så fornøyd med gutta i dag. Nani og kanskje Welbeck bør starte mot Fulham. Ahhh, deilig :D Haha ja, deilig i dag. Nja, vil ikke at Welbeck skal starte jeg, men Nani på venstrevingen med Ronaldo på høyre går greit for meg. Endret 15. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi hadde jo bare en ren spiss idag, Welbeck! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jepp, men Ronaldo kan jo også den rollen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kommentator Eggen skriker alltid et langt ord når det skjer noe som kan resultere i mål. "Så kommer Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigs", "Han kommer inn i bokseeeeeeeeeeeeeeeeeeeen" Ganske morsomt. Det har han alltid gjort Det har han Hvilket mål var finest i kampen synes dere? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Welbeck sitt. Helt klart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Welbeck sitt uten tvil. Nani sitt i andreplass. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Welbeck sitt uten tvil. Nani sitt i andreplass. Nani sitt var jo en perle, men Welbeck var jo ekte Solskjær som Fjørtoft'en sa Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Welbeck sitt selvfølgelig. Vi hadde jo bare en ren spiss idag, Welbeck! Og han spilte ett kvarter som ving. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Trekningen nå! Keep us updated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå