Raste Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Faaen, hvor faen er forsvaret... Ennå ikke over. Hvor mange mål trenger vi for å gå til straffekonk? Endret 2. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 To mål, men faen så vanskelig. JEG HATER MILAN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nå er det liv i stova her... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Værste av alt er at jeg ikke ser vinnerinstinktet i United... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det beste laget går videre, United har spilt langt under pari i dag. Rooney har ikke gjort en dritt, Ronaldo har blitt spilt fletta av og Heinze eier ikke hurtighet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Nå er det liv i stova her... 8523796[/snapback] Ja, så visst, hopp og hei ... Det var det veddemålet. Endret 2. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det beste laget går videre, United har spilt langt under pari i dag. Rooney har ikke gjort en dritt, Ronaldo har blitt spilt fletta av og Heinze eier ikke hurtighet. 8523804[/snapback] Rooney har jobbet som faen han! Om han har fått til noe er en annen sak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det verste (eller beste for min del) er at hvis United hadde utlignet før siste målet, så hadde de hatt en reell sjanse til å gå videre. Jeg hadde tenkt å si det før, men jeg ville ikke trykke dere enda lengre ned; når Ronaldo har en dårlig hårdag, som i dag, så spiller han ikke optimalt. Tror det går på selvtilliten. Kjip hindring. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jaja. blir ikke at united "knuser" liverpool i no finale i år. ganske morro. dere var nokk litt for høye i hatten i går. sorry for bruk av små bokstaver, skriver med en Wii. tar lang tid:b Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg begynner snart å sippe her.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nå er det liv i stova her... 8523796[/snapback] Ja, så visst, hopp og hei ... Det var det veddemålet. 8523812[/snapback] Jaa, fy faen ass :!: Jaja, men uansett, har vært gøy med United i CL i år, de har bevist at de har noe å gjøre i denne turneringen. Vi skal ikke ha så mye å stille opp med mot et så rutinert Milan-lag på San Siro. Heldigvis ingen krise for meg at vi ryker ettersom det eneste jeg bryr meg om er ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg vil oppfordre alle Liverpool-fans å diskutere dagens kamp og ikke bringe frem utsagn fra gårsdagen. Spesielt ikke i denne tråden, som tross alt tilhører Uniteds tilhengere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Faen jævla Milan, nå er jeg forbanna. Drøyer tida så jævlig, og klager på dommern. Nå er United ute, jævla driit azz. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Må si dette var trist ja... Blir kjedelig å gå på skolen i morgen. Kommer sikkert til å høre det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Dårligste jeg har sett av united sålangt denne sesongen.... trist at det måtte komme i en så viktig kamp. Endret 2. mai 2007 av apollox Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men guttah, hva faen er CL i forhold til Ligaen? Jeg ville gitt bort CL, FA-cup, Ligacup for å vinne serien. La oss glemme denne kampen her. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Faen jævla Milan, nå er jeg forbanna. Drøyer tida så jævlig, og klager på dommern. Nå er United ute, jævla driit azz. 8523844[/snapback] Rutine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå