Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dette er dagen for de dere hater. De noen hater eller aka skyllebøttene våre. Har slengt mye etter nani jeg også, men han er utvilsomt et av våre største talenter. Med bedre fotballforståelse så har vi en spiller på Ronaldo nivå. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor er Nani haterne idag da? Denne kommer nok litt sent,but here goes: Her! Er vel ingen grunn til å ta av etter et mål mot Derby? Akkurat som å ta av etter Norge slo Tyskland! Nani er verdens beste! Kommer kanskje til å bli når Ronaldo stikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hahhahaha det som er morsomt er at 0-2 målet faktisk kunne vært blåst på for offside da Rafael var i sikte til keeperen og sto i offside posisjon på skuddet til Gibson. Hahahaha.Var det ikke Park? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor er Nani haterne idag da? Denne kommer nok litt sent,but here goes: Her! Er vel ingen grunn til å ta av etter et mål mot Derby? Akkurat som å ta av etter Norge slo Tyskland! Nani er verdens beste! Hahaha!Instant classic! Enig at han har vært unormalt dyktig idag..But again,Derby = wankership osv sov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hahhahaha det som er morsomt er at 0-2 målet faktisk kunne vært blåst på for offside da Rafael var i sikte til keeperen og sto i offside posisjon på skuddet til Gibson. Hahahaha.Var det ikke Park? Nope, Rafael. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 0-2 var offside ja. 3 stk som står foran keeper, hvorav en må hoppe over ballen. Det som ble annullert var ikke offside heller...bleh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hahhahaha det som er morsomt er at 0-2 målet faktisk kunne vært blåst på for offside da Rafael var i sikte til keeperen og sto i offside posisjon på skuddet til Gibson. Hahahaha.Var det ikke Park? Nope, Rafael. Ok. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Dette er dagen for de dere hater. De noen hater eller aka skyllebøttene våre. Har slengt mye etter nani jeg også, men han er utvilsomt et av våre største talenter. Med bedre fotballforståelse så har vi en spiller på Ronaldo nivå. Uenig i det der The Game. Det er ikke bare fotballforståelsen som må bli bedre, er mye annet også. Skudd eks. 3-5/ av 100 går i mål og det er ikke nok. Når han scorer så er det ofte fint ja, men han er kun et år yngre enn Ronaldo og burde utvilsomt ha vært bedre per i dag enn det han er atm. Endret 15. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Uansett, stilingen er 0-2 og det er fortjent. Vi får glemme det med linjedommeren, offside osv. Positivt av Nani og Gibson i dag, og det hadde jeg sagt uansett om det hadde vært 0-0 nå. Endret 15. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Inn med Tosic! Vi roter det ikke bort nå uansett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Inn med Tosic! Vi roter det ikke bort nå uansett. Fra hvor hen da? Himmelen? Han er da ikke på benken. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ITV skryter av dommerne Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dette er dagen for de dere hater. De noen hater eller aka skyllebøttene våre. Har slengt mye etter nani jeg også, men han er utvilsomt et av våre største talenter. Med bedre fotballforståelse så har vi en spiller på Ronaldo nivå. Uenig i det der The Game. Det er ikke bare fotballforståelsen som må bli bedre, er mye annet også. Skudd eks. 3-5/ av 100 går i mål og det er ikke nok. Når han scorer så er det ofte fint ja, men han er kun et år yngre enn Ronaldo og burde utvilsomt ha vært bedre per i dag enn det han er atm. Kanskje ikke en helt lik spiller, men han kan fortsatt bli en gedigen stjerne på United himmelen. Btw: Ronaldo er 1) Den spilleren i PL som skyter mest 2) Har du sett skuddene hans i år? Slutt å være så blind. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fjørtoft er sitt samme kvalme jeg i pausen... Huff. Mer hetsing av dommerne der gitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Glemte å nevne at Giggs har vært herlig IGJEN i dag. Mannen er i storform. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dette er dagen for de dere hater. De noen hater eller aka skyllebøttene våre. Har slengt mye etter nani jeg også, men han er utvilsomt et av våre største talenter. Med bedre fotballforståelse så har vi en spiller på Ronaldo nivå. Uenig i det der The Game. Det er ikke bare fotballforståelsen som må bli bedre, er mye annet også. Skudd eks. 3-5/ av 100 går i mål og det er ikke nok. Når han scorer så er det ofte fint ja, men han er kun et år yngre enn Ronaldo og burde utvilsomt ha vært bedre per i dag enn det han er atm. Kanskje ikke en helt lik spiller, men han kan fortsatt bli en gedigen stjerne på United himmelen. Btw: Ronaldo er 1) Den spilleren i PL som skyter mest 2) Har du sett skuddene hans i år? Slutt å være så blind. Er jeg blind, og har jeg sagt om hvordan Ronaldo sin form har vært denne sesongen? Så vidt jeg vet har jeg sagt flere ganger at Ronaldo har sugd ræv denne sesongen, og så plutselig sier du ting som jeg ikke har sagt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ronaldo 0-3, bra for han. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 The Game????? :D Ronaldo. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ronaldoooooooooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå