Bruker-161582 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bra! Har Anderson goalla i united drakta egentlig? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Svakhet i TV2s pling avslørt nok en gang. Fikk melding om 2-0, Ronaldo. Det ble aldri trukket tilbake. Samme har skjedd før med meg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 i følge folka på itv så var linje dommern i tvil på om det var en flick vidre fra giggs, når han var sikker på det, så valgte han å gi offside. om det var offside eller ikke kan gå begge veier Spiller ingen rolle. Bare en dårlig unnskyldning spør du meg. Enten vinker du, eller så vinker du ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hva var saken med Savage og Ronaldo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvem var det som nettopp sa at Gibson var udugelig? Er det forsatt. Udugelig, udugelig. Kudos for scoringen da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bra! Har Anderson goalla i united drakta egentlig? Cl-finalen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vent vent, la oss gi det 2 min før vi feirer denne. Hahahahaha. Litt fascinerende at begge spillerene som har blitt skjelt ut gjentatte ganger denne sesongen scorer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bra! Har Anderson goalla i united drakta egentlig? Cl-finalen. Gjelds ikke. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 litt drama i starten hvor ronaldo falt veldig lett, å savage dro han opp igjen, så har det vært noen få tilfeldige hendelser vidre som komentatorne bygger opp med heh Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvem var det som nettopp sa at Gibson var udugelig? Er det forsatt. Udugelig, udugelig. Kudos for scoringen da. Jeg som sa det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gibson minner meg litt om en ung Roy Keane i kveld. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det forsatt. Udugelig, udugelig. Kudos for scoringen da. Ikke i dag hvis vi ser bort i fra skuddene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 0-2 målet blir vel annulert i pausen på grunn av hands i muren tenker jeg, så vi må ta frisparket på nytt når vi starter 2. omgangen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg syns Gibson spiller faktisk veldig bra i dag, men klager fortsatt folk over han i dag. Hva er det som irriterer dere da? At han skyter av og til når han ikke bør? Det er jo helt greit når man spiller bra ellers. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor er Nani haterne idag da? Denne kommer nok litt sent,but here goes: Her! Er vel ingen grunn til å ta av etter et mål mot Derby? Akkurat som å ta av etter Norge slo Tyskland! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hahhahaha det som er morsomt er at 0-2 målet faktisk kunne vært blåst på for offside da Rafael var i sikte til keeperen og sto i offside posisjon på skuddet til Gibson. Hahahaha. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Linje dommeren har mistet linsene.. kan ikke være noen annen forklaring Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor er Nani haterne idag da? Denne kommer nok litt sent,but here goes: Her! Er vel ingen grunn til å ta av etter et mål mot Derby? Akkurat som å ta av etter Norge slo Tyskland! Enig, men poenget er at han spiller bra i dag, ikke bare målet. Det er positivt, simple. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvor er Nani haterne idag da? Denne kommer nok litt sent,but here goes: Her! Er vel ingen grunn til å ta av etter et mål mot Derby? Akkurat som å ta av etter Norge slo Tyskland! Nani er verdens beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå