Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror, og har trodd lenge, at Ronaldo ikke kommer til å bli til Giggs-alder, for å si det slik.

Da er det viktig at når han selges, så er det for et kanonbeløp. Vi vet heller ikke hvordan formen hans kommer til å utvikle seg, og det er ingen tvil om at han ikke har nådd gamle høyder så langt denne sesongen.

Jeg mener at han ikke skal selges om vi ikke får strålende bud, men gjør vi det må vi faktisk tenke på det økonomiske. Han er ikke akkurat en lettvekter i lønn heller.

Forhåpentligvis har Rafael, Fabio, Tosic, Nani og fler masse å bidra med på kantene i mange år fremover.

United har alltid kommet sterkere ut av tapet av store navn. (kanskje ikke Schmeichel :) )

Endret av genser
Lenke til kommentar

Får vi nok penger for han, er det greit at han går. Jeg synes han fremstår som en narsisistisk klyse som setter seg selv foran laget. Gjør han en dårlig kamp blir han veldig sutrete og klager masser. Når han i tillegg har kommet med så tydelige ønsker om at han vil til Real, så kan han bare gå. Ingen enkeltspillere kan erstatte han, men får vi 700 millioner eller mer så er det greit. Da kan vi kjøpe en god høyreving og så se om vi må gjøre noen forsterkninger i tillegg til det.

Lenke til kommentar

Jeg har trodd i hele denne sesongen at Ronaldo blir solgt i sommer, og er ganske sikker på det nå også. Det var det første jeg tenkte når jeg såg det intervjuet der Ronaldo sa han blir jaffal ett år til. Jeg er ganske sikker på at han blir solgt i sommer. Så får vi håpe på at jeg tar feil..

SPØRSMÅL: Er det noen som vet om vi faktisk får bedre kvalitet på livesport hvis vi laster ned den H264 codecen`? eller blir det samme kvalitet som vi får når vi bruker VLC?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Skifter litt tema. Overgangsryker i febraur kjeder meg, med mindre man utelukkende snakker om David Silva/Villa. The things I would eat out of their ass... You have no idea...

8-dels finale etterpå, så jeg forventer innsats. Det er bare 2 kamper til, så er vi på Wembley i Mai. Nå som vi har kommet så langt, ville det være idiotisk å ryke når vi er så heldige som møter svakere motstand.

Ville vi hatt godt av å slippe inn et mål i dag? Siden det ikke ødelegger rekorden til Sar, ville det kanskje fungert som en oppkvikker før matchen mot Fulham? Jeg følte vi hadde godt av å bli satt litt ned på jorda mot Derby sist faktisk. Det var den perfekte kamp og tape også, ettersom det var 2.legg. I dag kan vi ikke tape, men jeg vil ikke felle en tåre om Derby netter et trøstemål.

Gleder meg :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Noen som har formening om startelleveren?

Jeg har.

MUTV:

Foster

Rafael - Evans - Ferdinand - Evra

Park - Fletcher - Gibson - Nani

Giggs - Ronaldo

Edit: Benken tror jeg er noe sånt som dette: PIG, O’Shea, Vidic, Scholes, Possebon, Tevez og Welbeck

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...