Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med det kampprogrammet vi har, tar jeg heller tap enn uavgjort. Men uansett, kampen skal vinnes. :)

Seriøst? Ganske utrolig når vi ikke har vunnet den tradisjonelle FA Cupen siden 2004, og spilt i den mest frustrerende kamp jeg har sett; 2005 finalen mot Arsenal når vi taper på straffekonk. etter 10000 sjanser; også den dritdårlige kampen på New Wembley et par år siden mot Chelsea. FA Cupen er ekstremt viktig i England og er historisk sett noe av det største som går an å vinne og en omkamp betyr ingenting for en klubb som oss med den troppen vi har per dags dato i forhold til hele selve FA Cupen.

EDIT: beklager dobbel, tenkte det ville merge.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er VOD bedre kvalitet enn livesport, ellers hadde de jo blitt tvunget til å legge ned.

har du prøvd begge? siden du er så sikker

F-j47a3-Lt0

Fy faen, har ikke lyst til å miste han. Uten han hadde vi nok ikke vunnet PL og CL i fjor.

Jeg er ganske sikker på at så lenge Sir Alex Ferguson er Manager for Manchester United selges ikke Ronaldo.

Det har dem rett å slett ikke råd til.

Beklager det ble dobbel post

Film fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Selvfølgelig er VOD bedre kvalitet enn livesport, ellers hadde de jo blitt tvunget til å legge ned.

Det virker logisk at Viasat har bedre kvalitet, ellers hadde vel alle brukt Livesport som er billigere?
Lenke til kommentar

Nei, men livesport er "ulovlig" og det er randoms som sørger for streamene. Viasat er seriøst og ville nok fått problemer med forbrukerombudet eller hva det nå skulle være om de tok seg betalt for tjenester som er fullstendig ute på jordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...