Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jotun er avslørt :p

Hahahahaha. Måtte se litt ekstra for å skjønne den ja. hehehe

Vet ikke om du har merket det. Men tror eg hadde 3 stk i hele januar mnd. ;) So buzz off.

Tror forøvrig passasjerene hadde blitt litt halvredde om eg hadde dratt frem pc'en og begynt å mase innpå united tråden mens eg var på jobb :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Helt Ok, vi burde får Silva og en "kapabel" høyreving til den prisen. Eller hva med Robben + 500 mill? Har ingenting å si, når det bare er tøys uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ljalic er vel OM? Park er ikke PL-standard, Tosic er alt for ung, Giggs har maks en sesong til på topp og Nani er like uberegnelig som været. Og ingen av de er faktisk like gode som Silva.

Lenke til kommentar
Vi har Park, Tosic, Ljalic, Giggs og Nani. Trenger ikke Silva. Vi har allerede to Silvaer i laget... :whistle:

Park er perfekt som back up, Tosic er ikke god nok per dags dato, Ljajic er ikke i klubben en gang, Giggs er best sentralt og Nani suger atm. Så jeg takker ikke nei til en ving.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mulig, jeg har ikke peiling, men det jeg har peiling på, er at han ikke er en klasseving, som vi trenger, og trenger sårt om Ronaldo reiser. Ikke at jeg uroer meg.

Lenke til kommentar
Vi har Park, Tosic, Ljalic, Giggs og Nani. Trenger ikke Silva. Vi har allerede to Silvaer i laget... :whistle:

Park er perfekt som back up, Tosic er ikke god nok per dags dato, Ljajic er ikke i klubben en gang, Giggs er best sentralt og Nani suger atm. Så jeg takker ikke nei til en ving.

Er helt på trynet å snakke sånn. Kjenner du til ordet tålmodighet? Hva tror du er nøkkelen til Sir Alex sin suksess? Å kjøpe spillere med en gang slike som deg begynner å grine?

Lenke til kommentar

Er helt på trynet å snakke sånn. Kjenner du til ordet tålmodighet? Hva tror du er nøkkelen til Sir Alex sin suksess? Å kjøpe spillere med en gang slike som deg begynner å grine?

Jeg bare påpekte fakta. Om du er uenig er det på tide å åpne øynene litt. Tålmodighet kjenner jeg til og av den grunn brukte jeg ord som "per dags dato" og "atm" som betyr "at the moment". Park tviler jeg sterkt på vil utvikle seg mer, Giggs vil i allefall ikke utvikle seg, og jeg er redd Nani har stagnert. Men han har masse potensiale så forhåpentligvis får han det ut ganske snart. Tosic kan bli noe, men jeg har sett altfor lite av ham til å kunne si om han blir en god PL-spiller eller ikke. Ljajic har jeg tro på, men han er bare 17 år så det vil sannsynligvis ta 4-5 sesonger før han blomstrer for fullt.

En ny ving vil jeg ha så lenge det er en som kan levere varene med en gang. Beckham hadde vært perfekt. Han er veldig god og i akkurat passe alder for å kunne fylle tomrommet mellom nå og til Tosic/Nani/Ljajic er gode nok til å spille regelmessig på førstelaget (hvis det skjer). Høres kanskje utrolig ut, men jeg vil ikke ha Messi da han er en for stor stjerne. Young f. eks. kunne jeg tenkt meg. Eneste ulempen er at han er såpass ung at han kan hindre utviklingen til ungguttene våre.

Den siste setningen din skjønte jeg ikke helt.

Edit: Er trøtt så det er sikkert et par skrivefeil.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...