Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ronaldo er ikke lengende etter 4 sesonger i klubben nei. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor gammel er du? 11? Ronaldo vil aldri bli en legende i United. Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis det var meg du snakket til? så er jeg 15, om du må vite det. Og det er klart, får han en sesong nærmere som i fjor eller 06/07 sesongen noen ganger til! Noe jeg tror han gjør, så vil han bli en legende! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hehe!Men Ronaldo! Der skal dere prise dere lykkelige! For en spiller! han er den jeg frykter mest når laget mitt møter dere! Han har det meste. Om noen år er han en legende, hvis ikke han er det allerede! Ronaldo har brukt opp sjansene sine, han blir aldri en legende i United. Dessuten har han vært crap denne sesongen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, men han er veldig viktig for dere!Men han har mere å gå på, synes jeg! Etter fjorårsesongen så har han ike vært like god. Men så fikk han en operasjon! Men han blir å frykte mot sesongslutt! !!!!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Mente du med at jeg vet hovrdan man skaffet seg venner.Og det med at vi stilte med det sterkeste laget er løgn. Sagna, Rocisky, Van Persie. For å nevne noen. Jeg har kranglet med Man U fans før. Og jeg prøver ikke å skape krangel nå. Hvorfor må du i det hele tatt kommentere? Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Unnskyld meg da! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 stakkars arsenal fans.. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jotun er avslørt Ja, hvor er Jotun? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Ser P'mouth - Man City på c+1 nå. Hengekamp i PL. Kanskje den dårligste kampen jeg har sett i PL på flere år. Lavmålsfotball som jeg kaller det. 0-0 Heier på hjemmelaget ofc. City tap gjør meg glad. Endret 14. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tipper noe så ironisk som at Bellamy blir matchvinner på overtid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hehe!Men Ronaldo! Der skal dere prise dere lykkelige! For en spiller! han er den jeg frykter mest når laget mitt møter dere! Han har det meste. Om noen år er han en legende, hvis ikke han er det allerede! Skal jeg si noe mere? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 stakkars arsenal fans.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hehe!Men Ronaldo! Der skal dere prise dere lykkelige! For en spiller! han er den jeg frykter mest når laget mitt møter dere! Han har det meste. Om noen år er han en legende, hvis ikke han er det allerede! Skal jeg si noe mere? Eh? Nå er vel du den største Ronaldo-supportern her inne? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) hehe!Men Ronaldo! Der skal dere prise dere lykkelige! For en spiller! han er den jeg frykter mest når laget mitt møter dere! Han har det meste. Om noen år er han en legende, hvis ikke han er det allerede! Skal jeg si noe mere? Eh? Nå er vel du den største Ronaldo-supportern her inne? Nei? Bare fordi jeg mente at han ble i sommer? Endret 14. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, pga tidligere uttalelser Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hvor gammel er du? 11? Ronaldo vil aldri bli en legende i United. Nei, det skal isåfall mye til. Hvis han kommer opp på samme nivå som i forrige sesong, blir i klubben til han legger opp, og ikke bråker noe mer mtp. på overgang til Real eller andre så kanskje... og alle disse tingene vil neppe skje Endret 14. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, pga tidligere uttalelser Som hva da? Gi meg eksempler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå