Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, Kenneth Fredheim, United supporter fra Kongsberg. :D

EDIT: man ser ikke lenger hvor folk bor? Uansett, derfor jeg skrev Kongsberg.

Kenneth Fredheim er vel en svoren arsenal-supporter?

Jeg er født i 1965 i Florø, og foruten å vokse opp i Norges vestligste by, så ble barndommen tilbrakt i London og Kongsberg. Det var i London fotballinteressen for alvor våknet, da jeg var sju år gammel. Jeg bodde i Queens Park Rangers-land, men var for liten til å forstå det, og begynte å holde med Arsenal.

Grunnen til at jeg visste det,er hans evinnelige mas over hvor "fantastiske" arsenal var,når vi spilte borte mot dem i årets sesong.Jeg har aldri blitt så provosert i hele mitt liv av en kommentator.Han fikk jo orgasme hver gang arsenal tok med seg ballen over midtstreken.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Kom i håndgemeng med to Liverpool-supportere i natt på byen. Først en fyr på en pub som påstod at Liverpool spilte uten Gerrard når de vant over Utd (FEIL), også påstod han at de hadde fler FAC-titler enn oss og bla bla bla. Jeg var eneste Utd der, mot hele pøbben som var Liverpool. (+ en AV som også hata Utd, haha). Jeg gikk opp og ned langs memory lane mens de ble surere og surere. Endte med at han reiste seg og begynte å synge Who The Fuck Are Man Utd. På neste pub møtte jeg på en 40 år gammal mann som blei sur som faen og skulle banke meg uttafor, hahaha. Var livlige samtaler om britisk fotball hvertfall. Makan til folk.

Lenke til kommentar
Man utd er et lag jeg misliker sterkt.

Men jeg må si meg imponert over at dere ikke har sluppet inn mål siden tapet mot <3Gunners.

Jeg er imponert, og det må vre første gangen på lwnge jeg er imponert over dere.

Da regner jeg med at sist gang du ble imponert over oss,var når vi slo dere 6-1?Eller 2-4?

Forresten,gratulerer med ditt første innlegg i fotballforumet.Du vet nøyaktig hvordan man skaffer seg venner.

Lenke til kommentar
Mente du med at jeg vet hovrdan man skaffet seg venner.

Og det med at vi stilte med det sterkeste laget er løgn.

Sagna, Rocisky, Van Persie. For å nevne noen.

Jeg har kranglet med Man U fans før. Og jeg prøver ikke å skape krangel nå.

Jeg mente det jeg mente.Å gå inn på denne tråden å skrive "misliker klubben deres" piss,som et av dine første innlegg,sier egentlig en hel del.Hvis du ikke er ute etter en krangel,så ligger du for øyeblikket på en Fail!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...