Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Han er 21 :)

Han er en måltyv som du sier og han gjorde det jo bra i Hull ut i fra det jeg har hørt, så jeg har absolutt ikke gitt ham opp.

Blir spennende å se hvordan han klarer seg neste år. Tenk hvor moro det hadde vært om vi fikk opp en egenprodusert spiss på førstelaget. Begynner å bli noen år siden Hughes :)

Tror ikke det er mulig nei, han må vel bli ut sesongen i Spurs med mindre vi har en krise eller noe lignende på topp. Mao, tror jeg ikke det skjer nei. Men jeg har også troa på Welbeck/Campbell om vi velger å ikke kjøpe Tevez. :) Men jeg vil gjerne beholde han jeg, bare spørs om han syns det er greit å være 3. i køen; fordi det er ingen tvil om at det er akkurat det han er nå nei.

For øyeblikket er han jo 5. valg på topp hos Tottenham så de trenger han ikke akkurat. Hos oss ville han mest sannsynlig ha vært et 4. valg, så for hans egen utvikling hadde det beste vært å hente ham tilbake. Spurs har jo ikke nytte av ham, så hvis de er litt snille lar de ham komme til oss mot litt penger inn på konto.

Tror heller ikke det skjer desverre, men i prinsippet ville det vært det beste for begge parter.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er 21 :)

Han er en måltyv som du sier og han gjorde det jo bra i Hull ut i fra det jeg har hørt, så jeg har absolutt ikke gitt ham opp.

Han puttet vel 15 mål for Hull i championship, ikke galt det av en spiller som var 19-20 år når han gjorde det, han hadde mer enn en finger med i spillet for at Hull er i PL nå. Backrekkene i championship er heller ikke kjent for å være enkle å ha med å gjøre. For å sitere en fotballkommentator (husker ikke hvem med det var ikke Thor Eggen) som klare å lire av seg en kommentar under en fa-cup/liga-cup kamp for noen år siden:

"Det finnes stoppere nedover i de engelske divisjonene som vet hvordan man fjerner enhvert snev av teknikk"

Skal ikke se bort i fra at Welbeck også hadde hatt godt av et sånt type utlån for å spille på et høyt nivå i championship for å få kjørt seg litt og fått noen mål.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Kjenner godt frysningsstripa langs ryggen her gitt ;)

Du er ikke alene om det, akkurat det samme skjedde med meg. :D

Same here ;)

Syns denne var fin av Fergie:

What's the most amazing thing you've ever seen in training? Dominic Monaghan, actor (Lost, Lord of the Rings)

The most amazing thing is Paul Scholes, in the morning, when a player goes to have a pee at the side of the training pitch and he fires balls from 40 yards right on top of their head! He’s unbelievable. He got John O’Shea about two weeks ago, right on the shoulder, while he was having a pee. He got Gary Neville right in the head and Neville chased him across the pitch!

Instant Classic! :D

Lenke til kommentar

Japp.

Fergie ble intervjuet av flere kjendiser,blant andre Ussain Bolt,Pete Boyle,etc.

Et av di beste spørsmålene er vel dette:

As a knight of the realm yourself, what more does Ryan Giggs have to do to become a ‘Sir’? Patrick Kielty, comedian

Good question! Especially when you consider how the English rugby team, when they won three or four matches to win the World Cup, were given knighthoods and MBEs. Ryan Giggs has performed like a star for 20 years in the Premier League, going up and down that touchline. He’s won 10 Premier League medals, I hope it’s 11 this year, and two European Cups and what has he got, an MBE? It doesn’t seem right. Longevity must surely surpass short-term success.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...