Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, er det dette som er "verdens beste lag, som kan slå hvem som helst"? Eller hva med "Heier på Liverpool, blir lettere motstand i FINALEN". :hmm: Surt det gitt. Ja det er en omgang til, men med det spillet United presterer nå i forhold til Milan blir det sabla tøft.

8523231[/snapback]

Jeg ser ikke helt poenget ditt? Selvom vi kan slå hvem som helst betyr ikke det at vi nødvendigvis vinner hver kamp.

Lenke til kommentar
Haha, er det dette som er "verdens beste lag, som kan slå hvem som helst"? Eller hva med "Heier på Liverpool, blir lettere motstand i FINALEN". :hmm: Surt det gitt. Ja det er en omgang til, men med det spillet United presterer nå i forhold til Milan blir det sabla tøft.

8523231[/snapback]

Bare idioter som selger skinnet før bjørnen er skutt. Bortekamp på Giuseppe Meazza i den heksegryta der er noe av det vanskeligste man kan komme borti.

Utilgivelig av Heinze på 2-0

Lenke til kommentar

8523231[/snapback]

2005 UEFA Champions League Final, never forget.

Lenke til kommentar

8523231[/snapback]

2005 UEFA Champions League Final, never forget.

8523286[/snapback]

Det var den gang. Hjelper ikke å dra frem finalen mot Bayern heller. Det er det som skjer nå som gjelder. Og som sagt, vi kan fortsatt klare det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er redd Fergie er en av få managere i verden som kan ta i mot et totalt nedbrutt lag i pausen for deretter å sende dem ut som krigere.

Lenke til kommentar

Alle 4 lagene som var i semi'en kunne vunnet.

I en så stor kamp, fylt med nerver, publikum og alt det der, Så mener jeg Chelsea, Liverpool, Man Utd og Milan hadde stått ganske likt.

Selv om United har eid oss i ligaen, behøver ikke å si at dere garrantert hadde vunnet en eventuell finale.

Det laget som presterer best når det gjelder vinner, Enkelt og greit. Og ser ut som Milan presterer mye bedre en United nå.

Men, jeg har troa på at united kan snu dette, Liverpool - United i en finale, hadde vært en drømmekamp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...