LowBalls Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I såfall er d Arsenal som tar imot "dumpa" United spillere..men AV og spurs og lignene klubber kan vell ikke regnes som konkurenter ? Håper ikke du sammenligner Aston Villa med Spurs? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg vil ha Tevez! Liker`n. Han viser at han elsker klubben, det setter jeg pris på. Og jeg setter pris på det han gjør sportslig Ganske sikker på at Tevez forsvinner i sommer, han har nok innsett at Rooney og Berbatov er førstevalgene på topp og kommer til å være det i mange år fremover. Han tar nok ikke til takke med å spille tredjefiolin i United, men plager meg egentlig ikke alt for mye siden jeg tror Welbeck og Campbell kommer til å utvikle seg videre til året og vi kommer til å få veldig mye glede av de gutta til neste sesong. Men det skal sies at hvis han går til Real så tror jeg at han kommer til å få samme problemet der. Raul og Nistelrooy/Huntelaar kommer til å gå foran han der tror jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I tillegg har de Higuain som visstnok skal være et ganske så stort talent. Mitt håp var at Tevez kunne være en slags supersub, men siden han ikke har tålmodighet til å sitte på benken i lange perioder og trenger ett par kamper for å komme i form funket ikke det så bra. Hvis Tevez forsvinner håper jeg nesten at vi ikke kjøper inn en erstatter. Hadde vært utrolig gøy om vi klarte å få Welbeck og Campbell opp på PL-nivå i løpet av neste sesong. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Pfft. Campbell er PL-nivå. Når vi får han tilbake kan han lett være spiss når Berbatov/Rooney ikke spiller. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Han storspilte jo i ligacupen, og det mot Liverpool til og med, så hvorfor ikke Jeg mente forresten godt PL-nivå, altså på øvre del av PL-tabellen-nivå, ikke Spurs-nivå med andre ord. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 -----------D.Villa ---- Berbatov---------Silva-----Anderson---Carrick-----Ronaldo Evra------Vidic-----Ferdinand-----Brown ---------------Van Der Sar------------------ Om jeg kunne legge til 2 spillere til dagens tropp... Jeg får faktisk en svak ereksjon av å se den 11'ern. Føler meg skitten som setter ut spesiellt Rooney fra start, dog Et "drømmelag" uten Rooney? Nei. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 -----------Rooney ---- Berbatov--------- Silva-----Anderson---Carrick-----Ronaldo Evra------Vidic-----Ferdinand-----Brown ---------------Van Der Sar------------------ Perfect Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Joda, perfekt er det men vi trenger jo ikke Silva i det heletatt. Har nok valg for å bytte rundt nå som det er med troppen. Jeg er kjempefornøyd jeg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Eller: -------------D.Villa ---- Berbatov------------- Silva------------- Rooney ---------- Ronaldo ------------------- Carrick ---------------------- Evra-------Vidic------Ferdinand-----Brown -----------------Van Der Sar------------------- Epic. Edit: Ah, Anderson ja. Nei da blir det ut med Villa. Endret 13. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vil dere egentlig hente en spiss til (uavhengig om hvilken spiller det er)? Eller dette bare litt banter? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Joa, er vel enig med deg. Er storfornøyd jeg og, men med Silva (ikke at jeg sikler så veldig over han) så hadde vi vel hatt et maksimum toppa lag med verdensstjerner i alle posisjoner. Og ikke prøv å nevn noe med at Anderson ikke er en klassespiller. Da får dere meg og Game på døra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hehe, sa ikke noe om han. Vil så gjerne at han blir fast snarest som mulig, gullgutten Anderson. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nei, jeg veit at du liker han og da. Var ikke retta til deg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Daså. Nærmer seg 40 timer uten søvn nå, faen som skjer. Points, hva skjedde med deg og at du kanskje skulle på legevakta pga. lite søvn? Diagnose som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 I tillegg har de Higuain som visstnok skal være et ganske så stort talent. Mitt håp var at Tevez kunne være en slags supersub, men siden han ikke har tålmodighet til å sitte på benken i lange perioder og trenger ett par kamper for å komme i form funket ikke det så bra. Man kan ikke ha en spiller som Tevez sittende på benken, han er rett og slett alt for god til det blir litt for luksus. Jeg sliter litt med å finne plass til spillere som Benzema og Villa (som jeg ikke vil ha) også hvem skal da på benken, Rooney?? Berbatov?. Mye bedre å ha noen spillere som Campbell og Welbeck på benken som er spiller sugne når de kommer inn og vil vise seg fram enn spillere som allerede er stjerner og som forventer å spille hver kamp... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Helt enig. Alternativet til å kjøpe en stjernespiller, er jo å hente inn en spiss som ligger ett hakk under ferdighetsmessig. Altså en som ikke forventer å få spille hver helg, men da kan vi like så godt bruke Welbeck og Campbell i stedet. Spørsmålet er jo om de er gode nok til å steppe inn for Rooney eller Berbatov hvis en av dem blir skadet i flere uker, uten at nivået på laget svekkes i for stor grad. Men man må ta sjanser for å nå toppen og den eneste måten Campbell og Welbeck kan bli bedre på er jo å la dem få spilletid på førstelaget, gjerne i flere kamper på rad. Endret 13. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg tror Campbell og Welbeck har det som trengs for å lykkes på et høyt nivå, spørsmålet er om de er villige til å bli i United over lang tid for å ha den plassen bak de etablerte spillerene og ha jobben som innbytter i noen år og spille kamper i fa og ligacupen, jeg håper virkelig det. Både Campbell og Welbeck har jo alt vist seg fram et par ganger så det ser jo veldig lovende ut Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Spesielt Welbeck ser svært lovende ut med tanke på alderen. Campbell er jo 3 år eldre så er nesten litt redd for at toget er gått, men han har jo imponert når han har fått sjansen i Tottenham-drakta. Synd at han mest sannsynlig ikke kommer til å få mer spilletid på førstelaget deres med tanke på at Defoe, Keane, Bent og Pavlyuchenko står foran ham i køen. Nesten så vi bare kunne hentet ham tilbake mot en liten sum til Tottenham, hvis det er mulig. Edit: Typo Endret 13. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Tror ikke det er mulig nei, han må vel bli ut sesongen i Spurs med mindre vi har en krise eller noe lignende på topp. Mao, tror jeg ikke det skjer nei. Men jeg har også troa på Welbeck/Campbell om vi velger å ikke kjøpe Tevez. Men jeg vil gjerne beholde han jeg, bare spørs om han syns det er greit å være 3. i køen; fordi det er ingen tvil om at det er akkurat det han er nå nei. Endret 13. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Uten å dobbelt sjekke så er vel Campbell kun 20 år gammel og vil ikke si at toget er kjørt når man er i den alderen, er ikke alle som kan være Raul eller vår egen Rooney for den sakens skyld. Campbell er en måltjuv og kommer nok til å dytte inn mål på bestilling om noen år, han vist i Hull at han kan score mål så han kommer nok. Welbeck tror jeg vi må vente enda et par år på før vi ser hvor det tar veien, men han er mer en lovende vil jeg si. Kjenner at jeg begynner å bli sliten i hue, begynner å gjenta meg litt selv nå ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå