Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg. I de kampene jeg har sett av han i League one har han ikke klart å utmerke seg en dritt. Joda, han netter noen mål og har spilt noen ålrighte CL kamper, men han er i klassen under David Villa, som er den heiteste spissen på markedet. Han spiller også i en mye tøffere liga. Den Franske er forholdsvis middelmådig, mens Primera er den nest beste, kun slått av PL.

Så du hvordan han lekte med det Engelske forsvaret i går? Hvordan han eide i EM osv osv?

Benzema har ingenting på Villa. :)

@ Nightkeeper: Hvor tett? Jeg ser relativt mange Valencia kamper i året og syntes ikke han er oppskrytt i det hele tatt. Mannen var jo også enorm i EM bl.a. Makaløs teknikk. Tror begge hadde passet fint i PL.

Edit 2: Ja, jeg er Raste alike fanboy av de to spillerne, så har vi det på det tørre. De to og Messi (urealistisk ofc) er faktisk de eneste spillerne jeg kunne tenkt meg til klubben. Men jeg skjønner at noen måtte forsvinne for at de skal kunne komme inn og det er lite ønskelig det også. Hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt? Med meg i managerrollen, blir det som på FM når du er det beste laget og har masse penger. Man vil ha alt...

Men nå skal jeg slutte å plage dere med mine ville fantatsier. Enten det er overganger eller Points i eller uten joggedress.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Om jeg kunne legge til 2 spillere til dagens tropp... Jeg får faktisk en svak ereksjon av å se den 11'ern.

At ikke Rooney sto der var litt turn off.

Men i den lagoppstillingen kunne vi jo hatt han i en offensiv midtbanerolle i stedet for Anderson. Rooney har jo løpskapasitet, overblikk, godt pasningspill, driv, fysikk og egentlig det meste som skal til for å takle en slik rolle. Hadde vært interessant og sett ham der en gang.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Villa eller Benzema !? Who cares ? det første United trenger eg da ikke en spiss ? Vi har jo allerde overfylt ?

greit at de har kvaliteter, men vi ternger ikke å bli som Real på behynnelsen av det 21. århundret, sombare kjøpte spillerede ikke trengte !? VI HAR NOK SPISSER : ) !

:new_woot: Vix'D^

Endret av Vix'D^
Lenke til kommentar

Altså... Fergie, Gill og co må bestemme seg for om de vil kjøpe Tevez eller om de får bedre spisser til samme pris, noe jeg tror vi gjør. Derfor diskuterer vi hvem vi vil ha av Villa, Benzema osv.

Edit: Synd å si det, men det gjør ikke meg noe om Tevez forsvinner.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Altså... Fergie, Gill og co må bestemme seg for om de vil kjøpe Tevez eller om de får bedre spisser til samme pris, noe jeg tror vi gjør. Derfor diskuterer vi hvem vi vil ha av Villa, Benzema osv.

Edit: Synd å si det, men det gjør ikke meg noe om Tevez forsvinner.

hva er galt med tevez ? klart han ikke er en verden stjerne, men han er en spiller med skills, og han er en arbeidshest som gir 110 % hver kamp. Desutten så tviler jeg på at vi kan kjøpa Villa/Benzema på pengene vi får for Tevez..

Endret av Alastor
Du har et signaturfelt, bruk det.
Lenke til kommentar
Tevez er bare arbeidskar, jobber veldig mye og så gjør han no bra. Men han er ikke den spissen vi trenger. Jeg vil ikke ha han om han koster så mye som ryktene sier.

Joda enig, men ingen kan komme å si at Tevez ikke har gjort en go jobb i United. For han har vist hva han kan, men kansje han hadde past bedre i en klubb som Aston Villa elns ? En klubb som kjemper under tittelkampen om CL plassen.. or what ?

Endret av Alastor
Du har et signaturfelt, bruk det.
Lenke til kommentar
Tevez er bare arbeidskar, jobber veldig mye og så gjør han no bra. Men han er ikke den spissen vi trenger. Jeg vil ikke ha han om han koster så mye som ryktene sier.

Joda enig, men ingen kan komme å si at Tevez ikke har gjort en go jobb i United. For han har vist hva han kan, men kansje han hadde past bedre i en klubb som Aston Villa elns ? En klubb som kjemper under tittelkampen om CL plassen.. or what ?

:new_woot: Vix'D^

Han kan godt dra til Boca klubben igjen. Så lenge han ikke drar til rivaler elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...