Ol'H Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Å ikke faen om jeg bytter ut Rooney som er blod for David Villa. Å hvertfall ikke Silva. Neville og Rooney er soleklar kun pga av trykket de tilfører laget. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Føler meg skitten som setter ut spesiellt Rooney fra start, dog You should Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Villa er jo ikke "LAAAANGT" bedre enn Benzema. Har du sett fyren? Digger Benzema, explosiv, rask, teknikk, knallgodt skudd, veldig gode avslutninger. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ja, det har jeg. I de kampene jeg har sett av han i League one har han ikke klart å utmerke seg en dritt. Joda, han netter noen mål og har spilt noen ålrighte CL kamper, men han er i klassen under David Villa, som er den heiteste spissen på markedet. Han spiller også i en mye tøffere liga. Den Franske er forholdsvis middelmådig, mens Primera er den nest beste, kun slått av PL. Så du hvordan han lekte med det Engelske forsvaret i går? Hvordan han eide i EM osv osv? Benzema har ingenting på Villa. @ Nightkeeper: Hvor tett? Jeg ser relativt mange Valencia kamper i året og syntes ikke han er oppskrytt i det hele tatt. Mannen var jo også enorm i EM bl.a. Makaløs teknikk. Tror begge hadde passet fint i PL. Edit 2: Ja, jeg er Raste alike fanboy av de to spillerne, så har vi det på det tørre. De to og Messi (urealistisk ofc) er faktisk de eneste spillerne jeg kunne tenkt meg til klubben. Men jeg skjønner at noen måtte forsvinne for at de skal kunne komme inn og det er lite ønskelig det også. Hvorfor fikse noe som ikke er ødelagt? Med meg i managerrollen, blir det som på FM når du er det beste laget og har masse penger. Man vil ha alt... Men nå skal jeg slutte å plage dere med mine ville fantatsier. Enten det er overganger eller Points i eller uten joggedress. Endret 12. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Om jeg kunne legge til 2 spillere til dagens tropp... Jeg får faktisk en svak ereksjon av å se den 11'ern. At ikke Rooney sto der var litt turn off. Men i den lagoppstillingen kunne vi jo hatt han i en offensiv midtbanerolle i stedet for Anderson. Rooney har jo løpskapasitet, overblikk, godt pasningspill, driv, fysikk og egentlig det meste som skal til for å takle en slik rolle. Hadde vært interessant og sett ham der en gang. Endret 12. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Villa eller Benzema !? Who cares ? det første United trenger eg da ikke en spiss ? Vi har jo allerde overfylt ? greit at de har kvaliteter, men vi ternger ikke å bli som Real på behynnelsen av det 21. århundret, sombare kjøpte spillerede ikke trengte !? VI HAR NOK SPISSER : ) ! _______________________________ Vix'D^ Endret 12. februar 2009 av Vix'D^ Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ikke hvis Tevez forsvinner. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ikke hvis Tevez forsvinner. kjøper vi en til er det garantert at Tevez forsvinner Endret 12. februar 2009 av Alastor Du har et signaturfelt, bruk det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Altså... Fergie, Gill og co må bestemme seg for om de vil kjøpe Tevez eller om de får bedre spisser til samme pris, noe jeg tror vi gjør. Derfor diskuterer vi hvem vi vil ha av Villa, Benzema osv. Edit: Synd å si det, men det gjør ikke meg noe om Tevez forsvinner. Endret 12. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Altså... Fergie, Gill og co må bestemme seg for om de vil kjøpe Tevez eller om de får bedre spisser til samme pris, noe jeg tror vi gjør. Derfor diskuterer vi hvem vi vil ha av Villa, Benzema osv. Edit: Synd å si det, men det gjør ikke meg noe om Tevez forsvinner. hva er galt med tevez ? klart han ikke er en verden stjerne, men han er en spiller med skills, og han er en arbeidshest som gir 110 % hver kamp. Desutten så tviler jeg på at vi kan kjøpa Villa/Benzema på pengene vi får for Tevez.. Endret 12. februar 2009 av Alastor Du har et signaturfelt, bruk det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Nei, han er ikke en spiller med skills. Han er en arbeidshest slik du selv sier, og en arbeidshest har vi allerede i Rooney. Vi får ikke penger for Tevez siden han er bare på lån hos oss. Endret 12. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vi får en andel.. pga det er et selskap som eier han og ikke en klubb Endret 12. februar 2009 av Alastor Du har et signaturfelt, bruk det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) For den prisen Tevez koster, kan vi heller kjøpe en bedre spiss. Uansett er Tevez og Rooney er for like... For meg er det samma om han blir, eller ikke. Blir ikke skuffet om han drar. Endret 12. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tevez er bare arbeidskar, jobber veldig mye og så gjør han no bra. Men han er ikke den spissen vi trenger. Jeg vil ikke ha han om han koster så mye som ryktene sier. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi får en andel.. pga det er et selskap som eier han og ikke en klubb_______________________________________________ Vix'D^ Mener du en andel av prisen selskapet selger ham for? I så fall, har du link? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Young står ikke mye tilbake for de aller beste vingene i fotballen for øyblikket. Jeg tror C. Ronaldo, Messi, Robben og Silva er de eneste som er på høyde/bedre enn A. Young pdd. Young har vært stor i år. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tevez er bare arbeidskar, jobber veldig mye og så gjør han no bra. Men han er ikke den spissen vi trenger. Jeg vil ikke ha han om han koster så mye som ryktene sier. Joda enig, men ingen kan komme å si at Tevez ikke har gjort en go jobb i United. For han har vist hva han kan, men kansje han hadde past bedre i en klubb som Aston Villa elns ? En klubb som kjemper under tittelkampen om CL plassen.. or what ? Endret 12. februar 2009 av Alastor Du har et signaturfelt, bruk det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tevez er bare arbeidskar, jobber veldig mye og så gjør han no bra. Men han er ikke den spissen vi trenger. Jeg vil ikke ha han om han koster så mye som ryktene sier. Joda enig, men ingen kan komme å si at Tevez ikke har gjort en go jobb i United. For han har vist hva han kan, men kansje han hadde past bedre i en klubb som Aston Villa elns ? En klubb som kjemper under tittelkampen om CL plassen.. or what ? ______________________________ Vix'D^ Han kan godt dra til Boca klubben igjen. Så lenge han ikke drar til rivaler elns. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) I såfall er d Arsenal som tar imot "dumpa" United spillere.. men AV og spurs og lignene klubber kan vell ikke regnes som konkurenter ? Endret 12. februar 2009 av Alastor Du har et signaturfelt, bruk det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vil ha Tevez! Liker`n. Han viser at han elsker klubben, det setter jeg pris på. Og jeg setter pris på det han gjør sportslig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå