Raste Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Om man ikke har msn da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/giggs_forlenger Giggs har forlenget Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 SKY SPORTS BREAKING NEWS: Ryan Giggs agrees one-year extension to 2010 with Manchester United. Old News..But still Good news Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Raste liker å være sen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Giggsy Sweet, et år til med han. Har Scholes kontrakt til 2010 allerede eller? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Scholes har kontrakt til 30. juni 2010. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette burde da du av alle ha kontroll på, tc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha ja var jo ganske sikker på at det var til 2010, men gadd ikke sjekke. Er så veldig trøtt, har ikke sovet på 32 timer nå og counting. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Litt uenig, vi har nok søreuropeiske jålebukker på laget nå. Den jeg mener vi bør hente i sommer er Ashley Young. Ung, målfarlig, god tilrettelegger, fleksibel og engelsk. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Haha ja var jo ganske sikker på at det var til 2010, men gadd ikke sjekke. Er så veldig trøtt, har ikke sovet på 32 timer nå og counting. Hvorfor har du ikke sovet? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Litt uenig, vi har nok søreuropeiske jålebukker på laget nå. Den jeg mener vi bør hente i sommer er Ashley Young. Ung, målfarlig, god tilrettelegger, fleksibel og engelsk. Hverken Silva eller Villa har vist noen tegn på stjernenykker og vi ser til stadig Spanske spillere som gjør det godt i PL. Torres er et fint eksempel. Dessuten har vi bare to jålebukker og mye tyder på at den ene forsvinner til sommeren alt. David Silva er bedre en Young David Villa er LAAAAAANGT bedre enn Benzema. Om Young og Benzema er alternativene, er jeg ikke for å hente noen. Tror ingen av de vil forsterke laget nevneverdig og spesiellt en Young vil nok aldri rettferdiggjøre en enorm overgangssum. Forresten så bryr jeg meg lite om spilleren kommer fra Kuwait, republikken banan eller England, så lenge vedkommende kan spille fotball og oppføre seg ordentlig. Men smaken som baken. Endret 12. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Man Utd kjøper ikke inn stjerner som Silva og Villa. Håper vi fortsetter på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi henta Berbatov? Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan Keane spille mot oss i LC-finalen, eller har han spilt for Pool? Er ganske sikker på at Sky Sports, den kvelden da overgangen var et faktum, meldte at han ikke kan spille kampen mot United. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi henta Berbatov? Stemmer. Rart at du er i tvil om dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi henta Berbatov? Stemmer. Rart at du er i tvil om dette. Lite tvil, men han er i samme klasse som Villa. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 -----------D.Villa ---- Berbatov--------- Silva-----Anderson---Carrick-----Ronaldo Evra------Vidic-----Ferdinand-----Brown ---------------Van Der Sar------------------ Om jeg kunne legge til 2 spillere til dagens tropp... Jeg får faktisk en svak ereksjon av å se den 11'ern. Føler meg skitten som setter ut spesiellt Rooney fra start, dog Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Litt uenig, vi har nok søreuropeiske jålebukker på laget nå. Den jeg mener vi bør hente i sommer er Ashley Young. Ung, målfarlig, god tilrettelegger, fleksibel og engelsk. Enig. Young har vært glimrende for Aston Villa denne sesongen. David Silva-hypen har jeg aldri skjønt, selv om jeg følger Valencia ganske tett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå