Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde.

Litt uenig, vi har nok søreuropeiske jålebukker på laget nå. Den jeg mener vi bør hente i sommer er Ashley Young. Ung, målfarlig, god tilrettelegger, fleksibel og engelsk.

Lenke til kommentar
Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde.

Litt uenig, vi har nok søreuropeiske jålebukker på laget nå. Den jeg mener vi bør hente i sommer er Ashley Young. Ung, målfarlig, god tilrettelegger, fleksibel og engelsk.

Hverken Silva eller Villa har vist noen tegn på stjernenykker og vi ser til stadig Spanske spillere som gjør det godt i PL. Torres er et fint eksempel. Dessuten har vi bare to jålebukker og mye tyder på at den ene forsvinner til sommeren alt.

David Silva er bedre en Young

David Villa er LAAAAAANGT bedre enn Benzema.

Om Young og Benzema er alternativene, er jeg ikke for å hente noen. Tror ingen av de vil forsterke laget nevneverdig og spesiellt en Young vil nok aldri rettferdiggjøre en enorm overgangssum.

Forresten så bryr jeg meg lite om spilleren kommer fra Kuwait, republikken banan eller England, så lenge vedkommende kan spille fotball og oppføre seg ordentlig.

Men smaken som baken.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

-----------D.Villa ---- Berbatov---------

Silva-----Anderson---Carrick-----Ronaldo

Evra------Vidic-----Ferdinand-----Brown

---------------Van Der Sar------------------

Om jeg kunne legge til 2 spillere til dagens tropp... Jeg får faktisk en svak ereksjon av å se den 11'ern.

Føler meg skitten som setter ut spesiellt Rooney fra start, dog :p

Lenke til kommentar

Enig. Young har vært glimrende for Aston Villa denne sesongen. David Silva-hypen har jeg aldri skjønt, selv om jeg følger Valencia ganske tett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...