Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Endelig en Pool-spiller som ikke er så dum. Fakkts-treneren deres må lære av Carra! :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Endelig en Pool-spiller som ikke er så dum. Fakkts-treneren deres må lære av Carra! :!: Vi vet jo at Carra er grei, han scorer jo viktige mål til fordel for oss Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Endelig en Pool-spiller som ikke er så dum. Fakkts-treneren deres må lære av Carra! :!: Vi vet jo at Carra er grei, han scorer jo viktige mål til fordel for oss Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Herlig mål av Carragher det der ^^, Vi bør jo nesten kjøpe han x) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Herlige mål av Carra. Var faktisk to! :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Frekke Henning Berge prøver å ta æren for det andre målet til Carra Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Morsomt at Tevez kom inn å gjorde en fin jobb for Argentina i går. Han og Sergio Agüero ser forresten ut som samme spilleren, så jeg er glad vi ikke kjøpte han for store summer i sommer. PS: Carragher har vel nettet flere selvmål enn mål. Han er mao på minus siden i målprotokollen. Den er sur. Endret 12. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 SKY SPORTS BREAKING NEWS: Ryan Giggs agrees one-year extension to 2010 with Manchester United. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dette må feires! Jeg stikker på butta og kjøper egg og bacon til lunsj!! GIGGSY!! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Nei takk. Heller konsentrere oss om å gjøre Tosic og Welbeck like gode Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nettavisen slår til igjen: Manchester Uniteds manager Sir Alex Ferguson sier at han om mulig ville ofret alle nasjonale turneringer denne sesongen, inkludert ligaen, hvis det betød at han fikk lede United til seier i Champions League. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 SameBoe-Buljo... Dette har han jo faktisk sagt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Helt enig med Ferguson. CL står for meg mye høyere en PL og alt annet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Frister mer med FA cup triumf, Ligacup triumf, Premier League triumf og Champions League Triumf. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan Keane spille mot oss i LC-finalen, eller har han spilt for Pool? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For meg er det uten tvil,Premier League tittelen som betyr desidert mest. En Champions League tittel kan du vinne nesten bare på flaks,se på feks Porto som møtte Man Utd,Lyon,Deportivo La Coruna og Monaco.Eller Liverpool som kom på 5.plass når di vant CL sist,og måtte søke om å få spille i denne turneringen året etter. En liga-tittel vinner du over 38 kamper!Du møter lag som Chelsea,Liverpool,Arsenal,Villa osv osv hjemme og borte!For meg er dette en mye større bragd. Jeg skulle selvfølgelig likt å sett flere CL-bøtter i trofeskapet vårt,men ikke på bekostning av en PL-tittel. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde. Jeg føler at spesielt sistnevnte er litt opphauset. Vil mye heller ha Benzema. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fy faen tiden fremover blir kjedelig. Alt for lite PL alt for mye FAC/LC/CL og drit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nokre innlegg er fjerna, har dykk ingenting å diskutere som angår tråden så guess what! Det er mogeleg å la være å poste! Småprat og sånt kan dykk ta på MSN. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler at spesielt sistnevnte er litt opphauset. Vil mye heller ha Benzema. Føler Benzema vil passe mye bedre i den engelske spillestilen,enn silva og villa.Han har litt Torres-fysikk.Men jeg er ikke så begeistret over at han også drømmer om Real.Ser for meg CR og Benzema sitter i hjørnet i garderoben og snakker om hvite drakter.Fysjameg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå