Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må gjøre vårt ytterste for å signere David Villa og David Silva til sommeren. Herregud, de er så heite at det grenser til det absurde.

Morsomt at Tevez kom inn å gjorde en fin jobb for Argentina i går. Han og Sergio Agüero ser forresten ut som samme spilleren, så jeg er glad vi ikke kjøpte han for store summer i sommer.

PS: Carragher har vel nettet flere selvmål enn mål. Han er mao på minus siden i målprotokollen. Den er sur.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

For meg er det uten tvil,Premier League tittelen som betyr desidert mest.

En Champions League tittel kan du vinne nesten bare på flaks,se på feks Porto som møtte Man Utd,Lyon,Deportivo La Coruna og Monaco.Eller Liverpool som kom på 5.plass når di vant CL sist,og måtte søke om å få spille i denne turneringen året etter.

En liga-tittel vinner du over 38 kamper!Du møter lag som Chelsea,Liverpool,Arsenal,Villa osv osv hjemme og borte!For meg er dette en mye større bragd.

Jeg skulle selvfølgelig likt å sett flere CL-bøtter i trofeskapet vårt,men ikke på bekostning av en PL-tittel.

Lenke til kommentar
Jeg føler at spesielt sistnevnte er litt opphauset. Vil mye heller ha Benzema.

Føler Benzema vil passe mye bedre i den engelske spillestilen,enn silva og villa.Han har litt Torres-fysikk.Men jeg er ikke så begeistret over at han også drømmer om Real.Ser for meg CR og Benzema sitter i hjørnet i garderoben og snakker om hvite drakter.Fysjameg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...