banansplitt™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ikke problemet. 1. Rykter. 2. Kanskje tilbake mot Fulham allerede. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Rooney bør ikke spille mot Derby uansett. Han skal vi ha til Fulham kampen, eller i værstefall til Blackburn matchen helga derpå. Null stress i Poeng sin joggedress. Endret 11. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjør med Tevez og Welbeck på søndag! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 FAC er viktig for meg, så vil ikke se et utpreget B-lag. Nani, Tosic (innbytter) Welbeck og Fabio kunne jeg tenke meg å se dog. OT: For de som vil låne stream av meg i dag (Tyskland - Norge) send PM. Har bare noen få, så første mann til mølla. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Null stress i Poeng sin joggedress. OT: For de som vil låne stream av meg i dag (Tyskland - Norge) send PM. Har bare noen få, så første mann til mølla. Er det håndball eller ishockey? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg bare savner Rooney så utrolig mye, det er frustrerende. Enig at det ikke er noe krise, bare frustrerer meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Null stress i Poeng sin joggedress. OT: For de som vil låne stream av meg i dag (Tyskland - Norge) send PM. Har bare noen få, så første mann til mølla. Er det håndball eller ishockey? Var det ironi? Er jo seff Fotball. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Åja. Visste ikke at Norge drev på med fotball fortsatt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du var kjekk i jogedress vennen. Ligna litt på Bjørn Helge Riise. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du ser vel at det der ikke er meg? Jeg er jo runke-materiale. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du ser vel at det der ikke er meg? Jeg er jo runke-materiale. Det er jo han i dressen også, rawr. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du ser vel at det der ikke er meg? Jeg er jo runke-materiale. Ja, jeg har jo nude bilde av deg som screensaver. Men han ligna litt på Bjørn Helge Riise. Det står jeg på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du ser vel at det der ikke er meg? Jeg er jo runke-materiale. Ja, jeg har jo nude bilde av deg som screensaver. Men han ligna litt på Bjørn Helge Riise. Det står jeg på! Denne påstanden kan jeg stille meg bak. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha når du nevner det så. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) 4 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet. Endret 11. februar 2009 av Patience Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor spiller Nani for Portugal idag? Han har jo ikke vært på banen for oss siden hjemmekampen mot Derby,og plutselig er han god nok og frisk nok startellveren til Portugal?Makes no sens too me. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gjør ikke noe. Han kan få kamptrening for Portugal, slik at han er kampklar mot Derby til helga. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sant nok Latias. Herregud Portugal er dårlige.Fantasiløst kjedelig lag,Chelsea fotball på sitt verste. Blir nok sparken på Queiroz dette,og så kommer han tilbake til OT. Kjempesjanse til Nani,bommet som bare Nani kan fra 5 meter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sant nok Latias. Herregud Portugal er dårlige.Fantasiløst kjedelig lag,Chelsea fotball på sitt verste. Blir nok sparken på Queiroz dette,og så kommer han tilbake til OT. Kjempesjanse til Nani,bommet som bare Nani kan fra 5 meter. Tenker det blir slik: Queiroz sparkes av det Portugiskiske fotballforbund, erstattereren blir ikke overaskende Luis Felipe Scolari, mens Querioz kommer til United!! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Sant nok Latias. Herregud Portugal er dårlige.Fantasiløst kjedelig lag,Chelsea fotball på sitt verste. Blir nok sparken på Queiroz dette,og så kommer han tilbake til OT. Kjempesjanse til Nani,bommet som bare Nani kan fra 5 meter. Tenker det blir slik: Queiroz sparkes av det Portugiskiske fotballforbund, erstattereren blir ikke overaskende Luis Felipe Scolari, mens Querioz kommer til United!! Høres ut som en plan Sameboe.Skal vi ikka bare vedta den her og nå? Men jeg håper Queiroz kommer tilbake til OT.Jeg føler han ga oss en ekstra edge i CL.Men da ser jeg for meg 2 assisterende managere,for Mike Phelan har gjort alt annet enn en dårlig jobb! Nani byttet ut.Queiroz har hatt sykt mange "å herregud Nani" uttrykk. Å der vant innbytteren til nani straffe Og mål av ronaldo..weeee Endret 11. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå