CCola Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Å gi noen tid virker det ikke som Chelsea og Liverpool klarer nå. Att folk skal gjøre underverker på ett halvt år er jo for dumt. Hva i helvette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Var sikkert myntet på Robbie Keane. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ahh, trodde det var snakk om managere, siden det har ravet de siste sidene. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Yess var ment for det med Keane. Synes det er for lite å gi noen en halv sesong til å prestere. Men Benites liker vist ikke folk som prater engelsk virker det som. hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Herlig med seier på søndag. Godt å se at Giggs fortsatt har teknikken fra sine yngre dager. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 True or false? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2535707.ece Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) The Sun skal ha snakket med Tevez’ kompis, Osvaldo «Ossie» Ardiles. Trenger vel ikke si noe mer. Endret 10. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ser ikke helt hvor de vil hen med "Lei av å være et annetvalg" - han har da starta de 5 siste kampene eller noe? Rent pisspreik fra ende til annen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Nå har jo Rooney vært skada og, kanskje derfor. EDIT: fant en bra video av han forresten, danceking or not? You decide. Endret 10. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 True or false? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2535707.ece Uansett om det er sant eller ikke må han bare innfinne seg med det. Rooney og Berbatov er bedre. Spilletid vil han få selv om han er nr3. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg syns United spiller underholdenes fotball(til tider), men i forhold til vennskapskampen jeg så nettopp er det ingenting. 100% samba takter. Endret 10. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) W00t?Jeg så ikke første omgang,men andre omgang var dødsens kjedelig.Eneste jeg la merke til var at brasilianerne gjorde en teknisk detalj i ny og ne mot et Italia lag som jeg ikke forstår kan kalle seg "verdensmestere",feks den der Robinho nede på egen 16 meter vipper ballen opp og klarerer.Målene var også klasse.Jeg synes da det er like underholdende med Berbatov som gjør seg selv untouchable og ikke mister ballen,eller når Scholes sender en milimeterpresis 30-40 meters ball,eller Tevez sitt Gambeta show,eller Giggs som aldri ser ut til å bli lei av å drible. Det er nå min mening... Edit: Fant forresten denne artikkelen: Fergie har overlevd 923 managere. Greier han 1000? Endret 10. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, knall journalistikk. Creds til han som har gravd opp disse tallene. Ikke lenge til vi endelig er ferdig med hengekampen mot Fulham. Er jævlig spent på den, og er redd det blir en skikkelig slitekamp. Skal ikke se bort i fra nok en 1-0 seier. Er jo ikke lenge til CL heller nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Herlig artikkel, hehe. Moro med sånne stats. Ser ut som Hiddink blir den nye for Chelsea ja. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Får ikke håpe det. Hiddink er en meget solid manager. Vi får satse på at han ikke gjør det så bra de første 2-3 månedene og får sparken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, tror det skjer altså. Han sier jo ting som, "vanligvis hadde jeg sagt nei, men dette er Chelsea". Tror han vil det veldig mye og Chelsea er fornøyd med hvor "god" han er, så det er vel nesten en done deal nå. Tror han gjør det bra jeg, men trodde det om Scolari også egentlig, så hvem vet. Vi får se. Tror ikke Drogba er der til neste sesong, det er jeg nesten sikker på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Får satse på at han får 3-4 mnd. da. Uansett har vi ikke så mye å frykte når vi har Sir Alex. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg føler meg egentlig veldig tilfreds med United om dagen, har liksom ingenting å utsette på noe. Litt kjedelig igrunn, kan jo alltids klage på at Rooney er ute. Ja vi klager på det, faen jeg vil se Rooney snart Men det er vel akkurat den tilfredsheten som skaper ro i laget slik at vi kan prestere kamp etter kamp, å rykke fra mer og mer i Ligaen. Nå håper jeg bare på noen brølere fra Liverpool sin side slik at vi kan risikere litt mer med hvile av spillere før Inter kampene. I år vil jeg ha alt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 I år vil jeg ha alt. Man vil vel det hvert år? I år er det derimot ikke urealistisk å håpe på det. PL og Mikke Mus-cupen tror jeg vi tar. FA Cup tar vi om vi har nok tur, men CL er jeg usikker på. Alt for mange marginer som spiller inn der. Hadde vært ekstase om vi hadde gått inn i sommerferien med alle fire bøttene, pluss Community Shield og VM-trofeet i lomma. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 4 trofeer tør jeg ikke tenke på en gang. Det hadde vært så usannsynlig digg. Desverre er det, ja nettopp usannsynlig. Jeg føler meg egentlig veldig tilfreds med United om dagen, har liksom ingenting å utsette på noe. Litt kjedelig igrunn, kan jo alltids klage på at Rooney er ute. Ja vi klager på det, faen jeg vil se Rooney snart Men det er vel akkurat den tilfredsheten som skaper ro i laget slik at vi kan prestere kamp etter kamp, å rykke fra mer og mer i Ligaen. Nå håper jeg bare på noen brølere fra Liverpool sin side slik at vi kan risikere litt mer med hvile av spillere før Inter kampene. I år vil jeg ha alt. Vi får bare håpe at spillerne ikke blir for tilfredse, slik at de ikke er 100% skjerpet ute på banen. Heldigvis har vi Fergie som har vært i samme situasjon før og vet hva som trengs. Hadde vi hatt en annen manager, for eksempel en spansk en (tilfeldig eksempel), ville jeg vært svært nervøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå