Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

W00t?Jeg så ikke første omgang,men andre omgang var dødsens kjedelig.Eneste jeg la merke til var at brasilianerne gjorde en teknisk detalj i ny og ne mot et Italia lag som jeg ikke forstår kan kalle seg "verdensmestere",feks den der Robinho nede på egen 16 meter vipper ballen opp og klarerer.Målene var også klasse.Jeg synes da det er like underholdende med Berbatov som gjør seg selv untouchable og ikke mister ballen,eller når Scholes sender en milimeterpresis 30-40 meters ball,eller Tevez sitt Gambeta show,eller Giggs som aldri ser ut til å bli lei av å drible.

Det er nå min mening... :)

Edit: Fant forresten denne artikkelen:

Fergie har overlevd 923 managere.

Greier han 1000? :p

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Haha, knall journalistikk. Creds til han som har gravd opp disse tallene.

Ikke lenge til vi endelig er ferdig med hengekampen mot Fulham. Er jævlig spent på den, og er redd det blir en skikkelig slitekamp. Skal ikke se bort i fra nok en 1-0 seier. Er jo ikke lenge til CL heller nå :D

Lenke til kommentar

Hehe, tror det skjer altså. Han sier jo ting som, "vanligvis hadde jeg sagt nei, men dette er Chelsea". Tror han vil det veldig mye og Chelsea er fornøyd med hvor "god" han er, så det er vel nesten en done deal nå. Tror han gjør det bra jeg, men trodde det om Scolari også egentlig, så hvem vet. Vi får se. Tror ikke Drogba er der til neste sesong, det er jeg nesten sikker på.

Lenke til kommentar

Jeg føler meg egentlig veldig tilfreds med United om dagen, har liksom ingenting å utsette på noe. Litt kjedelig igrunn, kan jo alltids klage på at Rooney er ute. Ja vi klager på det, faen jeg vil se Rooney snart :(

Men det er vel akkurat den tilfredsheten som skaper ro i laget slik at vi kan prestere kamp etter kamp, å rykke fra mer og mer i Ligaen. Nå håper jeg bare på noen brølere fra Liverpool sin side slik at vi kan risikere litt mer med hvile av spillere før Inter kampene. I år vil jeg ha alt.

Lenke til kommentar
I år vil jeg ha alt.

Man vil vel det hvert år?

I år er det derimot ikke urealistisk å håpe på det. PL og Mikke Mus-cupen tror jeg vi tar. FA Cup tar vi om vi har nok tur, men CL er jeg usikker på. Alt for mange marginer som spiller inn der. Hadde vært ekstase om vi hadde gått inn i sommerferien med alle fire bøttene, pluss Community Shield og VM-trofeet i lomma.

Lenke til kommentar

4 trofeer tør jeg ikke tenke på en gang. Det hadde vært så usannsynlig digg. Desverre er det, ja nettopp usannsynlig.

Jeg føler meg egentlig veldig tilfreds med United om dagen, har liksom ingenting å utsette på noe. Litt kjedelig igrunn, kan jo alltids klage på at Rooney er ute. Ja vi klager på det, faen jeg vil se Rooney snart :(

Men det er vel akkurat den tilfredsheten som skaper ro i laget slik at vi kan prestere kamp etter kamp, å rykke fra mer og mer i Ligaen. Nå håper jeg bare på noen brølere fra Liverpool sin side slik at vi kan risikere litt mer med hvile av spillere før Inter kampene. I år vil jeg ha alt.

Vi får bare håpe at spillerne ikke blir for tilfredse, slik at de ikke er 100% skjerpet ute på banen. Heldigvis har vi Fergie som har vært i samme situasjon før og vet hva som trengs. Hadde vi hatt en annen manager, for eksempel en spansk en (tilfeldig eksempel), ville jeg vært svært nervøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...