Sir Game Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Chelsea ferdig som toppklubb om noen år? Husker jeg sa for noen år siden at jeg trodde det kom til å gå til helvette med Chelsea pga økonomien deres. Alt fra neste år kan det være et faktum. Finanskrisa vil vedvare og russeren er allerede på siste storfe, hva innspytting av penger gjelder. Det har blitt mer og mer synlig. Nå blir det spennende fremover og se om de store lønningene kan matches. United i første rekke, men også Liverpool, har jo langt mer inntekter enn Chelsea som utelukkende lever på en pengepung som er i ferd med å tømmes. Alle klubber sliter i denne tida, men Chelsea ser ut som en gedigen økonomisk taper. De må nok ha nye eiere og med den gjelda, kan det fort bli virent. Spesiellt mtp at Chelsea ikke er et stort merkevare, til tross for sin status i PL de siste åra. Forholdsvis liten fanbase har de også, sammenlignet med resten av kanonene. Vi skal heller ikke glemme at Chelsea har en aldrene tropp. Mange som har fylt 30 og er over the hill. At det er uroligheter i garderoben hjelper ikke det heller. Kan se for meg en liten spillerflukt til sommeren (Drogba, Malouda mfl) og da er de på dypt vann, for de klarer neppe og hente inn ersattere i samme klasse heretter. Dette koser meg. Endret 9. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Chelsea ferdig som toppklubb om noen år? Det kan nok hende de "tar en Leeds", ja. Hadde vært deilig å se Chelsea i Championship om noen år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Chelsea er en tegneserieklubb. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ingen trenere som klarer å leve opp til forventningene til Abramovich, så neste mann blir nok ikke sittende lenge han heller. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette er bare komisk. Money can't buy class... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette er bare latterlig. Hvor dum går det an å bli? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blei faktisk litt sjokka når jeg nå leste for 2 min siden at Scolari allerede har fått fyken... kunne egentlig sett for meg morinho "eller åssen det skriver, who cares" igjen, blei mye artig krangling i media mellom Ronaldo/SAF å Jose` Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette er bare latterlig. Hvor dum går det an å bli? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvem er det der Manx? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvem er det der Manx? Au? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det han? Sykt forandret siden jeg så han sist! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det han? Sykt forandret siden jeg så han sist! Han har da alltid sett slik ut Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det han? Sykt forandret siden jeg så han sist! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Verken Hicks eller han julenissen dere har er vel så mye smartere da... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Verken Hicks eller han julenissen dere har er vel så mye smartere da... Malcolm Glazer - Julenissen Bare jeg som ikke forsto linken Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det han? Sykt forandret siden jeg så han sist! Han har da alltid sett slik ut Mulig. Sitter og analyserer "Mannen som elsket Yngve" så tenker nok ikke klart. Kvalm bok, enda kvalmere film. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Verken Hicks eller han julenissen dere har er vel så mye smartere da... Nå lar julenissen vår klubben gå sin egen gang og blander seg ikke inn sånn som visse andre klubbeiere gjør når det kommer til spillerkjøp osv. Så når vi først skal ha en nisse, så tror jeg vi beholder han vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå