Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off.... Såg alle målene fra pompey - pools kampen nå. Superbillige mål til pools...

Godt jobbet av Kuyt på 2-2 målet, men resten var jo bare et resultat av tragisk forsvarsspill.

Noen andre som mener James burde hatt både 2-2 og 2-3 målet?

Lenke til kommentar
Haha, ja nå koser du deg nok. Ikke at dette kan måle seg med alle skandalene og dommerfiksingen i Serie A, men du tar jo det du kan få, skjønner det.

Alle skandalene og Dommerfiksingen har ikke laget jeg heier på noe som helst med, men Nordlagene.

Du drar også helt idiotiske konklusjoner, jeg prøvde aldri å sammenligne det med Italiensk fotball og alt det shittet som har foregått og foregår der fortsatt, det jeg derimto prøvde å si er at Engelsk ikke er like prikkfritt som alle skal ha det til ;)

Lenke til kommentar
Du drar også helt idiotiske konklusjoner, jeg prøvde aldri å sammenligne det med Italiensk fotball og alt det shittet som har foregått og foregår der fortsatt, det jeg derimto prøvde å si er at Engelsk ikke er like prikkfritt som alle skal ha det til ;)

Han drar jo ikke idiotiske konklusjoner, han har jo helt rett. Du har en agenda med innlegget ditt om å trekke ned Engelsk fotball.

Lenke til kommentar

Prøver du å gjøre noe sak ut av at spillere individuellt prøver å time gule kort til deres eget og lagets beste? :roll:

Synes dette verken er en overraskelse eller skandale, mer en selvfølgelighet.

edit: Hvis du, som du sier, skal bedrive synsing er det flott om du tar det i Notepad eller PremierLeague-tråden, ikke her i United-relatert tråd.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Prøver du å gjøre noe sak ut av at spillere individuellt prøver å time gule kort til deres eget og lagets beste? :roll:

Hehe, blir litt synsing dette, men jeg regner med det kommer flere slike saker etterhvert (Fra England), FA har også tidligere gransket flere klubber for dommer juks tidligere, uten at jeg har giddi å fulgt med i den saken.

Lenke til kommentar

Hehe, blir litt synsing dette, men jeg regner med det kommer flere slike saker etterhvert (Fra England).

Selvsagt gjør det det, er jo nesten bare sør-europeere og sør-amerikanere igjen i ligaen...

Lenke til kommentar
Chelski uten manager, Scolari sparket ;)

Hva for noe er det ledelsen i Chelsea røyker?

De bytter jo managere oftere enn tippeligaklubber skaffer seg Tom Nordlie... Ikke rart det går under med dem, kontinuitet er noe de har manglet siden Mourino fikk sparken. Jaja, de får stå på ;) Chelsea er i ferd med å dette helt av uansett. I alle fall for i år, om de ikke skjerper seg som bare f...

Link

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...