Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da stiller eg med dagens største selvfølgelighet:

No offense NiwT :) Likte godt denne.

Correct me if I'm wrong, men Giggs er den eneste spilleren som har scort mål i samtlige Premier League sesonger siden oppstarten 92/93?

Korrekt, de sa hvertfall så på Sky Sports.

Herlig, tviler på at rekorden noen gang vil bli slått :)

Det tviler eg også på for å si det slik......... hehehe

Fikk ikke sett kampen. Men godt det ble tre poeng.

Nå har vi såpass stor avstand ned til lagene som kommer på andre og tredje plass at eg begynner å få skikkelig trua på dette nå.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

http://liverpool.no/forum/t/5057.aspx

Greit nok at Betsson eller what ever "gir opp", men at enkelte i Liverpool leiren allerde gratulerer oss med ligagull finner jeg faktisk en smule humoristisk. TS har gode poenger, men likevel. Selv om gjennomsnittsalderen på United.no-forumet sikkert er betydelig lavere enn på Kopforum, er det et mye mer seriøst tilbud. Å lese på kopforum har nærmest blitt en vanesak etter United seire og Liverpool poengtap. Hysterisk morsomt å lese om verdens beste klubb og deres fantastiske supportere. Her er de på sitt beste! Lynsjer Rafa så til de grader den ene dagen og legger ut bilder av mannen i gudfaren stil, med "in rafa we trust" dagen etterpå.

Kjetil, den kan du gjerne kopiere over til hjemmearenan din. Registerer at mange lurer på hvorfor United fans leser på forumet. Svaret er jo at det fantastisk underholdning. Vårt forum er jo grisekjedelig i forhold. Om noen kopforum deltagere skulle legge ut, vennligst link til evt svar.

Kamptrådene er spesiellt artige forresten. Så et så ekstremt komisk (ufrivillig) innlegg at knakk sammen i latter, så melka jeg hadde kjeften spurta ut over hele rommet, da jeg pløyde igjennom en kamptråd tidligere i dag. Herregud, jeg fikk tårer i øynene. Lattertårer er herlige, spesiellt på liverpools bekostning.

Lenke til kommentar

Likte særlig dette utsnittet, Game:

Arsenal er ute av dansen, Chelsea er svakere enn på mange år og Liverpool bedre enn på noen år men avgir poeng altfor ofte og er altfor skadeutsatt. Villa er gode men skal slite med å holde sin inneværende form resten av sesongen. Når united nå er i sin vante form, som de oftest er på vårsesongen, blir summen et enkelt gull til ManU.

Ja... For det er vel det som har vært problemet til Pool i år. Har jo hatt en overflod av skader denne sessongen. Haha, det har sikkert kosta dem stort at Degen har vært ute. Kanskje noe å nevne at Utd. hadde 12 spillere ute samtidig når han tar opp den.

Lenke til kommentar

3 poeng, Scholes med deilige raske tidlige ballen for målet, Giggs scorer endelig i PL sånn at han nå har scoret i hver eneste PL sesong, og for et mål det var. Og så veldig viktig og. Også er det britiske rekorden som VDS får med seg i dag, og fantastisk å se Rio tilbake i form også (i mesteparten av kampen) og hele forsvaret gjøre det bra. Rafael får også veldig mye godkjent.

JEG ER UTROLIG FORNØYD, 13 kamper på rad i PL uten å slippe inn, dette blir snart urettferdig for motstanderne våre :D

Are you watching Merseyside? :)

P.S. Scholes har ingen nevnet her, andre følte ikke at han var ganske syk i dag?

Endret av tc47
Lenke til kommentar
http://liverpool.no/forum/t/5057.aspx

Greit nok at Betsson eller what ever "gir opp", men at enkelte i Liverpool leiren allerde gratulerer oss med ligagull finner jeg faktisk en smule humoristisk. TS har gode poenger, men likevel. Selv om gjennomsnittsalderen på United.no-forumet sikkert er betydelig lavere enn på Kopforum, er det et mye mer seriøst tilbud. Å lese på kopforum har nærmest blitt en vanesak etter United seire og Liverpool poengtap. Hysterisk morsomt å lese om verdens beste klubb og deres fantastiske supportere. Her er de på sitt beste! Lynsjer Rafa så til de grader den ene dagen og legger ut bilder av mannen i gudfaren stil, med "in rafa we trust" dagen etterpå.

Kjetil, den kan du gjerne kopiere over til hjemmearenan din. Registerer at mange lurer på hvorfor United fans leser på forumet. Svaret er jo at det fantastisk underholdning. Vårt forum er jo grisekjedelig i forhold. Om noen kopforum deltagere skulle legge ut, vennligst link til evt svar.

Kamptrådene er spesiellt artige forresten. Så et så ekstremt komisk (ufrivillig) innlegg at knakk sammen i latter, så melka jeg hadde kjeften spurta ut over hele rommet, da jeg pløyde igjennom en kamptråd tidligere i dag. Herregud, jeg fikk tårer i øynene. Lattertårer er herlige, spesiellt på liverpools bekostning.

Det er idioter overalt og det er disse man legger merke til. Er jo ikke akkurat enighet i den tråden der. Men nå er vel ikke akkurat kopforum, unitedforum eller dette forumet plassen for seriøse diskusjoner. Det blir mye tull, men vi liker det.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Syntes ikke Scholes utmerket seg noe spesiellt, men han spilte absolutt en god kamp. Vil jeg ha inn Anderson sammen med Carrick når han er tilbake, vi trenger kreativiteten fremfor passningstryggheten. Noe er "galt" med angrepet vårt for tida, er det fordi vi fokuserer så mye på det defensive? Jeg tror Evra og andres skader må ta noe av skylda, men vi spiller ikke like angipende og pen fotball som i fjor. Nå kommer det i andre rekke, men jeg lengter litt etter en komfortabel seier eller to i ligaen nå. Spesiellt på hjemmebane syntes jeg vi ikke har fått til like mye som i fjor, selv om vi fortsetter og vinne...

Rooney - Berbatov

Ronaldo - Anderson - Carrick - Nani

Evra - Vidic - Ferdinand - Wes/Hazza/

= Yes please

@ kloffsk: Da er deet flere idioter på Kopforum, for det er ikke sånn på andre fansider, med untak av Chelsea sitt kanskje. På Kopforum virker jo majoriteten som retarderte høns.

Lenke til kommentar
P.S. Scholes har ingen nevnet her, andre følte ikke at han var ganske syk i dag?

Pasningen til Giggs er jo bare så kald og så laidback. :D

Er jo Scholes i et nøtteskall, kan så og si aldri si at jeg har sett mannen stresset med en ball i beina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...