Maynard James Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dere kommer til å slippe inn mål mot oss på OT Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1-0, det jeg sa. Phil Dowd trengte ikke gi straffe denne gangen, men hadde det stått 0-0 fortsatt, så ville Ronaldo fått straffe, selv om det var utenfor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dere kommer til å slippe inn mål mot oss på OT Lite sansynlig, vi har så godt tak på Liverpool at det grenser til det latterlige. Men vi har nok garantert sluppet inn noen goaler innen den tid, så det blir ikke noe tema i den kampen. Koselig at vi kan ligge 8p forran Liverpool, før deres kamp mot City. Blackburn og Fulham hjemme burde være en overkommelig oppgave. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tar man med tilleggstid? Nei, man gjør vel egentlig ikke det. Uten tilleggstid blir det 1212 min. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Riktig det, men vi har spilt 13. Er nå over 20 timer siden vi slapp inn mål i PL. 1216 min hvis jeg tipper riktig. Det stemmer selvfølgelig. Glemte å ta med kampen i dag da jeg telte opp. The United goalkeeper has now gone 1,312 minutes since he was last beaten in the top flight with United keeping 13 successive clean sheets. http://www.premierleague.com/page/Headline...1550050,00.html Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1-0, det jeg sa.Phil Dowd trengte ikke gi straffe denne gangen, men hadde det stått 0-0 fortsatt, så ville Ronaldo fått straffe, selv om det var utenfor. Gratulerer. Stor prestasjon å tippe riktig. Du var også den eneste som tippa riktig! Premie på vei i posten. Jeg lar min frustrasjon over snøen gå ut over deg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selvsagt tar man med overtid eller? Noe annet blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1-0, det jeg sa.Phil Dowd trengte ikke gi straffe denne gangen, men hadde det stått 0-0 fortsatt, så ville Ronaldo fått straffe, selv om det var utenfor. Gratulerer. Stor prestasjon å tippe riktig. Du var også den eneste som tippa riktig! Premie på vei i posten. Jeg lar min frustrasjon over snøen gå ut over deg. HVA I HELVETE HAR SNØEN GJORT DEG? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi holder ut enda. Gjevn kamp som blir avgjort av at vi er kalde og har flere spillere som kan lage mål på egen hånd. Vi er sterke når vi spiller sånn som i dag Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Han trodde det var okey å spise gul snø? Vil bare minne om at de som kan og som har lyst til å melde seg på United treffet mot Pool, burde gjøre det snart. Ikke altfor lenge til vi må kjøre påmelding. Se egen tråd i int.fotball. Regner med at det går greit med litt "reklame" ettersom det er for folket i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Frank Zappa har gitt grei beskjed om at man ikke skal spise gul snø... Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vil bare minne om at de som kan og som har lyst til å melde seg på United treffet mot Pool, burde gjøre det snart. Ikke altfor lenge til vi må kjøre påmelding. Se egen tråd i int.fotball. Regner med at det går greit med litt "reklame" ettersom det er for folket i denne tråden. Skulle gjerne blitt med, men jeg blir ikke 18 før i oktober. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fulham og Blackburn hjemme nå før vi møter Newcastle borte. Skal ikke se bort fra at vi tar 9 poeng på disse kampene og skaffer oss et flott utgangspunkt før vi skal knuse Liverpool ut av tittel"kampen". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Deilig med nok en seier og nok en rekord Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Selvsagt tar man med overtid eller? Noe annet blir bare for dumt. Nei, overtid blir ikke tatt med. Jeg antar at grunnen til det er følgende: Overtidsminuttene blir lagt til av diverse årsaker, men som oftest pga situasjoner der det er stopp i spillet. Mtp at man da ikke kan slippe inn mål, blir det "riktig" å konsekvent bruke 90 min pr. kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Utrolig flott med seier i dag mpt. at vi hadde en vanskelig bortekamp i dag. Vi viste vilje og det er så utrolig at vi har 13 kamper uten baklengs. Det er helt sykt! Giggs fortjente den scoringen der, første scoringen hans i ligaen i denne sesongen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Håper ikke vi gjør som RBK gjorde. Greide 13 på rad, men ryker på den 14. (Dog der var det seriemesterskap og ikke kamper uten å slippe inn mål.) Endret 8. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Håper ikke vi gjør som RBK gjorde. Greide 13 på rad, men ryker på den 14. (Dog der var det seriemesterskap og ikke kamper uten å slippe inn mål.) Ser gjerne at United gjør som RBK Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Seres niende 1-0-seier Men så ikke kampen, så sikkert fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå