Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål?

12 kamper a 90 minutter blir jo 1080 min. Usikker på hva det blir inkludert tilleggstid.

Deilig med 3 poeng mot et veldig godt West Ham-lag. Nå er vi i hvertfall ferdig med bortekampene mot lagene som endte på 12. til 2. plass i PL i fjor.

Lenke til kommentar

Herlig å vinne idag mot et lag vi har slitt med.. men samtidig må jeg si jeg er mektig imponert over west ham. Zola har virkelig gjort en fabelaktig jobb med dette laget og ikke minst Carlton Cole som er en steingod spiller.

Giggs fortsetter å vise at han er Premier League historiens største legende. Makan til spiller. Berbatov vokser og vokser for hver kamp selv om han kanskje var litt svak i forrige match, men viser idag (igjen) hvor fotball intelligent han er. Det er ingen som kan sende avgårde en slik utsidepasning som han gjør.

Pool fikk låne tabelltoppen litt fra igår, det var nok siste gang for sesongen også :)

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål?

12 kamper a 90 minutter blir jo 1080 min. Usikker på hva det blir inkludert tilleggstid.

Deilig med 3 poeng mot et veldig godt West Ham-lag. Nå er vi i hvertfall ferdig med bortekampene mot lagene som endte på 12. til 2. plass i PL i fjor.

Riktig det, men vi har spilt 13. Er nå over 20 timer siden vi slapp inn mål i PL. 1216 min hvis jeg tipper riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...