Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Fy faen, dommer! Ronaldos frynsete rykte koster oss en straffe/frispark. Endret 8. februar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Var det ikke utenfor 16m da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Begynte ikke forseelsen utenfor da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Var det ikke utenfor 16m da? Jo, så det nå. Kommentatoren sa straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vel karer, gratulerer med 3 viktige poeng i en vanskelig bortekamp! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Seriøst. Berbatov. Foten hans er limt til ballen. For en spiller! Han er umennskelig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gratulerer med nok en 1-0 seier. Dere møtte bra motstand i dag, men halte det i land til slutt:) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Smaker så evig godt. Nye 90 minutter uten baklengs. Når vi ikke slipper inn i denne kampen skal det mye til for at vi skal få mål imot. Så jævlig letta nå at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi er så sterke at dette må bli ligagull. Dette var en potensiell dødsfelle, men igjen holde vi nullen. Helt sykt, rett å slett Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vi rana WH litt i dag, de hadde fortjent et poeng. Banens beste: C.Cole eller Neill, sykeste frimerket jeg har sett på en stund. Endret 8. februar 2009 av String-Emil Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så digg med tabelltopp igjen, enda bedre målforskjell, en vanskelig kamp unnagjort og rekorden bare fortsetter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål? 3400 år og noe hørte jeg i studio i sta Endret 8. februar 2009 av Manx Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål? 12 kamper a 90 minutter blir jo 1080 min. Usikker på hva det blir inkludert tilleggstid. Deilig med 3 poeng mot et veldig godt West Ham-lag. Nå er vi i hvertfall ferdig med bortekampene mot lagene som endte på 12. til 2. plass i PL i fjor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg sitter med følsen av at det første målet vi kommer til å slippe inn kommer til å bli et selvmål Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Herlig å vinne idag mot et lag vi har slitt med.. men samtidig må jeg si jeg er mektig imponert over west ham. Zola har virkelig gjort en fabelaktig jobb med dette laget og ikke minst Carlton Cole som er en steingod spiller. Giggs fortsetter å vise at han er Premier League historiens største legende. Makan til spiller. Berbatov vokser og vokser for hver kamp selv om han kanskje var litt svak i forrige match, men viser idag (igjen) hvor fotball intelligent han er. Det er ingen som kan sende avgårde en slik utsidepasning som han gjør. Pool fikk låne tabelltoppen litt fra igår, det var nok siste gang for sesongen også Endret 8. februar 2009 av Spykar Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor mange minutter har vi spilt nå uten baklengsmål? 12 kamper a 90 minutter blir jo 1080 min. Usikker på hva det blir inkludert tilleggstid. Deilig med 3 poeng mot et veldig godt West Ham-lag. Nå er vi i hvertfall ferdig med bortekampene mot lagene som endte på 12. til 2. plass i PL i fjor. Riktig det, men vi har spilt 13. Er nå over 20 timer siden vi slapp inn mål i PL. 1216 min hvis jeg tipper riktig. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tar man med tilleggstid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå