Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish....

Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat.

Neida. Dere gruste et pompey i knallform i går. Hadde full kontroll og fikk ingen hjelp av et strålende portsmouth forsvar :!:

Portsmouth over West Ham anyday akkurat nå.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Arsenal er bare et forferdelig lag. Jeg har alltid ment de fortjener en sesong i championship som straff for deres oppførsel sesong etter sesong.

Og der fikk vi nettopp et eksempel på nettopp slikt spill som kjennetegner Arsenal. Bra dommern så det og belønnet Arsenal med rødt kort. Som man så på oppførselen til Eboue etterpå var han en svært god skuespiller og mange dommere hadde sikkert blitt lurt.

Endret av Alastor
Flyttet hit fra annen tråd
Lenke til kommentar
West-Ham er ikke akkurat ute av form dalglish....

Mulig det, men de har ikke noe sterkere lag enn Portsmouth akkurat.

Etter å ha lest dine kommentarer i går og etter dette, klarer jeg ikke lengre å ta deg seriøst. Nå skjønner jeg hvorfor 1+1 ble 3 og en halv i går.

Nighkeeper: Må motjinxe deg i igjen. Blir nok en fin 3P i dag. 3-1 seier.

Lenke til kommentar

Når du er pessimist er jeg optimist.

Det blir jinx når du skriver at vi taper, hvis ikke jeg motjinxer (ja, blir litt feil å kalle det, det - opphever din jinx) og skriver at vi vinner. Er en winning recipe

Capish, Santino?

Ps: Ja, vet det er jinx og skrive at man vinner.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Gud, nå blir jeg forvirret her.

Da motjinxer jeg jinxen min, som var ment som en motjinx til jinxen (imo) til Nightkeeper (som forsøkte å motjinxe Liverpool gjengen)

Vi taper i dag. Vi sliter alltid på BG

Edit: Ja, dette er meget viktig.

:omg:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Vi taper 0 - 5 idag, alltid greit å være pessimistisk for noe man selv ikke kan gjøre noe med. Da kan man enten bli glad og overraska ved å vinne, istedenfor skuffa ved tap.

Dette da med mindre man er på Boleyn Ground og hjelper til med 0.001 decibel støynivå.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...