Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er deilig å sjå at vi har litt fleire valgmuligheiter igjen. Godt med spelarar som kjem tilbake.

Gledar meg til kampen i dag, sjølv om at eg er redd det blir veldig vanskelig å komme derfrå med tre poeng. Skal bruke heile dagen på rapportskriving og interaksonsdesign, men ettersom vi skal jobbe hos meg, så får vi sett kampen..

Hadde vore gøy å sjå Roon og Evra i løpet av kampen, men eg håpar ikkje dei blir brukt om dei ikkje er 100% klare.

Lenke til kommentar
Evra, Rooney og gjengen tilbake nå?

Hvem har dere på skadelista nå?

Evans, Anderson og Hargreaves, og Neville er ikke bra etter everton kampen.

SAF:

"Wayne Rooney and Patrice Evra won't start Sunday's game. But they’re not far away, and they'll possibly be on the bench."
Lenke til kommentar

Hargreaves resten av sesongen. :(

Tror dessverre på uavgjort idag, WHU har mye selvtillit og gode spillere. Dette kan bli tøft, men 3 poeng ville ikke vært annet enn KONGE.

Evra, Rooney og gjengen tilbake nå?

Hvem har dere på skadelista nå?

Evans, Anderson og Hargreaves, og Neville er ikke bra etter everton kampen.

SAF:

"Wayne Rooney and Patrice Evra won't start Sunday's game. But they’re not far away, and they'll possibly be on the bench."

Mulig de kommer på etter 60 min?

Lenke til kommentar

Kanskje. Regnar med vi får sjå dei om det virkelig trengs, eller om vi ledar komfortabelt. Ledar vi 1-0 så er det kanskje ikkje nødvendig å sette dei på. Både Roon og Evra kan gi angrepet vårt ganske mykje ekstra om det trengs, og begge kunne nok trengt å komme litt igang igjen, men vi får vente å sjå. Trur nok ingen av dei får meir enn 30 minutt uansett, om ikkje vi får nye skader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...