Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel trygt kaste draktene og skru av TV-en for sessongen. Er vist ikke supporter at all i følge de 10 bud :)

MANCHESTER UNITED 10 BUD

1: Du skal aldri klappe når et lag scorer mot ditt lag.

- Denne er grei. Kan aldri huske å ha gjort det.

2: Du SKAL ha minst 1 Manchester United effekt på mobilen din!!!!

- Ehh, ja.

3: Du skal ikke heie på Manchester United, du ska LEVE Manchester United!!!

- Akkurat.

4: Du skal aldri være full under kamp, da skal du drikke fanta. (eller annen brus)

- Skivebom.

5: Alltid mobb det tapende lagets fans etter tap mot Manchester United!!! VIKTIG.

- La det av meg i 13-årsalderen. (Utenom Liverpool/Arsenal/Chelsea-supportere såklart :ph34r: )

6: Man ska aldri ha på seg tøy der det står om et annet lag enn Manchester United.

- Vålenga-draktene mine :love:

7: Du ska aldri slå en Manchester United fan(s)!!!

En tulling er en tulling. Enten han holder med Leeds eller Man. United.

8: Aldri si ei setning som inneholder LIVERPOOL uten at det er noe negativt innhold.

- Liverpool har en god spiller. :)

9: Pugg disse budene!

- Ellers takk.

10. Glem dem ALDRI!

- Inn det ene, ut det andre!

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Aaargh, ute hele kvelden og hører at det er 2-1 med 6 min igjen. Telefonen går faktisk ut av batteri, kommer hjem for ikke så lenge siden, ser høydepunktene uten spoilers på nettet og tror jeg vil grine meg til sovn nå. Hvorfor må James spille dårlig akkurat i dag når Pompey forsvaret spiller som Titus Bramble(ganger 2) hele gjengen? James kunne på en god dag reddet både 2-2 og 2-3, spesielt 2-2. Near post mann, near post. Og fy faen så unødvendig 1-1 målet var, først og fremst, irriterende at er så dårlig tilbakepasning men at James ikke tenker med hodet litt der og går inn og sklir etter ballen irriterer meg. Kan si at James er en del av feilen på alle 3 målene til Liverpool, faeeeen.

Det er helt utrolig at Liverpool vinner denne kampen, men istedenfor å si at Liverpool har flaks og at dette var ufortjent, sier jeg all creds til Liverpool der for å skaffe 3 poeng. De trengte de, de fikk de. Har ingenting med Benitez sitt laguttak eller noe å gjøre, men poenget er at de gjorde jobben. Og nå vil jeg påstå at vi må gjøre jobben i morgen, selvom jeg ser for meg en frustrerende 1-1 kamp. Er på tide med en nedtur snart, denne formen vi viser kan ikke vare for alltid, og Upton Park hadde ikke vært rart å tape/droppe poeng på.

Men helvete, blir en gøy søndag allikevel. Varmer opp med en klassisk North London derby, der BEGGE lag trenger de 3 poengene så JÆVLIG; en for å holde plassen i PL og en for å kjempe om CL plass; begge situasjoner er noe man ikke forventer av disse lagene, herlig! Også 17.00 er det våres tur, og det blir ikke bedre enn det. Nå som Liverpool vinner i dag, har vi litt press på oss, og vi får nå se hvordan vi takler det. Håper spillerne blør for drakten og viser frem alt de kan, kan ikke be for noe annet. Rooney og Evra på benken er et pluss og, og Brown ser ut til å starte på høyreback, noe som gjør meg ganske glad. Ahh, gleder meg til å stå opp i morgen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Og fy faen så unødvendig 1-1 målet var, først og fremst, irriterende at er så dårlig tilbakepasning men at James ikke tenker med hodet litt der og går inn og sklir etter ballen irriterer meg. Kan si at James er en del av feilen på alle 3 målene til Liverpool, faeeeen.

Både James og Crouch som hadde den fryktelig dårlige tilbakepasningen er eks-Liverpool-spillere. Tilfeldig?

Fra spøk til alvor, Rooney slipper å spille landslagskamp neste uke. Rio og Carrick er de eneste United-spillerne som er med i troppen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Og fy faen så unødvendig 1-1 målet var, først og fremst, irriterende at er så dårlig tilbakepasning men at James ikke tenker med hodet litt der og går inn og sklir etter ballen irriterer meg. Kan si at James er en del av feilen på alle 3 målene til Liverpool, faeeeen.

Både James og Crouch som hadde den fryktelig dårlige tilbakepasningen er eks-Liverpool-spillere. Tilfeldig?

Fra spøk til alvor, Rooney slipper å spille landslagskamp neste uke. Rio og Carrick er de eneste United-spillerne som er med i troppen.

Haha, så sant. Nei men, vi driter i å gå inn på sånne konspirasjonsteorier! :p

@ Rooney nyheten: Bra, men frykter det også betyr at Rooney ikke er helt klar for et lite innhopp i morgen :(

Old man, old.

Lenke til kommentar
@ Rooney nyheten: Bra, men frykter det også betyr at Rooney ikke er helt klar for et lite innhopp i morgen :(

Synd om det skulle være tilfelle. Han kunne også hatt godt av litt kamptrening, så et lite innhopp mot slutten av 2. omgang i landskampen tror jeg han kunne hatt godt av. Anyhow, nå slipper vi å sitte med hjertet i halsen av frykt for at han skal slå opp skaden.

Edit: Men Fergie sa noe om at det var opp til Capello om Rooney skulle få spille eller ikke, så kanskje Rooney er klar for et innhopp i morgen likevel?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Ja, nå er det viktigste for meg at han er fit for fight helt til slutten av mai jeg. Driter i om han ikke rekker en kamp i morgen liksom, det er ikke det som gjelder. Vi trenger han hver uke, det er jeg sikker på. Seriøst, når Rooney er ute, så forstår jeg under kampene hvorfor jeg elsker han så jævlig mye. Han bidrar så utrolig for laget vårt, og spiller med hjertet utpå drakten, Keano-esque. Håper vi får se han litt i morgen, men uansett så vil jeg bare at han skal være helt 100% før han spiller så. Vi får se, men en ting er sikkert, Wazza hates scousers (røde) too (etter han som hater de mest :))

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Driter i om han ikke rekker en kamp i morgen liksom, det er ikke det som gjelder.

Spørs om du syns det etter kampen i morgen hvis vi taper/spiller uavgjort :p Men skjønner godt hva du mener. Vil ikke at han spiller hvis han ikke er 100% fit for fight.

Evra er faktisk den jeg har lengtet mest etter de siste 3 ukene. Tevez har klart å fylle tomrommet etter Rooney ganske greit egentlig, det har ikke O'Shea klart i like stor grad på venstrebacken. Selv om han har klart å holde nullen, har han ikke vært i nærheten av Evra offensivt (det er det få som er, så han er unnskyldt). Og med Chelsea-kampen friskt i minne skal det bli godt å se Evra løpe opp og ned venstresiden igjen :)

Vi får se, men en ting er sikkert, Wazza hates scousers (røde) too (etter han som hater de mest :))

:love:

Lenke til kommentar

@ Smif: Hehe, joda, de har det helt sikkert men sånne tilfeldige ting skjer og da bør Tevez ha lappen som er gyldig i England for faen. Skjerpings Argentina! :)

Alright, men da setter vi opp lag for i morgen siden så få har gjort det! Nå regner jeg med at Brown er 100% tilbake og klar for å starte en kamp og at Rooney og Evra skal (i beste tilfelle) være på benken. Here we go:

VDS

Brown - Rio - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Scholes - Carrick - Park

Berbatov - Tevez

Sånn hadde jeg startet, vanskelig bortekamp så Park kan være viktig! Eneste spørsmålstegnet der er vel Scholes eller Fletcher/Giggs, men jeg sier Scholes for grunn som mange vet om her. :p

EDIT: Benk - Kuszczak, Rooney, Evra, Giggs, Fletcher, Welbeck, Gibson/Fabio/Possebon.

Ikke verst, den benken, hm? :D

EDIT 2:

Spørs om du syns det etter kampen i morgen hvis vi taper/spiller uavgjort :p Men skjønner godt hva du mener. Vil ikke at han spiller hvis han ikke er 100% fit for fight.

Evra er faktisk den jeg har lengtet mest etter de siste 3 ukene. Tevez har klart å fylle tomrommet etter Rooney ganske greit egentlig, det har ikke O'Shea klart i like stor grad på venstrebacken. Selv om han har klart å holde nullen, har han ikke vært i nærheten av Evra offensivt (det er det få som er, så han er unnskyldt). Og med Chelsea-kampen friskt i minne skal det bli godt å se Evra løpe opp og ned venstresiden igjen :)

- Sant det, kan være at hvis vi ligger under så er jeg desperat for å se Wazza på banen og blir frustrert om han ikke gjør et lite innhopp for å prøve seg selvom han ikke er heeelt klar, så vi får se. Går an på situasjonen tror jeg. Tror han sitter på benken i morgen og får spille 30 min+ hvis vi leder med 2 mål eller noe; men at hvis vi ligger under eller sliter med en 0-0 så kommer han inn etter 75 min+ kanskje for å prøve seg.

- Ja, alle andre posisjonene har vært nesten like bra med skadene men venstrebacken er helt forskjellig uten den fantastiske Patrice Evra. Han er(var) virkelig i form, og før han fikk karantene syns jeg han var sammen med Vidic en av de beste spillerne for oss i år. Blir en glede av stor mengde å se han tilbake løpene opp og ned på venstresiden ja, har savnet han selvom O'Shea har greid seg greit på det defensive.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Noen ganger når jeg leser KopForum lurer jeg på om de i det hele tatt ser på antall spilte kamper og ikke bare plasseringene. Ja, du tenker rett, det er nemlig ligatrofé-feiring på KopForum igjen.

Har ikke sovet på 37 timer og greier fortsatt ikke sove. 12 timer til og jeg tar meg en tur på legevakta. :blink:

Thank god for KopForum:

Liverpool er verdens beste lag, det er verdens beste klubb og den stolteste tradisjonen.

Ingen har finere drakter enn oss, og ingen kan vise til samme stemning på stadion som oss.

Vi har verdens beste spiss i Torres, og verdens beste spiller i Gerrard. Benites er verdens beste taktiker,

Mener jeg dette?

Ja selvfølgelig gjør jeg det, jeg er jo fan av Liverpool. Den dagen jeg sier til andre enn meg selv når jeg er alene, at andre lag er bedre, finere drakter, bedre stadion osv den dagen slutter jeg å være supporter.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Herlig tråd. Det skjedde vel for etpar uker siden også dette, men LFC var vel da også det laget som fikk soleklart mest pepper, men sånn skal det vel være.

Det værste er at det er LFC fansen som er værst i krtikken, til og med andre lags supprtere ler av oss p.g.a negativiteten til eget lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Pompey er jo et av de dårligste laga i ligaen. Ikke vanskelig å se hvorfor gitt.

Pompey United 0-1.

Men ja,pompey må nok få en bedre manager.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...