Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvordan dere har fått det intrykket skjønner jeg ikke.

Har dere lest på Kopforum eller noe?

Nei, men er inntrykket. Dere går ut ifra at dere skal slå alle, dere skryter spillerene deres opp i skyene selv om dere ender langt bak i ligaen. Kaller Benitez et geni osv osv. Dette er spesielt tilfelle på sommeren. Dere eier ikke kritisk syn og selvinnsikt, selv om dere har kommet dere den siste måneden. Cudos. Jeg sier dere siden det er generelt.

Lenke til kommentar
Points: Hva er det DU vil frem til? Jeg skjønner ikke hvor du vil hen, og uansett hvor mange ganger du skriver ordet flaks her inne på forumet så vil det ikke endre det faktum at vi slo Pompey 3-2 i dag.

Hva er det du snakker om nå? Jeg har ikke skrevet ordet flaks én eneste gang i dag. Sikkert ikke på en jævela uke eller måned heller.

Lenke til kommentar

Du generaliserer ikke litt vel mye nå Hyrlen? Og om noen har tro på laget sitt og tror de skal vinne hver kamp, Hva så?

Ser mer enn ofte at flere av "oss" er usikre foran kampene så jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Points: Hva er det DU vil frem til? Jeg skjønner ikke hvor du vil hen, og uansett hvor mange ganger du skriver ordet flaks her inne på forumet så vil det ikke endre det faktum at vi slo Pompey 3-2 i dag.

Hva er det du snakker om nå? Jeg har ikke skrevet ordet flaks én eneste gang i dag. Sikkert ikke på en jævela uke eller måned heller.

Du skjønner vel strengt talt hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Du generaliserer ikke litt vel mye nå Hyrlen? Og om noen har tro på laget sitt og tror de skal vinne hver kamp, Hva så?

Ser mer enn ofte at flere av "oss" er usikre foran kampene så jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Du skjønner vel strengt talt hva jeg mener?

Ja, at uansett hvor mye jeg skriver ordet "flaks" så vant dere fortsatt kampen. Det skjønte jeg faktisk. Problemet her er bare at jeg ikke har skrevet noe som helst om flaks. I såfall er det bare et motargument mot han ene som mente vi flaks og at vi fikk dommerhjelp.

Lenke til kommentar

Jeg pratet generelt ja. Kjekt at du oppfatter det, særlig siden jeg faktisk skriver det i innlegget. Nei du kan være så blind du vil på den rosa skyen, jeg har bare observert det i et tosifret antall sesonger. Det er mitt inntrykk, at du har et annet er helt opp til deg.

Liverpool-fans er de minst ydmyke og mest selvhøytidelige av alle supportere, selv Real-fans er mer jordnær.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg det er min plikt å påpeke at pool har hatt mye flaks i år :p

Lenke til kommentar

MANCHESTER UNITED 10 BUD

1: Du skal aldri klappe når et lag scorer mot ditt lag.

2: Du SKAL ha minst 1 Manchester United effekt på mobilen din!!!!

3: Du skal ikke heie på Manchester United, du ska LEVE Manchester United!!!

4: Du skal aldri være full under kamp, da skal du drikke fanta. (eller annen brus)

5: Alltid mobb det tapende lagets fans etter tap mot Manchester United!!! VIKTIG.

6: Man ska aldri ha på seg tøy der det står om et annet lag enn Manchester United.

7: Du ska aldri slå en Manchester United fan(s)!!!

8: Aldri si ei setning som inneholder LIVERPOOL uten at det er noe negativt innhold.

9: Pugg disse budene!

10. Glem dem ALDRI!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...