Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det som blir morsomt nå, er å se hvordan folk forsvarer opptredenen i nabotråden.

De bare slækkan til seier med skader ofc, hadde full kontroll hele kampen.

1) tabelltopp = Derfor er de best!

2) Geniale bytter av geniet Rafa

3) Spilte joga bonito som vanlig, dette var rundspilling

4) Det var ikke pompey som var ræva, det var de som var konge. Hadde banka United, Barca og Inter anyday.

5) Best i verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg velger å ikke bli sur for dette å heller se det fra den positive siden; Liverpool er et møkkalag og det skal ikke være mulig å vinne PL så ræva som de er. Isåfall må det være noe gærent med verden. Stormen går feil vei eller bakken er skjev.

Veldig rart at et møkkalag er nummer 2 i verdens beste liga.(om vi tenker paa at dere har 2 kamper mindre spilt"

Lenke til kommentar
Dere har grunn til det, har aldri sagt noe annet eller.

Men, 70% av fansen deres prikker på liverpool og tror at vi kaller vårt eget lag best, og rafa er best og ditten og datten.

Vi har faktisk grunn, det har da for faen ikke dere. Ser ikke hva du vil fram til?

Og hvordan dere har fått det intrykket skjønner jeg ikke.

Har dere lest på Kopforum eller noe?

Ja det og. Men det forekommer ofte her inne. "Verdens beste ditt og datt." "Verdens beste meg her, verdens beste meg der."

Er vel ingen hemmelighet at den generelle Pool-supporter er enormt dyktig på å hause opp sitt eget lag og sine egne spillere så det høres ut som om Anfield renner over av verdensstjerner.

Lenke til kommentar

Det jeg vil fram til er at vi ALDRI sier at vi er verdens beste eller noe.

Mens dere gjørr narr av oss, som om vi skulle ha gjort det, når det er dere som oppfører dere slik(som dere har all rett til å gjøre etter sesongen i fjor)

Got it?

Jeg kan skjønne at sånt forekommer blandt 10 åringer på KF, men jeg har aldri sett det her på diskusjon.no

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...