Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 DJ: De er ferdige. Nå er det heia Pompey. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Endte det 0-0 på Bridge? Ser på stream serru. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jepp. 0-0. Fantastisk resultat. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kharma!!! :!: Straffe til chelsea = rødt kort til Boswinga jaja... ting går opp i opp Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den som ler sist ler best, så skal vente med å le før imorgen etter kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Unnskyld meg. HAHAHAHAHA fytti pokkern for et lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 DJ: De er ferdige. Nå er det heia Pompey. Jeg vet det, men jeg sa det siden de fikk poeng fra Chel$ki! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ser bra ut dette, tre poeng i morgen nå så tror jeg vi kan si at Chelsea er hektet av i kampen. Villa ser nesten ut som de kan bli den tøffeste i kampen om ligaen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har av en eller annen grunn sittet og tenkt på at det snart er serieslutt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har av en eller annen grunn sittet og tenkt på at det snart er serieslutt. Den var tidlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den var tidlig Jeg er veldig klar over det. Kom som et sjokk på meg da jeg fant ut at det ikke var mer enn et par og tjue kamper spilt for noen runder siden Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 haha, nå ble de merkligt å hørre norske komentatorer igjen etter ett halvt år med engelske komentatorer i møkka steam!=) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Herregud for et lag pool stiller med. Taper de denne driter Benitez på leggen nok en gang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva i alle dager er det for et lag..? Jajjamen...vi får se om vi får synge He's cracking up igjen.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva i alle dager er det for et lag..? Jajjamen...vi får se om vi får synge He's cracking up igjen.. 6 forsvarsspillere. Et anker, to lettvektere og en ung spiss. Det verste er at de kommer til å vinne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bra resultat tidligere i dag. Chelsea er ikke hektet av enda, men de tåler ikke mange slike til, før det er helt slutt. Keen på å se Liverpool kampen, men dessverre så bruker en rotte eller to streamen min, så jeg får ikke sett kampen. Faen meg lei av snyltere nå Får leite på nettet jeg da, selv om jeg har betalt for å se slike kamper... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har troa på uavgjort mellom Pool og Porthsmouth. Pool stiller jo ikke akkurat med et lag fullt av målfarlige spillere i dag, og Benitez er neppe fornuftig nok til å sette innpå de rette byttene før det er for sent. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har troa på uavgjort mellom Pool og Porthsmouth. Pool stiller jo ikke akkurat med et lag fullt av målfarlige spillere i dag, og Benitez er neppe fornuftig nok til å sette innpå de rette byttene før det er for sent. Tar vel ett supersub-bytte med Hyypia ut for N´gog i det 85. minutt og sikrer inn 0-0 vil jeg tro Seriøst. Om Liverpool slipper inn mål i denne kampen er det sykt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva i alle dager er det for et lag..? Jajjamen...vi får se om vi får synge He's cracking up igjen.. 6 forsvarsspillere. Et anker, to lettvektere og en ung spiss. Det verste er at de kommer til å vinne. Vi har ikke like bred stall som dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå