Chicharito Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Måtte for guds skyld Paul Scholes ikke få et nytt kort ikveld. Kan ikke miste en ny evt. finale. 8522166[/snapback] Hvis ikke jeg tar helt feil så kan ikke Ronaldo heller få gult kort? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Måtte for guds skyld Paul Scholes ikke få et nytt kort ikveld. Kan ikke miste en ny evt. finale. 8522166[/snapback] Hvis ikke jeg tar helt feil så kan ikke Ronaldo heller få gult kort? 8522182[/snapback] Stemmer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Men nå er det vel heller ikke så stor fare for et gult kort til Ronaldo. Håper Scholes skjønner alvoret i et gult kort, og ikke gjør noen hodeløse taklinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg visste ikke at United-supportere var så usikre på sitt lags prestasjoner. I går så snakket alle om hvordan dere skulle slå oss i finalen, men nå "tør" mange av dere så vidt å se semien? 8521909[/snapback] Nå er det vel forskjellig fra supporter til supporter, det trodde jeg faktisk tilogmed du klarte å tenke ut helt selv. 8522023[/snapback] Ja, det var derfor jeg skrev supportere som i flertall, men ikke alle, i stedet for supporterne, som dekker alle. Det trodde jeg faktisk til og med du klarte å tenke ut helt selv. Jeg visste ikke at United-supportere var så usikre på sitt lags prestasjoner. I går så snakket alle om hvordan dere skulle slå oss i finalen, men nå "tør" mange av dere så vidt å se semien? 8521909[/snapback] Give me a breeaaak. Hva er det du prøver å få frem? Tviler på du var så skråsikker på at Liverpool vant i går akkurat, man vet aldri. 8522171[/snapback] Jeg var selvsagt ikke skråsikker, men jeg trodde selvsagt på avansement og jeg turte i hvertfall å se kampen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Woah, for det mener vi sant? Redd for en TV liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Woah, for det mener vi sant? Redd for en TV liksom. 8522234[/snapback] Hva snakker du om nå? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Gult til Heinze er ikke verdens undergang hvis vi har Evra fit for fight. Scholes/Ronaldo derimot, begge ville vært et ubeskrivelig stort tap før en eventuell finale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dere klarer dere fint uten Scholes, det så vi mot Roma. Ronaldo derimot... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dere klarer dere fint uten Scholes, det så vi mot Roma. Ronaldo derimot... 8522258[/snapback] Scholes har vært Premier Leagues beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, det ville vært et stort tap hvis han mister en evt finale IGJEN pga kort. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis vi mister Ronaldo eller Scholes så er vi kanskje F***ed, spesielt offensivt vil jeg mene. Hvor mange ganger har ikke Scholes brutt spillet til motstanderen? Husker dere flikken inn til Rooney mot Milan? Ronaldo i storform kan nesten alene skaffe oss seier! Men laget vårt består ikke av en eller to spillere vel og merke. Det er jo et poeng som så mange har brukt gjennom hele sesongen, vi har flere "middelmådige" spillere som alle jobber steinhardt for å bringe LAGET fram. Det er vel det aller viktigste. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Da var lagoppstillingen klar, Vidic er med, men Ferdinand sitter på benken. Hva gjør han der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Ronaldo i storform kan nesten alene skaffe oss seier!8522350[/snapback] Kan nesten? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har vært avgjørende for dere denne sesongen. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Og jeg kan garantere at vi scorer. Når var sist vi ikke scoret i en kamp? West Ham i desember eller no? 8522157[/snapback] Riktig, har skjedd fem ganger i år. Tap 1-0 mot West Ham i desember. 1-0 tap mot både København, Celtic og Southend i November og 1-0 tap mot Arsenal i september. Det begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Ronaldo i storform kan nesten alene skaffe oss seier!8522350[/snapback] Kan nesten? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har vært avgjørende for dere denne sesongen. 8522367[/snapback] Nei, ikke jeg heller og jeg har heller ikke tall på hvor mange ganger laget som helhet har stått fram og avgjort kampene. F. eks: Mot Everton, Milan og kanskje borte mot Liverpool.... Poenget mitt er bare at Man Utd ikke er SÅ avhengig (til en viss grad, det skal jeg gladlig innrømme) av enkeltspillere, men noen er jo viktigere enn andre (Rooney, Ronaldo, VDS?). Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror(og håper) på tomåls-seier ikveld. Gleder meg. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Poenget mitt er bare at Man Utd ikke er SÅ avhengig (til en viss grad, det skal jeg gladlig innrømme) av enkeltspillere, men noen er jo viktigere enn andre (Rooney, Ronaldo, VDS?). 8522428[/snapback] Så er det vel bare å slenge på Scholes, Giggs, Vidic, Ferdinand, Evra og Neville så har vi plutselig hele laget? Endret 2. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 20 min til kamp, og er jeg driit nervøs... Greier så vidt å drikke, siden jeg skjelver så mye Tipper på 1-0 seier i dag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Ronaldo i storform kan nesten alene skaffe oss seier!8522350[/snapback] Kan nesten? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger han har vært avgjørende for dere denne sesongen. 8522367[/snapback] United er ikke et One-man team hvis det er det du vil frem til. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tipper at scholes ofrer seg for å få laget til finalen, og dermed sitter igjen med et gult kort når kampen er ferdig i dag. Tipper også at Rooney scorer i det 78. min. Tipper ikke på når og hvem som scorer de evt. andre målene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå