Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 De utlånte Hvem har størst sjangse til en United-karriere ? -Febian Brandy -Fraizer Campbell -Craig Cathcart -James Chester -Tom Cleverley -David Gray -Tom Heaton -Sam Hewson -Manucho -Danny Simpson -Ron-Robert Zieler (ja dette er tatt fra united.no, jeg ville bare høre deres meninger i dette forumet) De med fet skrift er de jeg har troa på... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Sparta_Amfi Denne kunne jo vært gøy Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Spiller Given i City nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Spiller Given i City nå? Yesda!! Velkommen etter Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Endelig hjemme fra tur. Var herlig i Manchester! Skal nok ta en tur til dit om ikke lenge. Fikk kjøpt meg den hvite drakta med Berbatov og den blå drakta med Carrick bakpå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Og hvem av Vidic og Ferdinand skulle vi tatt ut for å sette han inn? Han ble solgt billig, sikkert for billig, det er jeg helt enig med S-E i. Men å beholde han var ikke rett heller etter hva jeg kan se. Han ville spille mere fotball tenker jeg. Og han er for god til å sitte på benken. Det er forsåvidt Evans også. Synes midtforsvaret vårt er knallbra som det er jeg. Spiller Given i City nå? Yesda!! Velkommen etter Jo takk Den har ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Synes midtforsvaret vårt er knallbra som det er jeg. hehehehe... Det er liksom "helt greit" midtforsvaret vårt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Spiller Given i City nå? Yesda!! Velkommen etter Jo takk Den har ikke jeg fått med meg Fått med deg at Keane har reist hjem til Tottenham igjen med Chimbonda? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Spiller Given i City nå? Yesda!! Velkommen etter Jo takk Den har ikke jeg fått med meg Fått med deg at Keane har reist hjem til Tottenham igjen med Chimbonda? Jepp, synes Liverpool fikk en kjempepris for han også. De rodde i land den på en grei måte Fått med meg "the robbo story" også Endret 7. februar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/te...kjoerte_ulovlig Godt jobba Tevez! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Han snakker jo så dårlig engelsk at vi kan da ikke forvente at han skal skjønne at han må ha førerkort som er gyldig i England for å kjøre bil i England Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tevez har vert ute på veien også (sikkert ikke noe morro da) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 United-spillere pluss biler er ikke tingen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool spillere pluss pub er ikke tingen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Liverpool spillere pluss pub er ikke tingen Hehe, den måtte komme. Vi har golf og pub, dere biler og *** EDIT: Den var for grov. Sry. Endret 7. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den var på kanten og litt over ja Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube HåHåHå Jeg Loooo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 United-spillere pluss biler er ikke tingen... Han kjørte i hverfall ikke på en unge og brakk beinet hans Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 United-spillere pluss biler er ikke tingen... Han kjørte i hverfall ikke på en unge og brakk beinet hans Alt var jo ungen sin feil, noe Hewitt har skrevet fem avsnitt om flere ganger. Var nesten ungen som kjørte på bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå