Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Så jævlig bra det bildet av Scholes, ser jo ut som om han planlegger å plante en snøball midt i fleisen på Ferguson :D

Er faktisk godt å se den type bilder av Ronaldo også, det viser at han trives i klubben...

Edit:

84669396rj4.jpg

Har Welbeck glemt at det er to røde figurer han skal forbi???

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, blir litt lettere å se sånne bilder av Ronaldo når evt overgangsrykter går. Det viser at han trives i klubben. Har også lagt merke til at Ronaldo gir stadig vekk intervjuer om at han trives i klubben. Det er godt å høre :)

Sjokk at du fant frem et gay bilde av Ronaldo, Raste. Sjokk...

:!:

Var vel en av grunnene til at jeg postet det :p

Lenke til kommentar
Nesten vondt å si, men jeg håper ikke Liverpool flytter på seg. De burde gjøre som Arsenal skulle ha gjort, nemlig å bygge ut.

Arsenal kunne ikkje bygge ut.

Liverpool kan bygge ut minimalt siden den ligger midt i et boligområde. Men jeg er enig, Highbury var min favorittarena pga. den utrolig intime stemningen og tilskuerne som satt helt ute ved banen. Blir trist å forlate Anfield, håper bare den ikke blir som Emirates men mer intim...

Lenke til kommentar
Hva tenker egentlig folk om Pique? Jeg synes det er snodig at han tydeligvis er god nok for å spille på et for tiden fantastisk Barcelona, men at han mest sannsynslig ble solgt for småpenger?

Enig, jeg håper om at vi har tilbakekjøpsklausul, for jeg tror vi kan ha gjort tidenes bommer på å selge han.

Lenke til kommentar
Hva tenker egentlig folk om Pique? Jeg synes det er snodig at han tydeligvis er god nok for å spille på et for tiden fantastisk Barcelona, men at han mest sannsynslig ble solgt for småpenger?

Det lille jeg har sett av Barcelona denne sesongen har han virket veldig usikker. Mulig jeg har vært veldig uheldig med de få kampene jeg har sett, men hvis jeg hadde vært Barca-supporter ville jeg ikke følt meg trygg med han bakerst. Nå blir det ikke helt rettferdig å sammenligne Pique og Evans da jeg har sett sistnevnte minst 10 ganger mer, men Evans virker både mer solid og enda tryggere, ja rett og slett bedre. Derfor er jeg glad vi solgte Pique, men prisen på £6 mill (eller noe sånt?) er alt for lav som du sier.

Lenke til kommentar

Vi har rett og slett ikke plass til han nå som Evans viser at han er mer enn god nok for å spille der når Vida eller Rio er ute. Syns Evans passer PL mer enn Pique noensinne ville gjort, tror det var rett at vi solgte han tilbake til Barca når han ville det og at det passer han mye mer. Lykke til videre sier jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nesten vondt å si, men jeg håper ikke Liverpool flytter på seg. De burde gjøre som Arsenal skulle ha gjort, nemlig å bygge ut.

Anfield er en ganske sliten stadion. Jeg gleder meg til den nye, for å si det sånn. Det er kanskje mye historie knyttet til Anfield, men den begynner å bli avleggs. For å sammenligne omvisningen på Nou Camp med omvisningen på Anfield: Førstnevnte var episk. Det eneste episke med Anfield er følelsene jeg får av den. Tviler på at de forsvinner når klubben flytter.

Lenke til kommentar

De utlånte

Hvem har størst sjangse til en United-karriere ?

-Febian Brandy

-Fraizer Campbell

-Craig Cathcart

-James Chester

-Tom Cleverley

-David Gray

-Tom Heaton

-Sam Hewson

-Manucho

-Danny Simpson

-Ron-Robert Zieler

(ja dette er tatt fra united.no, jeg ville bare høre deres meninger i dette forumet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...