Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner fremdeles ikke at noen av United-supporterne leser på kopforum, når de fleste Liverpool-supporterne over 11år er så godt som borte derifra. :p

Må man ikke være medlem for å lese der btw? Har aldri vært medlem der, og har aldri tenkt å bli det heller. ^^

Lenke til kommentar
Må man ikke være medlem for å lese der btw? Har aldri vært medlem der, og har aldri tenkt å bli det heller. ^^

Du hadde passet inn :)

Ser sjeldent Berbatov på noen av de treningsbildene, var dog ett på den serien på Getty, men det så ganske dovent ut.

Berbatov trenger egentlig ikke å trene så mye, det eneste han egentlig gjør på treningene er å stå for seg selv og bedrive teknikktrening.

Lenke til kommentar

Når jeg ser den videoen der, så savner jeg faktisk Highbury. Det var sjel i den stadion. Ikke slik som den avskyelige stadion de har nå. Ja, jeg syntes faktisk Emirates ser stygg ut. Rotete design og alt for langt mellom publikum og banen på kortsidene.

Fantastisk video, ironisk at det var hatlaget Leeds som skaffet oss tittelen :) Husker det som det var i går.

Lenke til kommentar

Helt enig, Arsenal er ikke det samme uten Highbury. Emirates drar jo inn mer penger i form av billettintekter, men klubben har mistet en vesentlig del av sjela etter flyttinga. Og hva skjer med navnet? Emirates, hva faen er det for et navn liksom? Minner meg om komplett.no arena... Stadion er dessuten for moderne etter min smak.

Nesten vondt å si, men jeg håper ikke Liverpool flytter på seg. De burde gjøre som Arsenal skulle ha gjort, nemlig å bygge ut.

Se filmen hos Youtube

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Det var jo forferdelig å se kamper på TV når de gikk på Highbury. Kameraet var jo nesten på bakkenivå.

EDIT: Hva i helvete er det Keane sier egentlig? Det jeg hører:

"I can focking see you up there, i can see you up there, i can see you up there, shut your mouth off (?), every week you, pretending to be a nice guy.

He was fucking standing in front of me, he should shut his fucking mouth up (?). If he's pickin on gary neville, he's pickin on all of us."

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...