Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6626577

Wayne Rooney and Patrice Evra could make the bench on Sunday, but the Reds will definitely travel to Upton Park without skipper Gary Neville.

At his pre-match press conference on Friday, Sir Alex said neither Rooney nor Evra were in a position to play 90 minutes, but anticipated both players could play a part in Sunday's encounter.

"[They] won’t start the game," the United boss said. "They’ll possibly be on the bench. They’re not quite 100 per cent but they’re not far away."

Rooney hasn't played since injuring his hamstring against Wigan Athletic on 14 January. Evra limped out of the Reds' victory over Chelsea at Old Trafford three days earlier.

Meanwhile, Gary Neville will miss the game due to illness, with Wes Brown expected to fill the right back berth.

"Gary hasn't recovered from his illness, which caused him to come off last week against Everton.

"Wes has a bruised foot from a tackle near the end of that game but hopefully he'll be okay for Sunday. I would imagine Wes will replace Gary at right back, which obviously gives us a little bit of experience in the back four."

Uten Evra og Rooney fra start altså. Da blir det nok et gjensyn O'Shea og Tevez.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven,jeg føler med deg.

Skulle gjerne dratt selv,men jeg holder en knapp på hjemmekampen mot Arsenal,16.mai.

Har tilgode å se en kamp på Old Trafford,men har vært der,når di ikke spilte kamp :p

Ellers kan jeg jo tipse deg om at One United medlemmer får mulighet til å søke 2 ganger.1 gang via supporterklubben og 1 gang via Manutd.com.Men koster 300 kr. bare å bli medlem.

Lenke til kommentar
Fakta er at Ferguson også brukte laaang tid før han vant noe som helst.

Ja, men nå var ManUtd anno 1986 noe helt anderledes enn Liverpool anno 2004. Herregud.

United vant forøvrig cupvinnerupen i 91, noe Corey glemte å nevne.

Jaja, men. United 1986 vs Topplag 1986 VS Liverpool 2004 vs Topplag 2004, er ikke særlig stor forskjell på.

Lenke til kommentar
Fakta er at Ferguson også brukte laaang tid før han vant noe som helst.

Ja, men nå var ManUtd anno 1986 noe helt anderledes enn Liverpool anno 2004. Herregud.

United vant forøvrig cupvinnerupen i 91, noe Corey glemte å nevne.

Jaja, men. United 1986 vs Topplag 1986 VS Liverpool 2004 vs Topplag 2004, er ikke særlig stor forskjell på.

Har du drukket maling?

Det er selvsagt stor forskjell.

Første sesongen til Sir Alex i United tar han over et lag i krise i november 86. Ron Atkinson har kjørt laget på grøfta, Fergie tar over og styrer i land en 11.plass fra et lag som lå på nedrykk.

I sin første hele sesong i Manchester United, så styrer han klubben til en andreplass, bak Liverpool forøvrig. I sin første hele sesong (!)

Dette var i en tid hvor Liverpool, Everton og Arsenal hadde monopol på titlene.

Liverpool i 2004 var et lag som allerede hadde tatt andreplassen et par år før, og var der oppe, de var ikke i samme posisjon som United anno 1986 i det hele tatt. Ingen kan hevde noe slikt, det blir rett og slett bare latterlig.

Liverpool tok andreplassen i 01/02 under Houllier, en plassering som Benitez aldri har klart. Det bør jo være et bra eksempel på visse påstander her inne.

Lenke til kommentar
*snip*

My fault. Jeg visste ikke at de var så i grøfta da Ferguson tok over.

Det jeg gikk utifra var at ligaen hadde blitt 10X vanskeligere å vinne, siden den gang.

Sorry, men nå MÅ jeg bare :p.

Du sier altså at alle ligatitlene til Liverpool på 80-tallet ikke er store prestasjoner vs uniteds ligatitler i dag? :D

(Ja, jeg kødder nå, men seriøst, du la opp til det selv ^^)

Lenke til kommentar

Litt KopForum snacks fra tråden 5 beste keepere i PL:

1. Reina (Points: Reina PLs beste keeper, ja jøss)

2. Cech

3. Friedel

4. Given

5. James

Åssen er det mulig å ta med Edwin van der Sar på lista? Greit at han har slått en eller annen rekord nå, men det er i all hovedsak pga et godt forsvar. Skikkelig tabbekeeper, lang, vingelte og hengslete. Synes ikke han er topp 5. Gruer meg til dagen scum handler inn en skikkelig klassekeeper...

At det går an... Her har man kjøpt seg nye Liverpool-briller!

Merkelig hvordan rekorden til vdS/United ikke brukes i Edwins favør, mens de to premiene gjør det for Reina sin del.

Jeg skreiv at det i all hovedsak skyldes et solid forsvar og godt spill foran ham. Jeg synes ikke han er i nærheten av nivået til Reina/Cech/Casillas/Buffon <- (Points: hva faen gjør Reina i den rekka der?), helt uavhengig om jeg er Liverpool-supporter eller ikke. Jeg kan godt innrømme at Peter Schmeichel var en fantastisk keeper, kanskje en av tidenes beste, men jeg synes aldri at VDS har vært "der oppe", som mange av dere andre synes. Han gjør en god del tabber og virker ofte usikker. Reina har så godt som ristet av seg alle tabbene, men VDS holder fortsatt på. Du husker kanskje selvmålet til Brown i vår siste kamp mot scum? Særdeles klønete av van der Sar, og sånn har jeg inntrykk av at han er ofte.

Dette inntrykket har jeg fått hver gang jeg har streifet innom en scum-kamp. Og det er det sjeldent jeg gjør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...