Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Liverpool har kreert uttrykket de "fire" store, fordi de følte seg utafor. Nå burde vel Everton/Villa snart presse på å manipulere media til å skrive de fem store, dersom de havner bak Liverpool i år igjen?

Slike lavmålkommentarer er bare teite.

-Det finnes såpass mange supportere for disse klubbene at det er idiotisk å sette de i hver sin bås som selvsikre, blærete osv. Selv om kanskje flere liverpoolsupportere ikke er "ydmyke nok" i dine øyne blir det for dumt å skrive "sånn er de spporterne" bare fordi du har noen venner som holder med LFC og katastrofalt nok har tro på klubben sin.

-At vi ikke er en rival er vel litt å ta i. Siste 5 år eller ikke, vi er en rival uansett hvor på tabellen vi ligger og nå som vi ligger 2 (evt. 5) poeng bak, er det litt barnslig å si at dere ikke ser på oss som en rival. Chelsea derimot (som ble latterliggjort på Anfield) er rivaler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Manx.

Alt blir så meiningslaust i forhold til dette. Rivalisering, krangling om spelarar, enkeltkampar, trofe. Alt sånt er ein dråpe i havet, når det vert samanlikna med ei katastrofe som har vore med på å forme klubben heilt sidan.

Cause United will never die.

Lenke til kommentar

51 år.

Foreldrene mine var ikke født en gang når det skjedde. Likevel er det trist og følelsesmessig ladet.

R.I.P

Geoff Bent

Roger Byrne

Eddie Colman

Duncan Edwards

Mark Jones

David Pegg

Tommy Taylor

Liam "Billy Whelan

Walter Crickmer

Tom Curry

Bert Whalley

og alle andre omkomne.

Måtte noe slikt aldri skje igjen i fotballen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Delvis enig med Points. Jeg tilhører dessverre ikke majoriteten av unge mellom 15 og 30 som roper om fred på Gaza og om alle som har det så vondt i verden. Rett og slett fordi jeg syns det er overfladisk og smått patetisk hvordan titusenvis bryr seg om de tusen stykkene som dør i løpet av en måned i Gaza. Det blir drept haugevis av mennesker på forferdelige måter i Burma, Kongo, Somalia og alle andre steder, men sålenge ikke BBC eller TV2 er der så er det samme faen. Nok om det, for det blir vel feil tråd, men for å spore innpå igjen så har aldri grått eller markert nevneverdig ovenfor Munchen-ulykken. Det eneste jeg kan si er at det er en utrolig trist historie, som delvis går inn på meg fordi jeg har fulgt laget over halve livet mitt. Sangen Manx posta var herlig, og veldig rett på sak. Trist sjebne for mange talenter.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Pool-folka er vel såpass høye på pære fordi de pleide å være bra en gang for evigheter siden, og dette henger fortsatt igjen.

Da må du nesten definere hva som er "bra"?

Bra i denne sammenheng er å vinne trofeer, noko som pool hadde ein vane for "back in the day"...

Lenke til kommentar
Og jeg tror også det er derfor mange misliker oss som supportere. Vi er noe mer enn bare supportere som skryter til alle når vi vinner, vi står sammen når ting går i mot, den største stjerna på laget jobber like hard som den minste profilen, vi synger høyest og viser til alle at vi er stolte av å være Liverpool-supporter enda ting går imot.

Kvalmt. Minner meg et kirke-samfunn.

Lenke til kommentar

Denne var fin. "Scum er bare misunnelige fordi de har late Berb på topp. Dessuten, Torres er ikke noen diver. Man U har til sammen brukt 85m£ på tre spisser og ingen av demer bedre enn Torres til 20m£.

Man U var den første kjøpeklubben, før de ble rike og ødela fotballen hadde de historie på lik linje med Fulham. "

Må ha med litt histore og kultur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...