Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Liverpool og verdens beste? Aldri hørt om.

Har noen egentlig tenkt over hvorfor Liverpool supportere generellt er så upopulære? Vi har en grunn til å være forhatt, ettersom vi vinner ting. Det gjør ikke Pool. Liverpool fansen er selverklært verdens beste supportere. Er så drittlei å høre at alle United supportere er uvitene medgangssupportere, mens alle som holder med Pool er lojale og gode fans. For å ikke snakke om at Liverpool er den klubben med mest kultur og historie...

Det er ikke bare jeg og andre United supportere som mener dette. Ydmykhet er en manko vare i den leiren.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stråler ikke alltid ydmykhet av leiren deres heller Gamey ;) Det kan du ikke komme utenom..

Jeg personlig har lett for å oppfatte dere som svært arrogante til tider.

EDIT: Når det er sagt, kan heller ikke vi komme unna det faktum at vi har lett for å glorifisere det meste rundt vår egen klubb.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Same procedure every year. Vi sier de sitter inni en liten boble, de nekter. Og så skjer det utrolige som nesten aldri skjer, Liverpool ryker ut av tittelkampen. "Neste sesong" roper de i kor. Sesongen går sin gang og United vinner ligaen. Så er det klart for sommerkjøp og verdens beste manager som forøvrig også er verdens beste taktikker og et geni kjøper verdensstjerner på billigsalg. Særlig verdensklasse-backer er han kjent for. Stallen til Liverpool er komplett. Det er stille før stormen, ligaen skal snart sparkes i gang, og Liverpool står klare for å nok en gang vinne PL med verdens sterkeste stall og verdens beste supportere. Det går gjerne noen få mnd før du kan begynne å lese dette innlegget på nytt igjen. I år tok det derimot en halv sesong, men det er bare å starte å lese dette innlegget fra start til slutt ca. 16 ganger hvis du vil lære deg historien om PL.

Hilsen en Points som har blitt skjenket med alkohol av sin mor. Poor guy.

Lenke til kommentar

Forskjellen: Vi vinner og har bevist over veldig lang tid at vi er best. At vi skriver at vi er verdens beste lag er jo bare å konstantere "fakkts". Når dere gjør det samme, blir det rett å slett komikveld.

Selvsagt ser du på oss som arogante, vi er ofc høye på pæra når laget vårt er er best. Syntes du det er rart? Det er vi ovenfor alle. Men det er bare Liverpool som tror de er på høyde hvert år. Se på Arsenal supporterene, hvorfor krangler vi ikke med de? Jo, for de snakker høyt når det er best og er smarte nok til å være tilbaketrukkene når de har en downperiode. Dette gjelder ikke bare på forumet, men mitt inntrykk er at Arsenal supportere er langt mer ydmyke og selvkritiske enn dere. Nå må nesten United miste tronen som nr 1 før vi ser hvor flinke vi er til å hedre det beste laget. Jeg husker i alle fall jeg hatet (fordi de slo oss) og elsket (pg fotballen) The Invincebles. De var klart best og det innrømmet jeg da og nå. Da var jeg stille. Jeg ventet til det var vår tur igjen, så kunne jeg bli den arogante dritten jeg er i dag på nytt.

Jeg leser eller hører veldig sjelden United supportere som snakker om at vi er verdens beste supportere, i motsettning til i deres leir.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Ny regel: Ingen blir perm ban lengre.

Endringen er ikke værre enn at vi ikke utestenger folk på permanent basis, men på "Ubestemt tid". Altså oppfordrer folk som aktivt ønsker å forandre seg til å ta kontakt med oss, for å forklare at de ønsker å vise seg fra en bedre side enn de har vist til nå. Da kan vi vurdere å ta folk inn igjen.

Og for mer info rundt dette, les her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1066617

En del innlegg som diskuterer dette er slettet, og videre diskusjon kan tas i tråden jeg linker til. Send meg gjerne også pmer om det er noe dere lurer på :)

Lenke til kommentar
Se på Arsenal supporterene, hvorfor krangler vi ikke med de? Jo, for de snakker høyt når det er best og er smarte nok til å være tilbaketrukkene når de har en downperiode. Dette gjelder ikke bare på forumet, men mitt inntrykk er at Arsenal supportere er langt mer ydmyke og selvkritiske enn dere.

Ha ha ha, morsom er du i alle fall! Hvorfor krangler ikke United og Arsenal supporterne like mye som United og Liverpool supporterne? Det skulle tilfeldigvis ikke slått deg at det er fordi disse to lagene har alltid vært rivaler, og fordi det finnes langt flere United og Liverpool supportere, enn de som er det for Arsenal?

Men dere vet jo best, og Liverpool supporterne tilhører jo en helt annen rase. Idioter finnes ikke blant United og Arsenal supporterne. Hvilket frieri til The Gunners du kommer med!

Og hvilken skam det er at Liverpool-supporterne har tro på laget sitt hvert eneste år! Huff huff.

Lenke til kommentar

Du kan forsøke å vri og vende på det, men jeg har noen poenger.

"Det skulle tilfeldigvis ikke slått deg at det er fordi disse to lagene har alltid vært rivaler.." Jeg hører ikke Everton supporterne hyler at der er bedre eller på høyde med dere, selv om de i realiteten er langt nærmere dere, enn dere er oss.

Liverpool har kreert uttrykket de "fire" store, fordi de følte seg utafor. Nå burde vel Everton/Villa snart presse på å manipulere media til å skrive de fem store, dersom de havner bak Liverpool i år igjen?

Jeg har all mulig respekt for Arsenal, selv om jeg misliker klubben. De er verdens mest cocky fans når de vinner, men det er jo et priviligere man har når laget ditt er best. Det kan jeg overleve. Liverpool har ingen rett til å kalle seg et stor lag i ligasammenheng nå. Arsenal har som kjent vunnet PL og har knivet med oss i årevis. Da har dere slitt langt bak. Arsenal er en rival jeg har respekt for, Liverpool må fortjene den respekten før de kan kalle seg en rival.

Min mening. Liverpool er bare et hats lag, ikke en rival lengre. Det har de ikke vært på lenge.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Alle kan vel vri og vrenge på saker og ting for at de skal passe oss best mulig. Jeg tror vi alle er ganske så like jeg, uansett om vi holder med United, Liverpool, Arsenal eller noen andre lag. At du mener Liverpool bare er et hatlag og ingen reell rival, var jo ingen bombe. Det som ville vært en bombe, var om du skulle forandre mening. Men det kommer du aldri til å gjøre, uansett hvor stor rival vi enn måtte være. Men setter pris på at du avskriver oss, forhåpentligvis gjør alle andre det også. Puh! Der forsvant forventningspresset.

Lenke til kommentar
Alle kan vel vri og vrenge på saker og ting for at de skal passe oss best mulig. Jeg tror vi alle er ganske så like jeg, uansett om vi holder med United, Liverpool, Arsenal eller noen andre lag. At du mener Liverpool bare er et hatlag og ingen reell rival, var jo ingen bombe. Det som ville vært en bombe, var om du skulle forandre mening. Men det kommer du aldri til å gjøre, uansett hvor stor rival vi enn måtte være. Men setter pris på at du avskriver oss, forhåpentligvis gjør alle andre det også. Puh! Der forsvant forventningspresset.

At vi er like på mange måter, er utvilsomt.

Men jeg tror du/dere kanskje misforstår meg litt? Jeg mener ikke at deres supportere er noe værre (mindre saklig osv) enn våres, det finnes idoter (jeg er sikkert en av dem i deres øyne :p) i alle sup.kretser. Det er den selvgodheten (som er reel, det innrømmer dere bl.a på nasjonale og internasjonale liverpoolforum) man forbinner med klubben, som jeg og andre fans finner forkastelig. Chelsea er historieløse, vi er medgangsupportere og Arsenal er franskt pakk. Jeg syntes Liverpool supporterene er de som glorifiserer sin egen klubb desidert mest, uten å ha noen spesiellt grunn til det.

Man må selvsagt prestere over tid før man kan kalles en rival forresten.

Er dere en konkurrent til årets tittel? Ja, forsåvidt, så sådan kan uttrykket rival forsvares. Er dere en rival etter min definisjon? Nei. Da må dere henge med helt inn i mer enn ett år. Om vi skulle følge din logikk er Aston Villa/Hull en arg rival de også.

Ble mange paranteser gitt. Ser også noen bittesmå "selvmotsigelser" i mitt innlegg, men jeg antar at dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...