Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fakkt: 2 CL finaler, 1 Cl trofe, 1 Fa cup trofe. Vi ligger godt and i ligaen, aldri vært i en så god posisjon på.. litt for mange år.

Glemt hvor lang til ferguson brukte eller? :p

Så,på 6-7 år så har han prestert å vinne 1 FA cup og 1 CL (tapende finalist i CL teller ikke for meg).

Hmm..Jeg synes dette høres forferdelig skralt ut,men det er vel kanskje bare meg.

Jeg hadde ikke tilbudt han ny kontrakt med det utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Consigliere er som vanlig pessimist?

Nå venter jeg bare på at Nightkeeper kommer inn å forteller oss om at vi kommer til å avgi poeng mot West Ham, fordi han bare føler det på seg. Så kan jeg bruke fjorårssesongens motjinx og vi er på sporet av noe stort.

Fra å ha liten eller ingen tro på ligagull tidligere i år, kan jeg ikke lenger se hvem som skal ta det fra oss. Det må bli Chelsea som går inn i ett litt lettere kampprogram for en srund, om jeg ikke husker feil.

Vi har 2 tap på rad på Upton Park, vi kommer til å avgi poeng der til helga :) Det er en marerittbane for oss.

Tulball på boks. Vi vinner, jeg kjenner det på meg.

West Ham har forøvrig mistet Bellamy til shitty i overgangvinduet. Vanligvis er jeg livredd før Upton Park, men ikke i år. Blir ikke plankekjøring, men det blir 3p i en fin slite seier.

Liverpool avgir poeng til Pompey. Pennant spiller konge for søringane

Lenke til kommentar

Æsj da, hadde vært morro. Spiller ikke noen rolle dog, de har fyrtårnet på topp som gjør en goal eller to.

Man kan spille mot moderklubben selv om man er på utlån forresten, såfremt det står i låneavtalen. Det har blitt sjelden at klubber godtar det dog. Men i teorien kunne Pennant spilt på Lørdag.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Alltid pessemist :), men som jeg har sagt så begynner jeg å slite litt med å være det. Vi sitter i et veldig godt rede nå og det blir bare bedre og bedre. Liverpool har jeg uttalt meg om og Chelsea er i kne nå. Arsenal er vel ikke helt ute siden det er så lenge igjen, men det er ingenting som tyder på at de skal reise seg. Frykter ikke Aston Villa heller.

Superparanoid: Dere slo oss, men dere slår de andre storlagene også. Jeg tror vi har mye å takke Liverpool for denne sesongen. Det var Liverpool som slo Chelsea på brua og som brøt den rekken og Chelsea sliter enda med å komme seg etter det tapet. Jeg tror så absolutt at Chelsea sin hjemmeform er en etterhvirkning av det.

Lenke til kommentar
Man kan spille mot moderklubben selv om man er på utlån forresten, såfremt det står i låneavtalen. Det har blitt sjelden at klubber godtar det dog. Men i teorien kunne Pennant spilt på Lørdag.

Sikker, jeg mener å ha lest at FA har sagt nei for å få slutt på alle spekulasjonene.

Angående Bennitez så tror jeg Liverpool er et bedre lag i dag enn det laget han tok over. Tror Liverpool gjør lurt i å beholde han. Det er viktig å la managere få tid.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Det var sånn før i alle fall. Har nettopp pløyet igjennom FA's "Rules of The Association" og kan ikke si at jeg fant noe om dette. Det jeg trodde var normen er at de fleste klubber slenger på en klausul i avtalen som tilsier at spilleren ikke kan spille mot sin moderklubb, men at det er mulig. Akkuratt som når klubber tar med en kan hentes tilbake garanti i avtalen. Dette er jo ikke helt uvanlig.

Alt jeg fant om lån i regelboka.

Documentation of Loans Made to a Club

All loans extended to a Club should be documented. Copies of the documentation

should be retained by the Club. The loan document should include the following

information:

(i) the value of the loan;

(ii) the length of the loan;

(iii) the interest rate charged, and whether this is fixed or variable;

(iv) repayment terms;

(v) the full names of the individual or corporate body extending the loan; and

(vi) the terms in the event of a default on the loan,

and the document should be signed by two Club Officials or Management

Committee Members who are independent of the party extending the loan

Edit: Etter å ha googlet litt, ser jeg at flere har samme oppfattning som Limbeck. Altså at reglene har blitt endret og man ikke kan spille mot klubben som eier spilleren.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Fakkt: 2 CL finaler, 1 Cl trofe, 1 Fa cup trofe. Vi ligger godt and i ligaen, aldri vært i en så god posisjon på.. litt for mange år.

Så,på 6-7 år så har han prestert å vinne 1 FA cup og 1 CL (tapende finalist i CL teller ikke for meg).

Hmm..Jeg synes dette høres forferdelig skralt ut,men det er vel kanskje bare meg.

Hvorfor høres det skralt ut? Bare idioter som forventer at vi skal vinne masse trofeer (spesielt ligaen), faktumet er at vi har en svakere stall og førsteelver enn Chelsea og Man Utd, og har hatt det i årevis nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor høres det skralt ut? Bare idioter som forventer at vi skal vinne masse trofeer (spesielt ligaen), faktumet er at vi har en svakere stall og førsteelver enn Chelsea og Man Utd, og har hatt det i årevis nå.

Mange idioter hos dere da.....

Lenke til kommentar
Er vell ingen i Liverpool leieren som forventer ligagull.

Er ingen som sier vi er verdens beste eller, Så jeg skjønner ikke hvor dere tar alt det der fra. Mulig noen kids på KopForum er sånn. Men en annstendig Liverpool supporter vet at vi ikke har god nok stall.

Det er inntrykket vi har før hver sesong, der den rosa skyen dere ofte lever på enda ikke har kræsjlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...