Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke morsomt å si sånt en gang D'Amico! :( Håper han er på benken både mot West Ham og for England mot Spania. Et lite innhopp hadde vært gøy mot West Ham, men tror ikke det er en type kamp vi kan chille i og lede 3-0 før vi bytter inn spillere som trenger kamptrening som Rooney. West Ham borte har vært, er og vil alltid være vanskelig for oss. Jeg tror det blir uavgjort på søndag, jeg, noe som ikke er et så veldig dårlig resultat :)

Men det står mer på den linken enn det jeg quotet, nemlig dette:

although he is understood to have taken part in full training sessions for the last two days.

Hvis han har trener fullt hele denne uka så burde han jo egentlig være klar til kampen på søndag, men det er nok lurt å være på den sikre siden å starte med ham på benken og heller ha ham som en liten joker ja.

Vi har 2 tap på rad på Upton Park, vi kommer til å avgi poeng der til helga :) Det er en marerittbane for oss.

Før de to kampene hadde vi 11 kamper på rad borte mot West Ham uten tap :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ifjor utbetalte NordicBet gevinst til de som hadde Helstad til toppscorer i TL. Mulig at NordicBet-eieren er United-fan også.

Lenke til kommentar
Stillingen etter 24 runder i fjor:

1 United 24 57

4 Liverpool 24 43

Det interessante er jo at vi endte 10 poeng bak dere i fjor, mens vi da altså lå så mye som 17 poeng bak på denne tiden.

Ikke greit å regne nei :p Blir vel 14 det :)

Hehe, det skal ikke være lett :blush:

Lenke til kommentar

Grattis med Daggis Tevez og Ronaldo.

Er det forresten bare meg som synes det er rart at Benitez faktisk er aktuell for ny kontrakt?

Satt akkurat her og funderte på det.Hva har han egentlig oppnådd annet enn den CL seieren i 2005(eller når det var)?

Han kom til finalen 2 år etter,men ellers har han jo ikke akkurat løftet Liverpool til nye høyder i forhold til hvor di var før han kom.Og han har hatt lovlig lang tid å utrette noe på.

(PS-skulle kanskje postet denne på Lpool tråden,men pyttsann.Her får jeg alltids ærlige svar :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...