Krukmeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig at Everton vant denne! Bye bye, Rafa? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) sliter i ligaen. 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. 4 seiere på de 10 siste kampene vil jeg si er å slite. Edit: Men kanskje dere er vant til å ha det sånn? Endret 4. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig, men hadde gledet meg til straffer. En straffespark-konkurranse Liverpool garantert hadde vunnet? Liverpool har ikke tapt en straffekonk siden 93. Han mente vel at det var på tide skjønner du vel Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sliter i ligaen. 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. 4 seiere på de 10 siste kampene vil jeg si er å slite. Edit: Men kanskje dere er vant til å ha det sånn? I nedgangstider er det viktig å tviholde på de små tingene man har vet du :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sliter i ligaen. 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. Han tenker åpenbart ikke på tabellplassering, men på form. Formen deres har vært elendig i det siste, med unntak av Chelsea-kampen, og at dere vant den skal Chelsea ha mye av æren for. Tror nok ikke dette handler om formen men moralen og innstillingen i laget. Vi viste mot Chelsea at vi kan selv om dere kanskje vil ha vanskelig for å inrømme det. Vi mangler "gøtsen" i spillet vi tar frem når vi trenger det som mest. Og at Rafa slutter gjøre idiotiske avgjørelser som trolig har kostet oss noen 3 poengere den siste tiden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 LIVERPOOL Dette var morsomt ikke for å slukke gleden.. Men vi snakker jo om hvor dårlig Pool gjør det.. Har de noen av de siste sesongene vært så få poeng bak topplaget med så få kamper igjen..? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Liverpool har gjort det bra til nå, men jeg holder på det jeg har sagt hele tiden. De er ikke med i kampen om ligagullet. Den er mellom oss og Chelsea. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Stillingen etter 24 runder i fjor: http://www.nifs.no/tabell.php?land=2&t=7&u=2378 (velg runder og fra 1 til 24) 1 United 24 18 3 3 48 - 11 +37 57 2 Arsenal 24 17 6 1 49 - 17 +32 57 3 Chelsea 24 16 5 3 37 - 16 +21 53 4 Liverpool 24 11 10 3 41 - 17 +24 43 5 Everton 24 13 4 7 41 - 24 +17 43 Stillingen etter 24 runder i år: http://www.nifs.no/tabell.php?land=2&t=7&u=3187 1 United 23 16 5 2 40 - 10 +30 53 2 Liverpool 24 14 9 1 39 - 15 +24 51 3 Chelsea 24 14 6 4 44 - 15 +29 48 4 Aston Villa 24 14 6 4 38 - 24 +14 48 5 Arsenal 24 12 7 5 38 - 25 +13 43 6 Everton 24 10 7 7 31 - 28 +3 37 Legg merke til at vi er 1 skarve poeng bak fjorårssesongen om vi vinner hengekampen vår . Det synes jeg er imponerende med tanke på alle harde bortemøter vi har hatt før jul! Men se på Arsenal og Chelsea, her snakker vi tilbakefall...! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi har hatt en drømmesesong til nå, men det er til nå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Consigliere er som vanlig pessimist? Nå venter jeg bare på at Nightkeeper kommer inn å forteller oss om at vi kommer til å avgi poeng mot West Ham, fordi han bare føler det på seg. Så kan jeg bruke fjorårssesongens motjinx og vi er på sporet av noe stort. Fra å ha liten eller ingen tro på ligagull tidligere i år, kan jeg ikke lenger se hvem som skal ta det fra oss. Det må bli Chelsea som går inn i ett litt lettere kampprogram for en srund, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dere United-supportere må da begynne å elske Liverpool snart? Vi gjør jo alt vi kanfor å glede dere om dagen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Rooney's fitness riddle for Capello Fabio Capello has not ruled out picking Wayne Rooney in the England squad for the friendly against Spain next Wednesday, despite the Manchester United striker having missed the last three weeks with injury. Okei, her er hva som kommer til å skje: Rooney blir tatt ut til landslaget. I førsteomgang blir han taklet av en eller annen spansk spiller (sikkert Alonso eller Torres) og må ut. Etter kampen blir det klart at han slått opp hamstring-skaden sin og er ute i resten av sesongen. Vi skal forresten møte Derby igjen i 5. runde. Endret 5. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rooney's fitness riddle for CapelloFabio Capello has not ruled out picking Wayne Rooney in the England squad for the friendly against Spain next Wednesday, despite the Manchester United striker having missed the last three weeks with injury. Okei, her er hva som kommer til å skje: Rooney blir tatt ut til landslaget. I førsteomgang blir han taklet av en eller annen spansk spiller (sikkert Alonso eller Torres) og må ut. Etter kampen blir det klart at han slått opp hamstring-skaden sin og er ute i resten av sesongen. Vi skal forresten møte Derby igjen i 5. runde. Hehe, ja, og gjerne etter å ha vist ekstremt lovende takter med en scoring eller to. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke morsomt å si sånt en gang D'Amico! Håper han er på benken både mot West Ham og for England mot Spania. Et lite innhopp hadde vært gøy mot West Ham, men tror ikke det er en type kamp vi kan chille i og lede 3-0 før vi bytter inn spillere som trenger kamptrening som Rooney. West Ham borte har vært, er og vil alltid være vanskelig for oss. Jeg tror det blir uavgjort på søndag, jeg, noe som ikke er et så veldig dårlig resultat Ellers syns jeg Tevez har spilt bra de siste kampene, mye bedre enn tidligere i sesongen i fjor. Skjønner ikke at når vi kommer ut av den kampen mot Bolton, f.eks, og gjør bare en ting som er bra og det er direkte linket til Tevez sin genial målgivende, så går vi og klager om han i akkurat den kampen. Blir litt for mye "anti-Tevez" det. Men greit å si at f.eks mot Everton spilte han bra men ødela en del og samtidig, og det er frustrerende. Utrolig morsomt det med Liverpool og Keane først og fremst, også Lucas også at de er ute av FA Cupen og det samt tap mot byrivalene. Livet er herlig, Liverpool sliter! Derby borte i FA Cupen 5. runde ja, vi tapte jo der for ikke så lenge siden med Rooney og Ronaldo på banen i over en halvtime. Jeg tror ikke det blir veldig lett jeg, håper egentlig bare at vi ikke går på stor smell og taper selve kampen, da vil jeg heller at det blir uavgjort også tar vi de tilbake til OT og gjør jobben. Som jeg har sagt før, har virkelig lysten på FA Cupen i år, ALTFOR lenge siden den tradisjonelle FA Cupen har blitt løftet av oss. Og etter den ekle finalen mot Chelsea (for å ikke nevne den syke kampen vi dominerer i 120 min men fortsatt taper i straffekonk mot Arsenal) føler jeg at det virkelig er på tide! Ellers tror jeg vi har en god sjanse på PL i år igjen, bare Chelsea kan stoppe oss med litt lettere kampprogram videre. CL kan være mye vanskeligere, spesielt siden vi kanskje slipper inn ett mål eller to borte i San Siro, noe som jeg aldri hadde tenkt så mye på om Vidic hadde spilt den kampen. Men Old Trafford kampen, ja, der kan alt skje. Tror vi kan ta de der selvom vi f.eks taper 2-0 i San Siro, så har troa uansett, men blir ikke lett. Ligacupen er jo bare gøy å være med i, og håper ungguttene kan vinne den og vise at vi har en sterk "andrelag", rett og slett ved å slå "førstelaget" til Spurs! Tror vi greier det jeg, men vanskelig å si før man ser lagoppstillingen. Sist men ikke minst, velkommen tilbake til The Game. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Takk pus, det er godt å være tilbake. Lange innlegg fra Tc47 om natta brings back the memories fra sesongen i fjor og jeg har troa på et nytt fantastisk United år i 09. Tror vel ikke på CL i det hele tatt, men resten føler jeg vi kan ta om vi har marginene på vår side. Det som er ufattelig deilig i år er at jeg føler at jeg kan se kamper med "lavere skuldre", ettersom vi allerede har vunnet så mye i fjor og i forifjor. Vi er regjerende mester i så og si alt og trenger ikke å bevise noe for noen. Faktisk føler jeg meg noe mett og bortskjemt her jeg sitter. Nå må vi heller ikke glemme at vi allerede har vunnet noe i år. Trofe er trofe folkens og vi har dratt med oss 2 stykken. Blir faktisk en mini treble om vi vinner LC. Det er små søtt i disse kalde måneder. Men nå skal jeg pløye gjennom på kopforum på mårras kvisten. Blir nok behagelig lesning etter i går. Kaffe'n er klar Endret 5. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flere og flere medier melder at vi har gått inn i sluttforhandlingene om Tevez Kan bli bra,syns jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 *snip* Jeg sier at vi vinner alt i år jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Consigliere er som vanlig pessimist? Nå venter jeg bare på at Nightkeeper kommer inn å forteller oss om at vi kommer til å avgi poeng mot West Ham, fordi han bare føler det på seg. Så kan jeg bruke fjorårssesongens motjinx og vi er på sporet av noe stort. Fra å ha liten eller ingen tro på ligagull tidligere i år, kan jeg ikke lenger se hvem som skal ta det fra oss. Det må bli Chelsea som går inn i ett litt lettere kampprogram for en srund, om jeg ikke husker feil. Vi har 2 tap på rad på Upton Park, vi kommer til å avgi poeng der til helga Det er en marerittbane for oss. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) aaaaaaaannnnnd go gaaaame!! : Kjør motjinx Endret 5. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med dagen Tevez og Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå