MetroN Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Oshea --------- Rio ------- Brown ---------- Heinze ------------------- Fletcher ------------------------- -----------Scholes -------------Carrick--------------- Ronaldo--------------------------------------Giggs --------------------- Rooney-------------------------- 8519511[/snapback] Jeg mener at dette blir helt feil oppstilling! Ja faen!! Han glemte keepern! Edit: Hvem tror dere vokter buret etter at VDS legger opp (ikke i nærmeste framtid forhåpentlig, han har gjort sakene sine meget bra)? Kuszcak (staving) er meget god synes jeg, og Foster har jo et stor talent også... Hmmm, tror Fergie kan få et luksusproblem. Endret 2. mai 2007 av MetroN Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Var til gjengjeld en meget svak første omgang mot Everton. Ønsker dere lykke til mot Milan i kveld, det vil dere trenge. Milan er sterk på San Siro. 8519965[/snapback] Dét er jeg klar over! Men det å komme tilbake og snu kampen til vår fordel, både i Evertonkampen óg Milankampen, viser enorm lagmoral og arbeidsinnsats! Vet at Milan er sterke på San Siro, men med den formen United viser nå til dags, så betyr dette at Milan får det tøft, selvfølgelig! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dét er jeg klar over! Men det å komme tilbake og snu kampen til vår fordel, både i Evertonkampen óg Milankampen, viser enorm lagmoral og arbeidsinnsats! Vet at Milan er sterke på San Siro, men med den formen United viser nå til dags, så betyr dette at Milan får det tøft, selvfølgelig! 8520018[/snapback] Et godt lag i form, har evnen til å avgjøre i siste liten ja... Husker vagt Ranieris siste sesong i Chelsea. Vi fulgte Arsenal til døren, men de hadde en egen liten evne til å avgjøre seint. Alle gode lag har flaks, flaksen har vippet til Uniteds fordel dette året. Sånn er fotballen, og når sant skal sies, så har det ikke blitt for mye gull å se på Old Trafford i det siste. Det er deres tur nå, nyt det! Kanskje vi robber FA Cupen? Vi kommer sterkere tilbake neste år. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Har en god følelse til kampen i dag! Tror dette går veien. Bare så fryktelig synd at jeg ikke får sett kampen. Må på et dumt teater med skolen og kommer ikke hjem før kampen nesten er ferdigspilt. Så jeg får nøye meg med scoringsvarsel på SMS. Så blir det å se kampen i etterkant hvis det blir et godt resultat. Og det blir det! Glory, Glory Man Uniiited! And the reds go marching on on on! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Vi var det beste laget i sist oppgjør, men dere vant. Det er grunnen til at dere leder serien, fordi dere vinner på dårlige dager, det gjør ikke vi ... utenom i CL. 8516378[/snapback] Sorry to say, men det kalles skills. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Gleder meg til finalen med liverpool og manu, kan bli en morsom kamp.. 2-2 ferdig, Manu vinner 4-3 på straffer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Gleder meg til finalen med liverpool og manu, kan bli en morsom kamp.. 2-2 ferdig, Manu vinner 4-3 på straffer 8520669[/snapback] Hvis dere har tenkt å vinne, så bør du folde hendene og be hardt og lenge om at dere unngår straffekonkurranse. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Njaa, kanskje det. Uansett så tviler jeg på at det blir akkurat 3-2 til Milan. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Lykke til medsupportere, dette blir en stor dag for oss United supportere! Håper på en knallkamp i dag, og at vi scorer i Milano, noe vi er gode nok til å gjøre. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er så spent nå at jeg faktisk lurer på om jeg tørr å se kampen... Noe jeg selvfølgelig gjør, men herregud det blir så spennende... Det som blir viktig er å få til forsvaret, tipper Milan kommer til å gå ganske hardt ut. Lykke til alle sammen, skal be til Busby og Best Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dette blir en hard kamp tror jeg. Begge lagene sikler nok godt etter finaleplassen Har sittet siden 15.00 og ventet på kampen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Tror og håper at United trekker det lengste strået. Er i flytsonen nå. Men vet ikke om jeg tør å se kampen.... Blir altfor spennende.... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er så spent nå at jeg faktisk lurer på om jeg tørr å se kampen...Noe jeg selvfølgelig gjør, men herregud det blir så spennende... Det som blir viktig er å få til forsvaret, tipper Milan kommer til å gå ganske hardt ut. Lykke til alle sammen, skal be til Busby og Best 8521684[/snapback] Heh, ja tror jeg må ha meg en kjøretur for å få vekk litt av nervøsiteten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg visste ikke at United-supportere var så usikre på sitt lags prestasjoner. I går så snakket alle om hvordan dere skulle slå oss i finalen, men nå "tør" mange av dere så vidt å se semien? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg visste ikke at United-supportere var så usikre på sitt lags prestasjoner. I går så snakket alle om hvordan dere skulle slå oss i finalen, men nå "tør" mange av dere så vidt å se semien? 8521909[/snapback] Nå er det vel forskjellig fra supporter til supporter, det trodde jeg faktisk tilogmed du klarte å tenke ut helt selv. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Ah, håper Carrick får frem litt magi i dagens kamp, noe a la det han viste i andre kampen mot Roma. Målene hans var rett og slett helt utrolige, på sitt beste er mannen så absolutt verdt 160 mill og mye mer. Jeg kan garantere at Milan kommer til å score i dag, noe som resulterer i at United også må score. Satser på 1-1, scoring av Michael Carrick i det 59. minutt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Og jeg kan garantere at vi scorer. Når var sist vi ikke scoret i en kamp? West Ham i desember eller no? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Måtte for guds skyld Paul Scholes ikke få et nytt kort ikveld. Kan ikke miste en ny evt. finale. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg visste ikke at United-supportere var så usikre på sitt lags prestasjoner. I går så snakket alle om hvordan dere skulle slå oss i finalen, men nå "tør" mange av dere så vidt å se semien? 8521909[/snapback] Give me a breeaaak. Hva er det du prøver å få frem? Tviler på du var så skråsikker på at Liverpool vant i går akkurat, man vet aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå