Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hvor lenge blir Gerrard ute? Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 NEEEEEEIIIIII!!! STRAFFER! VIL HA STRAFFER!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) hehehehehehe. Liverpool er i storform. Det kaller eg fakkts! Nydelig mål og. Endret 4. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 NEEEEEEIIIIII!!! STRAFFER! VIL HA STRAFFER!!! Med Reina i mål? Dude, you're wack. Dette er det beste som kunne skjedd IMO, kampen varte akkurat lenge nok til å slite ut begge lag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) NEEEEEEIIIIII!!! STRAFFER! VIL HA STRAFFER!!! Bare hvis Everton hadde vunnet, og det tror jeg ikke de hadde gjort. Endret 4. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 NEEEEEEIIIIII!!! STRAFFER! VIL HA STRAFFER!!! Med Reina i mål? Dude, you're wack. Dette er det beste som kunne skjedd IMO, kampen varte akkurat lenge nok til å slite ut begge lag. Joa, forsåvidt, jeg ser den. Det er også rasende festlig at Liverpool har spilt mot Everton tre ganger på kort tid og fått hele to poeng på de kampene. Og det er deilig å se at kampen mot Chelsea ikke forandret en dritt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ler så jeg rister. Dette kunne ikke bli bedre. Ute av LC, ute av FA cupen og sliter i ligaen. Da blir det Cl or nothing. Jeg tror på nothing Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og at januar fortsetter i februar også. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hahahaha, den berømte Liverpool-smellen! Fantastisk. Sjekk de fantastiske Everton-supporterne også Welcome back, Game <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 NEEEEEEIIIIII!!! STRAFFER! VIL HA STRAFFER!!! Med Reina i mål? Dude, you're wack. Dette er det beste som kunne skjedd IMO, kampen varte akkurat lenge nok til å slite ut begge lag. Joa, forsåvidt, jeg ser den. Det er også rasende festlig at Liverpool har spilt mot Everton tre ganger på kort tid og fått hele to poeng på de kampene. Og det er deilig å se at kampen mot Chelsea ikke forandret en dritt. De har fått 1 poeng på tre kamper, siden to av de har vært i FA-cupen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Deilig, men hadde gledet meg til straffer. Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dette var en god oppmuntring på en bedreten (diare) dag. Endret 4. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 sliter i ligaen. 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har fått 1 poeng på tre kamper, siden to av de har vært i FA-cupen. My bad, to uavgjort burde jeg skrevet. Fortsatt flott å se hvem som er best i by'n Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Deilig, men hadde gledet meg til straffer. En straffespark-konkurranse Liverpool garantert hadde vunnet? Liverpool har ikke tapt en straffekonk siden 93. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. Halve sannheten. To poeng bak med en kamp mer spilt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) sliter i ligaen. 2 poeng bak United, ja. Sliter virkelig. Han tenker åpenbart ikke på tabellplassering, men på form. Formen deres har vært elendig i det siste, med unntak av Chelsea-kampen, og at dere vant den skal Chelsea ha mye av æren for. Endret 4. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå